Kupci određuju kvalitet. Naš zadatak se nikada ne završava.

Mišljenja klijenata

Najvažnije nam je da slušamo naše klijente kada je reč o shvatanju Toyotinog kvaliteta. Njihovo nezavisno mišljenje i njihova iskustva sa vozilima nam govore da li smo dostigli svoje ciljeve kvaliteta i daju nam povratnu informaciju iz stvarnog sveta koja nam treba da bismo napravili poboljšanja i proizvodili sve bolje automobile.

Podelili su sa nama mnogo zanimljivih priča o pouzdanosti naših vozila i njihovoj posebnoj privlačnosti koja ih čini pouzdanim i vrednim delom života ljudi. Uvek smo spremni da slušamo mišljenje naših klijenata i podjednako pažljivo slušamo i kritike i pohvale.

Mišljenja zaposlenih

Priča radnika u fabrici

Ljudi koji rade u našim proizvodnim pogonima širom sveta osećaju veliki lični ponos u tome što rade. Njihova posvećenost kvalitetnom radu na svakom koraku je temelj u osiguravanju isporuke vozila najvećeg kvaliteta našim klijentima.

Priča koju je ovde ispričao član proizvodne ekipe u UK pokazuje kako briga o kvalitetu stvara snažan tim i pokazuje poštovanje za naše klijente. On objašnjava: “Briga o kvalitetu je temeljni pristup.”


“Želimo da osiguramo da naš klijent ima najbolje vozilo koje možemo da napravimo.”

Bob Chapman, Direktor operacija i John Cartwright, Osiguranje kvaliteta, Toyota Motor Manufacturing (UK) Limited

Pristup kvalitetu

Uvek bolji automobili

Kvalitet postavljamo u središte svega što radimo i, u skladu sa načelom kaizena, uvek pratimo kako možemo da uvedemo poboljšanja i tako osiguramo isporuku proizvoda i usluga najvećeg kvaliteta našim klijentima.

Svaki član naše ekipe shvata koliko je važno da se ne dopusti da neki deo lošeg kvaliteta pređe u sledeći korak procesa. To znači da možemo da rešimo bilo koji problem u trenutku kada se dogodi, sprečavajući nastanak većih problema. Takav pristup se prostire celim putem, od istraživanja i razvoja, kroz proizvodnju do postprodajnih usluga. Širom sveta naše aktivnosti u pogledu kvaliteta predvode direktori kvaliteta na svakom području, pomažući nam u stalnom nadzoru izvršavanja, učenju i uvođenju poboljšanja.

/

Istorija kvaliteta

Proučavali smo i uvodili načine za poboljšanje kvaliteta još od samih početaka našeg poslovanja.

Kako su proizvodni procesi postajali složeniji, vozila postajala složenija, a potrebe i očekivanja klijenata su se širom sveta razvijali, mi stalno poboljšavamo svoje znanje, procese i proizvode da bismo isporučili veći kvalitet svega što proizvodimo i radimo.

Uz gotovo ceo vek iskustva, izgradili smo globalnu reputaciju i potpuno smo posvećeni njenom održavanju i širenju.

/
Od osnivanja, Toyota je dosledno sprovodila aktivnosti za osiguranje kvaliteta zahvaljujući čemu dobivamo najbolje ocene od naših klijenata.

Tradicije kvaliteta

Mnogo toga što danas radimo da bismo osigurali najveći kvalitet našeg poslovanja i naših proizvoda je deo našeg načina rada već dugi niz godina - još od pre nego smo počeli sa proizvodnjom vozila. Ponosni smo na ove tradicije koje i dalje razvijamo i poboljšavamo da bismo odgovorili na nove izazove.

Osnovna načela na kojima počiva sistem osiguranja kvaliteta naše kompanije, uključujući ‘Customer First’ (klijent je na prvom mestu), ‘Quality First’ (kvalitet je na prvom mestu) i ‘Genchi Genbutsu’ (kreni i vidi na licu mjesta), postavljena su kada je kompanija osnovana. Otada se ova načela prenose i sa njima se upoznaju svi organizacioni nivoi današnje Toyote, od proizvodnje do izvršne uprave.

Konstruisanje kvaliteta

Usađivanje najvećeg kvaliteta u naša vozila počinje već u fazi konstruisanja.

Svaki novi model je podvrgnut strogim testiranjima korištenjem kompjuterskog modelovanja, laboratorijskih ispitivanja i hiljadama kilometara vožnje u stvarnim uslovima. Kada je reč o razvoju proizvoda, ogolimo svaki detalj u potrazi za mogućim problemima kako bismo mogli da delimo znanje i iskustvo među našim timovima inženjera.

Naši strogi standardi i dobro postavljeni procesi omogućavaju nam stvaranje temelja za uspostavljanje kvaliteta na svakom koraku.

Proizvodnja kvaliteta

Naša posvećenost proizvodnji vozila najvećeg kvaliteta zahteva precizne proizvodne procese i stručnu i posvećenu radnu snagu.

Ulažemo u proizvodnju i obuku da bismo imali prave načine rada i ljude i tako obezbedili da naši proizvodi zadovoljavaju naše zahtevne standarde.

Timovi za osiguranje kvaliteta izvode hiljade provera na svakom vozilu koje siđe sa proizvodne trake. Kvalitet je u središtu naših programa obuke, ne samo za vreme pripravničkog programa koji nudimo mladim ljudima nego i u programima razvoja veština koje nudimo našim zaposlenima.

Osiguranje kvaliteta

Posvećeni smo isporuci najvećeg kvaliteta i pružanju potpunog zadovoljstva kupaca stalnim poboljšanjem naših proizvoda i usluga.

Osmislili smo delotvorne postupke kako bismo, za svakog klijenta koji se suoči sa nekim problemom, mogli da napravimo procenu i rešimo problem, uz najmanje neprijatnosti za naše klijente.

Naša filozofija "customer first" (klijent na prvom mestu) je deo Toyotinog DNK i znači da uvek slušamo što naše klijente šta imaju da kažu i koristimo njihova mišljenja i iskustva da bismo uveli poboljšanja.

Kvalitet je svuda, u svemu

Naš pristup kvalitetu se temelji na filozofiji Jikotei Kanketsu, što znači "osigurati da se na linijama ne događaju nepravilnosti te da se nepravilnosti ne prenose na sledeći korak". Naš je cilj "nula nepravilnosti" u svim proizvodnim procesima. Ovaj koncept se ogleda u Toyota sistemu proizvodnje, u kojem svaki radnik preuzima vlasništvo nad svojim poslom.

To znači da svako ko uoči neki problem u nekom delu procesa može da uključi uzbunu, možda čak i da zaustavi proizvodnu traku da bi se našlo i primenilo trenutno rešenje. Time se postiže dosledan kvalitet kroz sve korake svakog procesa.

Naša politika e-privatnosti

Koristimo kolačiće na našem sajtu kako bismo vam pružili bolju uslugu. Ako se slažete sa tim, nastavite da koristite sajt kao i obično, ili saznajte kako da podesite kolačiće.