Nove tehnologije motora nisu jedini način na koji razvijamo čistija vozila, Naš cilj je takođe i smanjenje zavisnosti od fosilnih goriva i pronalaženje goriva sa niskim sastojkom ugljenika, kao što je to bio gorivo.
Nove tehnologije motora nisu jedini način na koji razvijamo čistija vozila, Naš cilj je takođe i smanjenje zavisnosti od fosilnih goriva i pronalaženje goriva sa niskim sastojkom ugljenika, kao što je to bio gorivo.
Bio goriva su proveren, održiv izvor energije koji se dobija iz različitih obnovljivih izvora, pa čak i od otpadnih materija. Pošto je to alternativa u tečnom stanju, može se mešati sa benzinom i dizelom.
Uključeni smo u istraživanja bio goriva koja se ne baziraju samo na korišćenje useva, uz uslov da takva goriva ispunjavaju iste kvalitetne performanse koje vozači očekuju od konvencionalnih benzina i dizela.
Bio goriva se mogu proizvoditi iz različitih izvora. Trenutno se za većinu proizvodnje takozvane prve generacije bio goriva, koriste sirovine dobijene od useva. Na primer, iz šećerne trske se dobija bio-etanol, a bio-dizel iz biljnih ulja. Oni se mogu mešati se benzinom ili dizelom, u odnosu koji propisuju evropski standardi. Toyota i Lexus automobili koji se proizvode za evropsko tržište mogu koristiti benzin pomešan sa najviše 10% bio-etanola (E10, u skladu sa standardom EN228), ili dizel pomešan sa najviše 7% bio-dizela (B7, standard EN590).
Da bismo manje koristili bio goriva od useva, radimo na novoj, drugoj generaciji bio goriva. Ona se dobijaju od ostataka kao što su slama ili drvo – u budućnosti čak i od algi. Kako ne bi došlo do negativnih posledica po performanse vozila i zadovoljstvo kupca, ključno je da bude održan kvalitet goriva.