Didier Gambart, podpredsednik za prodaju, marketing i iskustvo stranaka, takođe je naglasio važnost ljudskog pristupa u poslovanju celokupne Toyotine dilerske mreže: „Gradimo, oko ljudi i za ljude, vrednosti za naše stranke koje traju celi život. Ljudski faktor u načinu na koji se Toyotini partneri odnose prema strankama nije moguće preslikati i drugi ga ne mogu kopirati i zato on donosi našim strankama nezaboravna iskustva“.
Tokom svečanosti pobednicima je omogućen ekskluzivan i povlašćen uvid u aktivnosti Toyotinog Odeljenja za istraživanje i razvoj, kao i objašnjenje trendova tehnologije u budućnosti. „Mi u Odeljenju za istraživanje i razvoj dajemo sve od sebe kako bi isporučili vrhunske proizvode. Međutim, na kraju krajeva, vi, naši partneri, donosite direktnu vrednost našim strankama kroz izuzetno iskustvo usluge“ – naglasio je Gerald Killman, podpredsednik za istraživanje i razvoj.
Zatvarajući svečanost dodele nagrada, Dr Johan van Zyl, predsednik i izvršni direktor Toyota Motor Europe, odao je priznanje okupljenim Toyota partnerima na njihovim izvanrednim dostignućima, naglašavajući važnost slušanja komentara stranaka u pružanju nezaboravnih iskustava svakoj stranci koja se poveže s markom Toyota.
Osmi Ichiban za novosadski TOYOTA TAGO CAR
Broj osam u Japanu se smatra srećnim, a u slučaju Toyotinog dilera u Novom Sadu on definitivno naglašava izvrsnost. TAGO CAR se po osmi put našao u probranom društvu najboljih Toyotinih partnera u Evropi, a osmi Ichiban zaslužen je konstantnim ulaganjem i radom na unapređenju kvaliteta usluga. Sanja Blečić, direktor TOYOTA TAGO CAR-a, s neskrivenim ponosom je istakla:
“Toyota Ichiban najvažnija je evropska nagrada Toyote za zadovoljstvo klijenata i izuzetne rezultate poslovanja. Za nas je velika čast da smo se, u konkurenciji od preko 2500 evropskih dilera brenda Toyota, našli među 45 najboljih i da ovu nagradu osvajamo po osmi put - što nas izdvaja ne samo na našem matičnom srpskom tržištu, već i u regionu.
Biti sinonim za broj jedan i nositi titulu Ichiban na evropskom nivou zaista je stvar prestiža, ali i dokaz da su naši klijenti za nas uvek na prvom mestu. Sve ovo je i jedna velika obaveza, da nastavimo ovaj sjajan niz konstantnim unapređenjima našeg poslovanja i posvećenošću u našem radu. "