Skip to Main Content (Press Enter)

ZAKAZIVANJE SERVISA

Odlazak na servis kod ovlašćenog Toyota partnera garantuje najviši kvalitet usluge i poznavanje vašeg vozila.

Opšte pravilo je da se vozilo treba servisirati jednom godišnje ili nakon pređenih 15.000 km, u zavisnosti od toga šta nastupi ranije (proverite za svoje vozilo kod svog ovlašćenog partnera).

Želimo da vam olakšamo zakazivanje redovnog servisa ili zamene guma, zato nudimo mogućnost rezervacije putem Toyota internet stranice, koju možete izvršiti 24 časa dnevno, 7 dana u nedelji. Možete jednostavno proveriti dostupne termine servisa i odabrati onaj koji vam najviše odgovara. To pruža fleksibilnost, skraćuje i pojednostavljuje vreme zakazivanja.

  • Prednosti e-zakazivanja servisa

     

    • dostupno 24/7
    • lako i brzo zakazivanje
    • izbor željenog datuma i vremena usluge
    • automatska potvrda rezervacije putem e-maila
    • transparentnost
    • izbor dodatnih opcija za vaše vozilo

Kako da zakažete?

Servis možete zakazati klikom na dugme "E-zakazivanje servisa", putem MyToyota aplikacije ili SMS porukom koja sadrži direktan link ka našoj internet stranici.

U poslatom SMS-u određena polja su već popunjena, budući da vaš ovlašćeni Toyota partner već ima vaše lične podatke u sistemu.
 

Kako funkcioniše e-zakazivanje servisa?

U videu ispod pogledajte kako jednostavno i brzo možete rezervisati termin servisa.

Toyota Relax

Redovnim servisiranjem vozila u ovlašćenom Toyota servisu dobijate jednogodišnju garanciju Toyota Relax*, koja se produžava sve do 10 godina starosti vozila ili 200.000 km (u zavisnosti od toga šta nastupi ranije).
Pročitaj više

ČESTO POSTAVLJENA PITANJA

Možete zakazati putem naše web stranice, MyToyota aplikacije ili direktno putem SMS poruke koju vam šaljemo nekoliko dana pre nego što je potrebno da zakažete servis.

VIN broj možete pronaći na poleđini saobraćajne dozvole vozila pod stavkom ‘E’

Označava vreme kada treba da dovezete svoje vozilo u izabrani servis. Servisni savetnik će vas dočekati u poslovnici i preuzeti vaše vozilo.

Označava vreme kada će vaše vozilo biti spremno za preuzimanje u poslovnici.

Vaše vozilo će biti servisirano u okviru izabranog vremenskog intervala – između vremena kada ostavite vozilo i kada ga preuzmete u poslovnici.

Kada izvršite onlajn rezervaciju, dobićete potvrdu rezervacije na svoju e-mail adresu. Svoju rezervaciju možete izmeniti putem email-a, na primer, promeniti datum rezervacije ili otkazati rezervaciju.
*Za više detalja o Toyota Relax garanciji proverite kod ovlašćenog partnera ili u opštim uslovima

Aktivni pregled vozila

Deo naše predanosti pružanju transparentnih usluga je i besplatan pregled vašeg automobila kad ga dovezete na servis. U okviru ovog pregleda, koji nazivamo „Walk Around Check“, proverićemo propisan rad automobila u sigurnosnom i tehničkom smislu.
Po završetku pregleda dobićete i pismenu potvrdu, objašnjenje i procenu stanja vašeg automobila.
Saznajte više

Proverite besplatnu servisnu akciju za vaše vozilo.

 

Provera poziva

Preuzimanje aplikacije:

Preuzmite novu aplikaciju MyToyota i krenite u otkrivanje povezanih usluga koje nudi Toyota. (dostupno za sisteme Android i iOS)



Neka vaša Toyota ostane Toyota

Jedino u ovlašćenom Toyota servisu možete dobiti vrhunsku uslugu, originalne delove i dodatnu opremu.

Naročilo na servis
BEZBRIŽNOST
Vaša bezbednost nam je na prvom mestu . Naša usluga i stroge procedure, obezbeđuju popravku “iz prve” u cilju brzog i bezbednog povratka na put.
Naročilo na servis
KVALITET
Toyota poznaje vaš automobil bolje od ikoga. Zbog toga, jedino isključivo za Toyotu izrađeni.
Naročilo na servis
TRANSPARENTNOST
Vaše poverenje nam je dragoceno . Sve što radimo, radimo uz otvorenu razmenu svih informacija, zagarantovanu stručnost i kvalitet naših proizvoda i usluga.
Naročilo na servis
VREDNOST ZA NOVAC
Čuvamo vrednost vaše investicije. Naše osoblje je jedino stručno za servisiranje i održavanje vaše Toyote. Na taj način zadržavate i vrednost vašeg vozila kroz vreme.