Skip to Main Content (Press Enter)

Više informacija o funkcijama MyToyota aplikacije

OPŠTA ODGOVORNOST

Funkcije povezanih usluga, dostupnost i trajanje probnog perioda mogu se razlikovati među modelima, klasama i zemljama.

Dostupnost ovih funkcija takođe zavisi od uređaja za povezivanje sa automobilom koji je ugrađen u vaše vozilo. Molimo vas da se obratite svom lokalnom Toyota prodavcu za više informacija.

STANDARDNE USLUGE

Ovaj paket omogućava korisnicima da koriste povezane usluge koje nudi MyToyota aplikacija.

Toyota pruža standardne povezane usluge sa probnim periodom koji počinje od datuma garancije vozila. Da biste počeli koristiti povezivost, korisnici moraju preuzeti MyToyota aplikaciju i prihvatiti Uslove korišćenja, potvrditi Obaveštenje o privatnosti i aktivirati standardne usluge.

Paket uključuje:

  • Analitika vožnje, hibridno savetovanje i EV savetovanje
  • Nivo goriva
  • Pronađi moj automobil (lokalizujte parkirano vozilo na mapi)
  • Upozorenja (obaveštenje unutar aplikacije i push notifikacije)
  • Servis i održavanje (klizni meni za online zakazivanje servisa)
  • Status vozila
  • Obaveštenje o podsećanju na zadnje sedište
  • Upravljanje EV baterijom
  • Javno punjenje (informacije o POI - pretraživanje stanice za punjenje)
  • Toyota HomeCharge
  •  Automatsko obaveštenje o sudaru (SAMO za zemlje koje su pokrenule ovu funkciju)

 

DALJINSKE USLUGE

Ovaj paket je dostupan korisnicima sa vozilima koja su sposobna za daljinske funkcije i ima probni period koji počinje od datuma garancije ili nakon uplate. Korisnici mogu koristiti ovaj paket samo nakon aktivacije standardnih usluga. Daljinske usluge koje trenutno nudi MyToyota aplikacija su:

  • Zaključavanje/otključavanje vrata
  • Upozoravajuća svetla
  • Napredne kontrole
  • Osnovna ili potpuna kontrola klime

 

PAMETNE USLUGE

Pametne usluge omogućavaju korisnicima Toyota Smart Connect da unaprede svoje iskustvo u automobilu koristeći funkcije Cloud Navigation i Voice Agent. Nakon pretplate, korisnici mogu pristupiti:

  • Cloud Navigation: Mapa multimedije u automobilu koja se ažurira putem oblaka i pruža ažurirane informacije o saobraćaju i tačkama interesa (POI).
  • Voice Agent je glasovni asistent u vozilu koji se aktivira izgovaranjem “Hej Toyota”.

 

PAMETNI DIGITALNI KLJUČ

Pametni digitalni ključ vam omogućava da koristite svoj pametni telefon za zaključavanje, otključavanje i pokretanje vašeg vozila. Jednostavno dodirnite kvaku na vratima ili koristite aplikaciju da otvorite ili zatvorite svoj automobil. Takođe možete daljinski deliti svoj pametni digitalni ključ sa do četiri dodatna korisnika, radi lakšeg deljenja automobila.

 

Opis funkcija

ANALITIKA VOŽNJE

Možete konsultovati kroz MyToyota aplikaciju zapise o vašem stilu vožnje/ponašanju na osnovu podataka o geolokaciji, žiroskopskim i G-sensorima, pređenoj kilometraži, podacima o gorivu/potrosnji. Ovi zapisi će biti dostupni po putovanju. U analitici vožnje možete videti događaje kao što su naglo kočenje, naglo ubrzanje i konstantna brzina sa njihovim vremenom i lokacijom.

HIBRIDNO VOŽNJE SAVETOVANJE

Ova usluga će vam omogućiti da konsultujete kroz MyToyota aplikaciju zapise o performansama vašeg hibridnog vožnje na osnovu ključnih hibridnih indikatora (EV vreme i ocena vozača hibrida).

Ovi zapisi će biti dostupni po putovanju. Svako putovanje je mapirano ističući vašu EV vožnju kao i događaje ponašanja (ubrzanje, kočenje i konstantna brzina) koji su povezani sa kontekstualizovanim savetovanjem kako biste smanjili potrošnju goriva. Takođe možete pristupiti svojim agregiranim podacima i lako pratiti evoluciju performansi vašeg hibridnog vožnje tokom vremena.

EV VOŽNJE SAVETOVANJE

Naučite kako da izvučete maksimum iz svog EV kroz savete o vožnji kako biste vozili glatko i efikasno, tako da možete dodatno produžiti domet vozila.

PRONAĐI MOJ AUTOMOBIL

Putem MyToyota aplikacije možete proveriti najnoviju lokaciju vašeg vozila. Lokacija se dobija na osnovu poslednje tačke podataka o geolokaciji primljene od vašeg vozila u trenutku kada ste poslednji put isključili paljenje.

Možete navigirati do svog automobila uz podršku drugih aplikacija za mape/navigaciju (kao što su Apple Maps, Google Maps, itd.) ili deliti lokaciju svog automobila putem instaliranog mesindžera ili e-pošte.

MOJE DESTINACIJE & POŠALJI U AUTOMOBIL

Za kvalifikovane modele opremljene Toyota Smart Connect multimedijalnim sistemom, možete kreirati svoje putovanje kako želite u MyToyota aplikaciji i zatim ga poslati u navigacioni sistem vašeg vozila. Možete postaviti Kuću i Posao kao i druge “Omiljene” destinacije putem MyToyota aplikacije.

Napomena: da biste primili destinaciju, potrebno je aktivirati “Pametne usluge” u centru za pretplatu u vašoj MyToyota aplikaciji. Dodatne informacije o povezivanju i radu vašeg navigacionog uređaja u automobilu dostupne su u korisničkom priručniku vašeg vozila.

STATUS VOZILA

Ova funkcija prikazuje status vrata, prozora, krova, prtljažnika i svetala vašeg vozila, kao i da li je pametni ključ ostavljen unutar automobila.

Možete primiti push obaveštenje do 4 minuta nakon što je paljenje isključeno. Ovo je da vas obavesti ako je nešto neobično u vezi sa statusom automobila (funkcija push obaveštenja mora biti omogućena u podešavanjima vašeg pametnog telefona i u podešavanjima obaveštenja unutar aplikacije). Možete primiti jedno ili više od sledećih obaveštenja:

  • Prozori otvoreni (jedan ili više prozora je otvoreno)
  • Vrata otključana ili otvorena (ako su neka od vrata otključana ili otvorena)
  • Pomični krov otvoren (ako je pomični krov otvoren)
  • Svetla uključena (ako su prednja ili zadnja svetla još uvek uključena)
  • Podsećanje na zadnje sedište (ako otvaranje zadnjih vrata nije detektovano nakon gašenja motora)

 

SERVIS I ODRŽAVANJE

Na osnovu podataka o pređenoj kilometraži vašeg vozila, prikazaćemo tajmer (takođe nazvan klizni meni) u MyToyota aplikaciji koji pokazuje kada je vaše sledeće održavanje due. Možete proveriti svoju servisnu istoriju i zakazati sastanak sa svojim prodavcem. Preporučujemo da identifikujete svog omiljenog prodavca putem vašeg MyToyota naloga.

Vi ste odgovorni za održavanje i servisiranje vašeg vozila u potrebnim intervalima. Činjenica da pružamo ovu uslugu ne oslobađa vas te odgovornosti.

UPUZNJENJA

MyToyota aplikacija može vas obavestiti o određenim upozorenjima koja su prikazana u vašem vozilu. Ova upozorenja odražavaju, ali ne zamenjuju, upozorenja koja su prikazana na instrument tabli vašeg vozila. Vi kao vozač ste odgovorni da reagujete na upozorenja u vašem vozilu u svakom trenutku. Ako se slažete, ova upozorenja će biti komunikovana Toyota mreži kako bi vam pružili podršku i pomogli vam ako je potrebna popravka.

Putem pristanka datog Toyoti i MyToyota aplikaciji, dobićete mogućnost da odlučite da li želite da budete kontaktirani ili ne. Molimo vas da napomenete da Toyota i Toyota mreža ne nude nikakvu garanciju da će vas proaktivno kontaktirati u slučaju upozorenja, jer ova usluga u velikoj meri zavisi od vaše regije, dostupnosti i pokrivenosti. U slučaju upozorenja, uvek pratite uputstva u Korisničkom priručniku za specifične smernice.

AUTOMATSKO OBAVEŠTENJE O SUDARU

Ova funkcija koristi napredne senzore koji detektuju značajne udarce. Toyota Motor Europe će biti obaveštena ako sudar premaši unapred definisani prag ozbiljnosti.

U slučaju nesreće, ključni detalji o sudaru mogu biti podeljeni sa vašom lokalnom Toyota mrežom, koja može proaktivno kontaktirati kako bi ponudila podršku na osnovu ozbiljnosti i lokalnih politika.  Toyota mreža (NMSCs ili prodavac) će koristiti kontakt informacije iz vašeg MyToyota naloga i, ako je potrebno, obavestiti vaše određene kontakte za hitne slučajeve navedene u MyToyota aplikaciji. Vi i vaši kontakti uvek imate mogućnost da prihvatite ili odbijete pomoć.

Jednostavno pristupite kompletnom zapisu o detektovanim incidentima unutar aplikacije, uključujući lokaciju i ozbiljnost sudara. Takođe možete učitati lične beleške i fotografije za referencu ili deljenje putem e-pošte.

Molimo vas da napomenete da, iako težimo da poboljšamo vašu sigurnost, ne možemo garantovati dostupnost ili kvalitet hitnih usluga. Ni Toyota ni prodavac nisu odgovorni za kašnjenja, greške ili neuspeh u kontaktiranju hitnih službi.

Pored toga, ako deaktivirate deljenje podataka o geolokaciji za vaše vozilo, nećemo moći da ga lociramo u slučaju sudara.

Molimo vas da budete svesni da će funkcionalnost obaveznog hitnog poziva biti aktivirana u određenim okolnostima.

Molimo vas da napomenete da će vaše vozilo automatski obavestiti hitne službe u zemlji u kojoj se nalazi ako dođe do sudara koji aktivira ispuštanje vazdušnog jastučića.

Ovo je regulisano EU regulativom o “eCall” (Regulativa (EU) 2015/758 Evropskog parlamenta i Saveta od 29. aprila 2015.), kako je implementirano u zakonodavstvo Ujedinjenog Kraljevstva Zakonom o povlačenju iz Evropske unije iz 2018. godine, ili bilo kojom drugom regulativom ili sličnim instrumentom koji menja, zamenjuje ili produžava takvu regulativu, uključujući bilo koje smernice koje izda Evropska komisija.

DALJINSKA KONTROLA KLIME

U zavisnosti od uređaja za povezivanje sa automobilom koji je ugrađen u vaše Toyota vozilo, moći ćete daljinski da zagrijete ili rashladite svoje vozilo putem MyToyota aplikacije. Na osnovu modela vašeg vozila, takođe možete daljinski postaviti željenu temperaturu, pokrenuti odmagljivanje prednjeg ili zadnjeg vetrobranskog stakla, kao i postaviti jedan ili više rasporeda za zagrevanje ili hlađenje vašeg automobila.

Preduslovi:

Kada koristite usluge daljinske kontrole, molimo vas da osigurate da:

  • Vozilo je potpuno imobilizovano, i proverili ste bezbednost okoline vozila. Uverite se da nema ljudi ili životinja unutar vozila.
  • Sistem se ne koristi ako je hauba otvorena ili kada je vozilo parkirano unutra bez ventilacije.
  • Usluga se koristi samo kada je to neophodno. Molimo vas da poštujete životnu sredinu i minimizujete bilo kakvu prekomernu buku ili zagađenje vazduha.

Prekidi:

  • Vrata zaključana
  • Hauba zatvorena
  • Prozori zatvoreni
  • Ključ nije detektovan unutar
  • Automatski menjač (uključujući kontinuirano varijabilni menjač)
  • Pritisni start / stop
  • Auto klima uređaj
  • Sistem start i stop (automatski isključuje i ponovo pokreće motor sa unutrašnjim sagorevanjem u saobraćajnoj gužvi ili na crvenim svetlima)

 

Odricanja:

  • Ako je vozilo opremljeno daljinskim imobilizatorom nakon prodaje, motor neće startovati, stoga daljinska klima neće raditi.
  • Ako je vozilo bilo neaktivno više od 9 dana, korisnik može biti obavezan da pokrene motor iz unutrašnjosti vozila. Ugrađeni sistem automatski prelazi u stanje mirovanja kako bi zaštitio 12V bateriju.
  • Daljinska klima neće startovati na temperaturama ispod -10°C na električnim vozilima i nekim hibridnim vozilima na punjenje.
  • Daljinska klima na hibridnim vozilima na punjenje neće startovati ako je baterija ispod 30% (merilo sigurnosti)
  • Daljinska klima na električnim vozilima neće startovati ako je baterija ispod 20% (merilo sigurnosti)
  • Daljinska klima će raditi 20 minuta između jednog ciklusa isključivanja i uključivanja paljenja. Molimo vas, uvek poštujte lokalne i nacionalne zakone, koji mogu ograničiti korišćenje ovih usluga u vašem području (na primer: neka opština i prirodni parkovi).

DALJINSKO ZAKLJUČAVANJE / OTKLJUČAVANJE

Ova funkcija vam omogućava da daljinski zaključate ili otključate svoje vozilo putem MyToyota aplikacije sa samo nekoliko klikova.

Molimo vas da napomenete da nećete moći da otključate ili zaključate automobil ako:

  • Ikona vrata je otvorena
  • Fizički ključ ili mobilni telefon (u slučaju aktiviranog pametnog digitalnog ključa) je unutar automobila
  • Alarm automobila je uključen
  • Automobil je zaključan ključem

U svim ovim slučajevima, pokušaj otključavanja vrata će propasti i biće prikazana poruka o grešci.

Kada koristite funkciju zaključavanja, molimo vas da se uverite da nijedno dete, ranjiva osoba ili ljubimac nisu zaključani unutar automobila bez nadzora. To može dovesti do toplotnog udara, dehidratacije ili hipotermije, što može rezultirati smrću ili teškim povredama.

Toyota neće biti odgovorna za bilo kakav materijalni gubitak, štetu ili nesreće dok je ovo vozilo zaključano. Korisnik preuzima sve rizike i odgovornosti od zaključavanja ovog vozila.

Kada koristite funkciju otključavanja, molimo vas da budete svesni da to može potencijalno dovesti do neovlašćenog pristupa vozilu. Toyota neće biti odgovorna za bilo kakav materijalni gubitak, štetu ili nesreće dok je ovo vozilo otključano. Korisnik preuzima sve rizike i odgovornosti od otključavanja ovog vozila.

UPUZNJENA SVETLA

Sa funkcijom upozoravajućih svetala imate jednostavan način da daljinski locirate svoje vozilo u prepunom parkingu. Upozoravajuća svetla se aktiviraju na 60 sekundi. Nakon 60 sekundi, možete ih ponovo aktivirati.

NAPREDNE KONTROLE

Možda ćete moći daljinski kontrolisati neke proširene funkcionalnosti vašeg vozila. Ovo uključuje zatvaranje prozora, sirenu, zvučnik, prtljažnik i farove.

Molimo vas da uvek poštujete lokalne i nacionalne zakone, koji mogu ograničiti korišćenje ovih usluga u vašem području (na primer: neka opština i prirodni parkovi).

UPRAVLJANJE BATERIJOM

U zavisnosti od uređaja za povezivanje sa automobilom koji je ugrađen u vaše električno vozilo ili hibridno vozilo na punjenje, možete pristupiti upravljanju baterijom. Možete dobiti detaljan pregled stanja napunjenosti vašeg vozila - sa nivoom baterije u procentima, dometom baterije samostalno ili u kombinaciji sa gorivom, i kada AC radi ili ne.

Takođe, minimalni nivo baterije biće prikazan za rad na bateriji samostalno za hibridna vozila na punjenje. U vašoj aplikaciji, preostali domet se prikazuje u kilometrima (km), ali to može varirati od onoga što je prikazano u automobilu. Važno je uvek proveriti indikaciju baterije na instrument tabli vašeg Toyota vozila.

HOMECHARGE

Sa HomeCharge možete lako zakazati početak i/ili zaustavljanje punjenja, na primer, da se uskladi sa cenom struje van vršnih sati ili kada nijedno drugo elektronsko uređaj ne radi istovremeno u vašem domu. Možete postaviti jedan jedini put koji će se ponavljati svakog dana ili odabrati više vremena na različitim danima.

TOYOTA MREŽA ZA PUNJENJE

Toyota mreža za punjenje omogućava vam pristup jednoj od najvećih panevropskih mreža za punjenje. Moći ćete da pretražujete stanice za punjenje i vidite detalje svake stanice za punjenje kao što su dostupnost u realnom vremenu, cena punjenja, brzina punjenja i tipovi utičnica.

Nakon pretplate, možete otključati stanicu za punjenje sa vašom aplikacijom ili RFID karticom i započeti sesiju punjenja. Na kraju svakog meseca dobićete mesečni račun za sve sesije punjenja.

Toyota mreža za punjenje se pruža u saradnji sa našim tehničkim partnerima (“DCS”) i podložna je dodatnim Uslovima i odredbama i Obaveštenju o privatnosti, dostupnim na  https://www.toyota-charging-network.eu/  (za TOYOTU)

U tu svrhu, vaši lični podaci će biti preneti partneru na obradu. Lista i detalji ovih podataka mogu se naći u prethodno navedenim dokumentima.

POVEZANE USLUGE OSIGURANJA

Osiguranje zasnovano na korišćenju (UBI), potpuno hibridno osiguranje (FHI) i PHEV osiguranja su proizvodi osiguranja povezanih automobila koje nudi Toyota Insurance Services.

Povezane usluge osiguranja Toyota Insurance Services su inovativne usluge povezane sa povezanošću automobila, gde se premije osiguranja zasnivaju na podacima o vožnji u realnom vremenu koje generišu vozači.

  • Osiguranje zasnovano na korišćenju daje kontinuirane povratne informacije o individualnom ponašanju vozača, zasnovano na 4 kriterijuma (kočenje, ubrzanje, skretanje, prekoračenje brzine).
  • Potpuno hibridno osiguranje je posebno prilagođeno vozačima hibrida, nagrađujući sigurno vožnju u EV (električnom vozilu) režimu.
  • PHEV povezano osiguranje je usmereno ka vozačima hibridnih vozila na punjenje (PHEV), nagrađujući ih za najbolje korišćenje svog PHEV vozila motivišući čestu punjenje kako bi maksimizovali svoje električne pređene kilometre.

Kada se registrujete za uslugu povezanog osiguranja, imajte na umu da su UBI, FHI ili PHEV osiguranja različiti proizvodi od MyToyota aplikacije. Pretplata na povezanu uslugu osiguranja moguća je samo kod odabranog osiguravajućeg društva, putem posrednika Toyota Insurance Services, i može biti podložna specifičnim uslovima i odredbama, koje se prihvataju u trenutku pretplate.

Kada se prijavite za UBI, FHI ili PHEV ugovor, neophodni podaci o vožnji se prenose osiguravaču, koji će delovati kao kontrolor podataka, kako bi ispunio ugovor.

Prijavljivanjem za UBI, FHI ili PHEV osiguranje, povezana usluga osiguranja je povezana sa MyToyota aplikacijom. Kao rezultat, moći ćete da pratite analizu svojih putovanja, svoju individualnu ocenu vožnje ili svoj EV udeo.

Funkcija vizualizacije ocene osiguranja je nezavisna funkcija koja je potpuno opcionalna i može se koristiti bez korišćenja MyToyota aplikacije ili MyToyota naloga. Možete slobodno da se prijavite ili odjavite iz ove funkcije vizualizacije ocene osiguranja, u bilo kojem trenutku, na MyToyota aplikaciji i to neće uticati na vašu ocenu vožnje i ugovor o osiguranju.

Za više informacija, molimo vas da posetite https://www.toyota-europe.com/brands-and-services/toyota-insurance-services

PROSEK PRAĆENJA PORUDŽBINE VOZILA

Pratite najnoviji status vašeg novoodabranog automobila i budite u toku o isporuci kod vašeg lokalnog Toyota prodavca.

 

MULTIMEDIJALNE POVEZANE FUNKCIJE

CLOUD NAVIGATION

Saobraćajni događaji: aktivnosti ili događaji koji mogu uticati na protok saobraćaja

Online informacije o saobraćaju: Ažuriranja u realnom vremenu o protoku saobraćaja, ističući zagušene puteve

Online pretraga (POI): Pretraživanje tačaka interesa                 

Pretraga parkinga van ulice: Pretraživanje parking mesta van javne ulice (višespratni parking)                

Fiksna kamera za brzinu: Kamera za brzinu koja je trajno instalirana na određenim lokacijama                 

Živa kamera za brzinu: Kamere za brzinu koje nisu trajno instalirane na određenim lokacijama                 

Putni znakovi: Oni su vidljivi na multimedijalnoj navigacionoj mapi                 

Servis za vreme: Vreme u realnom vremenu na lokaciji vozila uključujući vremenska upozorenja                 

Zona sa niskim emisijama (LEZ): Obaveštenja korisnicima prilikom ulaska/izlaska iz LEZ                   

Pametno parkiranje (van ulice + na ulici): Pruža informacije o realnoj verovatnoći broja slobodnih parking mesta                

Pametno punjenje: Pruža informacije o radnom vremenu i cenama benzinske stanice                  

EV punjenje: Online pretraga tačaka punjenja                 

Za EV vozila: Detalji o EV tačkama punjenja (broj konektora, snaga, radno vreme, status dostupnosti), EV domet na mapi, EV predlog punjenja  kada je u niskom dometu, EV rutiranje                  

Za PHEV: EV online pretraga tačaka punjenja, detalji o EV tačkama punjenja (broj konektora, snaga, radno vreme, status dostupnosti)                 

EV rutiranje (EV): Automatski dodajte stanice za punjenje u vašu rutu na osnovu nivoa baterije na početku putovanja.           

Dinamičko EV rutiranje: Automatsko dodavanje stanica za punjenje u vašu rutu na osnovu nivoa baterije na početku putovanja i kontinuirano ažuriranje tokom puta.        

GLASOVNI AGENT

Glasovni agent je glasovni asistent u vozilu aktiviran izgovaranjem “Hej Toyota”

Glasovni agent (VA): Odgovara na komande koje se odnose na navigaciju, telefon, medije (“Hej Toyota, pronađi restoran sa najboljim ocenama, uključi radio…”) 

Glasovni agent komande vozila: Odgovara na komande vezane za vozilo (“Hej Toyota, otvori prozor”)