Servisiranje u ovlašćenom Toyotinom servisu garantuje najviši kvalitet usluge i najbolje poznavanje vozila.
Sve koji zakažu servis preko forme za e-zakazivanje servisa, očekuje mali poklon kod vašeg ovlašćenog partnera.
Servisiranje u ovlašćenom Toyotinom servisu garantuje najviši kvalitet usluge i najbolje poznavanje vozila.
Sve koji zakažu servis preko forme za e-zakazivanje servisa, očekuje mali poklon kod vašeg ovlašćenog partnera.
Kada na servis?
Opšte pravilo je da vozilo treba servisirati jednom godišnje ili nakon pređenih 15.000 km, u zavisnosti od toga šta pre nastupi (proverite za svoje vozilo kod svog ovlašćenog partnera). Ukoliko upotrebljavate aplikaciju MyT, aplikacija će vam sama ponuditi predviđeno vreme za ponovnu posetu servisu.
Kako zakazati?
Usluga e-zakazivanja dostupna je 24 sata dnevno, sedam dana u nedelji. Nakon uspešnog odabira termina dobićete potvrdu o terminu u najkraćem mogućem roku.
Deo naše predanosti pružanju transparentnih usluga je i besplatan pregled vašeg automobila kad ga dovezete na servis. U okviru ovog pregleda, koji nazivamo „Walk Around Check“, proverićemo propisan rad automobila u sigurnosnom i tehničkom smislu.
Po završetku pregleda dobićete i pismenu potvrdu, objašnjenje i procenu stanja vašeg automobila.
Preuzimanje aplikacije:
Preuzmite novu aplikaciju MyT i krenite u otkrivanje povezanih usluga koje nudi Toyota. (dostupno za sisteme Android i iOS)
Jedino u ovlašćenom Toyota servisu možete dobiti vrhunsku uslugu, originalne delove i dodatnu opremu.