Besplatno isprobajte Toyotu Cenovnici i katalozi E-novosti Konfigurišite svoju Toyotu Moja Toyota

Proces reciklaže

Kraj puta

Živimo u potrošnom svetu, od svakodnevnih artikala kao što su gotova jela i žileti, do našeg nekad dragocenog imetka kao što su foto-aparati i mobilni telefoni koje danas možemo prosto da bacimo.

Tri R

Kao proizvođač vozila, izuzetno je važno da razmotrimo kako da na kraju veka trajanja naših proizvoda smanjimo njihov uticaj na životnu sredinu. To je razlog što se toliko fokusiramo na tri R u celokupnom našem poslovanju: "redukcija, ponovna upotreba i reciklaža" (Reduce, Reuse and Recycle).

Reciklaža u svim fazama

U Evropi će 2015. procenat težine automobila koji treba da se ponovo iskoristi ili regeneriše porasti sa 85% na 95% (od čega 10% može da se koristi za termalnu regeneraciju kao što je incineracija). I zahvaljujući integrisanom pristupu recikliranju mi smo se posvetili postizanju ovog cilja i pre roka kroz ispitivanja u svim fazama: projektovanju, proizvodnji, vožnji i reciklaži.

Eliminisanje metala

Naša vozila su sad praktično oslobođena teških metala kao što su olovo, živa i kadmijum koji uzrokuju dugoročnu štetu po životnu sredinu ukoliko se zakopaju na deponijama bez procesuiranja. Koristimo veći broj auto-delova i antikorozivnih premaza koji ne sadrže olovo, kao i osvetljenje i prekidače bez žive. Takođe smo uklonili štetne supstance iz naših rastvarača i velikog broja farbi.

Sakupljanje otpada

Tokom veka trajanja automobila neophodno je zameniti akumulatore, gume i filtere za ulje i to je razlog što smo uspostavili sistem za sakupljanje otpada pomoću kog preuzimamo korišćene delove od naših evropskih partnera i šaljemo ih na regeneraciju. Osim toga, sada nudimo ponovno proizvedene delove kao što su kompresori klima uređaja, poluge servo upravljača i setovi kvačila.

Recikliranje baterija

Uz porast proizvodnje naših hibridnih modela važno je da razmotrimo ulogu reciklaže hibridnih baterija. Pošto je Direktiva EU 2006/66/EC usvojena 2006. kompanije za završnu obradu koje su odgovorne za reciklažu naših nikl-metal-hidridnih baterija koje se nalaze u automobilima nalik na Yaris Hybrid, imaju zakonsku obavezu da ispune ciljnu reciklažnu težinu od 50%.

Kraj života

Na kraju njihovog korisnog života automobili u Evropi ostave za sobom dva miliona tona rezidua nakon što se rasture da bi se izvadili svi materijali koji se mogu ponovo koristiti. Ove rezidue su se nekada pokopavale na deponijama ili se spaljivale, ali nove direktive sad ograničavaju upotrebu ovog rešenja.

Ponovno korišćenje otpada

U Japanu smo razvili načine kako da na dobar način iskoristimo te rezidue. Na primer, materijal za zvučnu izolaciju koji koristimo u našim automobilima i crepovi koji se koriste u pejzažnom uređivanju naših vrtova sada mogu da se izrade od materijala iz ovih rezidua.

Sa inicijativama kao što su naše "Tačke za preuzimanje vozila" gde vozači mogu da vrate svoja vozila za reciklažu na više od 30 lokacija u Evropi, ili Easy to Dismantle oznake koje se stavljaju na delove vozila kao pomoć za demontiranje i uklanjanje goriva, mi smo u potpunosti posvećeni iskorišćavanju svake prilike da recikliramo u svakoj fazi veka trajanja naših vozila.

/
Naša politika e-privatnosti

Koristimo kolačiće na našem sajtu kako bismo vam pružili bolju uslugu. Ako se slažete sa tim, nastavite da koristite sajt kao i obično, ili saznajte kako da podesite kolačiće.