ZAKAZIVANJE SERVISA
Kada na servis?
Opšte pravilo je da vozilo treba servisirati jednom godišnje ili nakon pređenih 15.000 km, u zavisnosti od toga šta pre nastupi (proverite za svoje vozilo kod svog ovlašćenog partnera). Ukoliko upotrebljavate aplikaciju MyToyota, aplikacija će vam sama ponuditi predviđeno vreme za ponovnu posetu servisu.
Kako zakazati?
Usluga e-zakazivanja dostupna je 24 sata dnevno, sedam dana u nedelji. Nakon uspešnog odabira termina dobićete potvrdu o terminu u najkraćem mogućem roku.
- Potvrdite detalje o svom vozilu Toyota.
- Ako niste registrovani na portalu My Toyota, upotrebite jedan od načina opisanih u nastavku.
Ako za traženje vozila ne upotrebljavate broj registracije ili VIN broj, mogu se prikazati različite mogućnosti za uslugu koju ste odabrali. Njih će potvrditi prodavac kojeg ste odabrali. - Vi možete odabrati model i godište vašeg vozila, motor i tip menjača.
- Ako niste registrovani na portalu My Toyota, upotrebite jedan od načina opisanih u nastavku.
- Odaberite zastupnika Toyotinih vozila.
- Odaberite vrstu servisa i eventualne dodatne usluge.
- Odaberite termin koji vam odgovara.
- Potvrdite odabir.
Aktivni pregled vozila
Deo naše predanosti pružanju transparentnih usluga je i besplatan pregled vašeg automobila kad ga dovezete na servis. U okviru ovog pregleda, koji nazivamo „Walk Around Check“, proverićemo propisan rad automobila u sigurnosnom i tehničkom smislu.
Po završetku pregleda dobićete i pismenu potvrdu, objašnjenje i procenu stanja vašeg automobila.
Preuzimanje aplikacije:
Preuzmite novu aplikaciju MyToyota i krenite u otkrivanje povezanih usluga koje nudi Toyota. (dostupno za sisteme Android i iOS)
Neka vaša Toyota ostane Toyota
Jedino u ovlašćenom Toyota servisu možete dobiti vrhunsku uslugu, originalne delove i dodatnu opremu.