Skip to Main Content (Press Enter)

FAQ

Česta pitanja o aplikaciji MyTOYOTA

  1. Sve

Ukoliko niste u mogućnosti da započnete sesiju punjenja, molimo vas da razmotrite sledeće preporuke:

Proverite u aplikaciji da li je mesto za punjenje dostupno ili je van funkcije

Za autentifikaciju u aplikaciji, prvo proverite da li stanica za punjenje podržava autentifikaciju preko aplikacije ili QR koda. To možete saznati klikom na stanicu za punjenje u vašoj aplikaciji. Ako je aplikacija podržana, koristite dugme "Start" u aplikaciji umesto skeniranja QR koda na stanici za punjenje.

U slučaju tehničkih ili fizičkih problema, prvo kontaktirajte pružaoca usluge mesta za punjenje. Broj za hitne slučajeve operatera možete pronaći na stanici za punjenje.

Ako se problem ne može rešiti, obratite se korisničkoj službi zaduženoj za Toyota Charging Network, koja se nalazi u odeljku "Kontaktirajte podršku" na portalu Toyota Charging Network https://www.toyota-charging-network.eu/.

Možete puniti svoj automobil širom Evrope. Mreža za punjenje ima više od 600.000 stanica i svakodnevno se širi.

 

U aplikaciji MyToyota možete lako pronaći listu stanica za punjenje u vašoj okolini. Možete videti dostupnost punjača, pretražiti prema tipu utičnice i dobiti uputstva za pravac do stanice.

Ako već imate RFID karticu, možete uneti broj kartice za punjenje. Ako nemate RFID karticu, možete je zatražiti. Ona će vam biti poslata u roku od 5-7 radnih dana.

RFID treba da bude povezan sa vašim nalogom, ali kada to bude urađeno, svako može koristiti RFID karticu, jer ona nije povezana sa aplikacijom. Svi automobili mogu se puniti koristeći RFID karticu.

Vaši troškovi punjenja zavise od pružaoca usluge na određenoj stanici za punjenje koju koristite. Pored toga, na osnovu odabrane tarife, vaša cena po sesiji punjenja će biti različita jer možete imati određeno umanjenje pored odabrane tarife.

Za više informacija, molimo vas da pogledate informacije o tarifama (Opens in new window). Takođe, na stanici za punjenje možete saznati iznos za dodatne troškove (npr. taksa za parkiranje).

Brzina punjenja zavisi od više faktora, kao što su vaš automobil, infrastruktura za punjenje, kao i to i do kog nivoa želite da napunite svoj automobil.

Trenutno nije moguće rezervisati punjač na stanici za punjenje.

 

Možete proveriti dostupnost punjača na željenoj stanici za punjenje direktno u MyToyota aplikaciji.

Molimo vas da proverite uputstva za punjenje na stanici za punjenje i pratite postupak.

Molimo vas da posetite odeljak sa čestim pitanjima na internet sajtu https://www.toyota-charging-network.eu/

Da. Ako vaš model vozila ili pametni telefon nisu podržani u aplikacji MyToyota, i pored toga možete pristupiti uslugama Toyota Charging Network za vaš Toyota PHEV i BEV vozilo koristeći vašu RFID karticu za punjenje i internet portal, https://www.toyota-charging-network.eu/, gde možete potpuno upravljati svojim nalogom. Pogledajte tok uvođenja u linku.

Na mapi dostupnoj na internet sajtu možete pronaći detaljne informacije o svakoj stanici za punjenje, uključujući dostupnost u realnom vremenu, cene punjenja na osnovu tarife, tipove utičnica, metode autentifikacije, ocene, informacije o pružaocu usluge i radno vreme. Možete pretraživati stanice za punjenje primenom filtera.

Ako je vaše vozilo podržano u aplikaciji MyToyota, možete otključati punjače skeniranjem QR koda ili unosom ID-a stanice u aplikaciji. Bez aplikacije, možete koristiti svoju RFID karticu za autentifikaciju. Obavezno proverite unapred da li određeno mesto za punjenje prihvata RFID kartice za autentifikaciju – ove informacije možete pronaći u detaljnim obaveštenjima za svaku stanicu u odeljku mape.

Možete koristiti svoju RFID karticu Toyota Charging Network za otključavanje stanice za punjenje. 

Proverite unapred da li tačka za punjenje prihvata RFID kartice za autentifikaciju. Detaljne informacije za svaku stanicu za punjenje možete pronaći u odeljku mape na https://www.toyota-charging-network.eu/ .

Da, možete. Možete puniti sve svoje automobile. Međutim, ako želite da zakazujete pametne sesije punjenja, to je moguće samo pomoću aplikacije MyToyota. Ako su ti automobili dodati u vašu aplikaciju MyToyota, možete odabrati automobil koji želite da napunite. Zatim možete pratiti korake u aplikaciji MyToyota kako biste obavili pametnu sesiju punjenja.

Molimo vas da otvorite aplikacij MyToyota i odaberete automobil koji želite da napunite.

 

Zatim izaberite način na koji želite da napunite vozilo i pratite korake u aplikaciji MyToyota.

RFID kartice se dodaju punjaču, ako oba automobila koriste isti punjač, onda je potrebno dodati ih samo jednom.

Da, može. Prvi korisnik će biti vlasnik sa punim pristupom funkcijama i podešavanjima, dok će sledeći korisnici biti samo gosti sa pravima na punjenje. Ovo su koraci koje treba pratiti da biste dodali Toyota HomeCharge u MyToyota aplikaciju:

1) Otvorite aplikaciju i izaberite "Moja garaža"

2) Izaberite "Punjače" i "Dodaj punjače"

3) Ukucajte ili skenirajte serijski broj Toyota HomeCharge

4) Unesite PIN kod i željeno ime

5) Dodirnite "Pristup i deljenje" da biste dodali ili uklonili korisnike

Možete koristiti svoj pametni telefon kao ključ za pristup i vožnju vozila. Određeni modeli vozila su opremljeni funkcijom pametnog digitalnog ključa (molimo vas da se obratite svom lokalnom ovlašćenom prodavcu za više informacija), koja vam omogućava da registrujete ovu funkciju pomoću blututa pametnog telefona, koristeći aplikaciju MyToyota.

 

Pametni telefon podešen za 'Pametni Digitalni Ključ', sa uključenim blututom i otvorenom ili pokrenutom aplikacijom MyToyota, prepoznaje se i povezuje sa vozilom na bliskoj udaljenosti. To omogućava otključavanje, pokretanje i zaključavanje vozila na daljinu pomoću vašeg pametnog telefona ili jednostavnim dodirom na ručicu vrata.

 

Napomena: Molimo vas da imate pametan ključ/fizički ključ ili karticu ključa kod sebe kao rezervu za pristup vozilu.

Pametni digitalni ključ zahteva aktivnu probnu verziju/pretplatu na Toyotinu funkciju Pametni Digitalni Ključ.

Registrujte nalog pomoću aplikacije MyToyota i započnite podešavanje digitalnog ključa*. Proverite da li imate aktivnu funkciju Standardno povezivanje, sa probnom pretplatom na pametni digitalni ključ. 

 

Pratite korake u aplikaciji MyToyota da povežete pametni digitalni ključ sa vašim pametnim telefonom i vozilom. Testirajte funkcije otključavanja, pokretanja i zaključavanja kako biste proverili da li je postupak podešavanja bio uspešan.

 

Možete pregledati karakteristike i mogućnosti vašeg vozila u aplikaciji MyToyota, ili se obratiti lokalnom ovlašćenom prodavcu za više informacija.

Da biste započeli sa podešavanjem digitalnog ključa, molimo vas da imate fizički ključ kod sebe i pristup vozilu.

 

1)   U aplikaciji MyToyota potrebno je da probna ili plaćena pretplata na pametni digitalni ključ bude ativirana, i da je usluga za standardno povezivanje omogućena.

2)   Pritisnite ‘Podesite Digitalni ključ’ na početnom ekranu aplikacje MyToyota.

3)   Uključite blutut i verifikaciju biometrije na svom pametnom telefonu. Ovaj korak će biti preskočen ako su blutut i verifikacija biometrije bili omogućeni ranije.

4)   Potvrdite broj svog pametnog telefona unosom 6-cifrenog koda koji ste primili u SMS poruci. Ovaj korak će biti preskočen ako je broj pametnog telefona već potvrđen ranije.

5)   Molimo vas da pre sledećeg koraka omogućite samo jednu vezu podataka, Wi-Fi ili mobilnu.

6)   Dozvolite svom pametnom telefonu da preuzme digitalni ključ 

7)   Pregledajte informacije u aplikaciji MyToyota koje se odnose na postupak uparivanja uređaja.

8)   Sa uključenim vozilom, stavite fizički ključ iznad dugmeta ‘Start’ dok ne čujete dva zvučna signala.

9)   Dozvolite Toyotinoj aplikaciji da pristupi vašem blututu, pa pritisnite ‘Upari’.

10) Dozvolite da se veza uspostavi.

11) Uspešno podešavanje će prikazati poruku ‘Podešavanje digitalnog ključa je završeno’.

 

Molimo vas da pogledate odeljke "Kako da..." za detaljnije informacije.

Probna ili plaćena pretplata na pametni digitalni ključ mora biti aktivna.

 

1)  Pritisnite ‘Podešavanja digitalnog ključa’ na početnom ekranu aplikacije MyToyota. Možete deliti do četir digitalna ključa koristeći Toyota aplikaciju.

2)  Pritisnite ‘Podeli digitalni ključ’

3)  Unesite ime, prezime i broj telefona novog korisnika, ili dodajte iz kontakata na pametnom telefonu

4)  Pritisnite ‘Podeli’ i potvrdite ‘Podeli ključ’

 

Primili ste obaveštenje o odgovoru na poziv za korišćenje digitalnog ključa. U bilo kojem trenutku možete ukloniti pristup deljenom digitalnom ključu.

 

Molimo vas da pogledate odeljke "Kako da..." za detaljnije informacije.

Možete deliti do 4 Digitalne Ključeve (pored pristupa vlasnika) koristeći MyToyota aplikaciju. 

Poziv za deljenje Digitalnog ključa biće primljen u obliku SMS-a, sa linkom ka MyToyota aplikaciji. 

 

1)  Pritisnite link u SMS-u 

2)  Aplikacija MyToyota će se otvoriti i zatražiti da ‘Prihvatite’ ili ‘Odbijete’ pozivnicu za digitalni ključ*

3)  Pritisnite ‘Prihvati’ da biste primili deljeni digitalni ključ

4)  Omogućite blutut i verifikaciju biometrije na svom pametnom telefonu. Ovaj korak će biti preskočen ako su blutut i verifikacija biometrije već bili omogućeni ranije.

5)  Verifikujte svoj broj telefona unosom 6-cifrenog koda koji ste primili SMS porukom. Ovaj korak će biti preskočen ako je broj telefona već verifikovan ranije.

6)  Molimo vas da pre sledećeg koraka omogućite samo jednu vezu podataka, Wi-Fi ili mobilnu

7)  Dozvolite svom pametnom telefonu da preuzme digitalni ključ 

8)  Uspešno podešavanje će prikazati poruku ‘Podešavanje digitalnog ključa je završenoa’

 

*NAPOMENA: Novi korisnici aplikacije MyToyota moraju završiti proces registracije kako bi kreirali nalog pre nego što prihvate pozivnicu za digitalni ključ.

Molimo vas da kontaktirate lokalnu korisničku podršku.

Pametni digitalni ključ pruža dva načina otključavanja/zaključavanja:

 

i)  Daljinsko otključavanje/zaključavanje --> Dostupno kada je pametni telefon unutar 10m dometa

Pritisnite na ikone "otključaj" ili "zaključaj" na početnoj stranici aplikacije MyToyota

 

ii)  Pasivno otključavanje/zaključavanje* --> Dostupno kada je pametni telefon unutar 3m dometa

Dodirnite kvaku na vratima da otključate i zaključate vaše vozilo

 

*NAPOMENA: Zaključavanje vašeg vozila nije moguće ako je telefon ostavljen unutra, zvučni signal vas obaveštava o tome.

U slučaju da želite namerno da ostavite svoj telefon u automobilu, a pametni digitalni ključ je aktivan, molimo vas da se pobrinete da nosite svoj fizički ključ i da isključite blutut na svom pametnom telefonu pre zaključavanja vašeg vozila.

Kada je digitalni ključ povezan sa vašim pametnim telefonom, ne može ga koristiti niko drugi niti se može zloupotrebiti. Sistem automobila osigurava da je ključ čvrsto povezan sa vašim telefonom i da ne može biti ukraden ili presretnut.

 

BLE komunikacijska tehnologija koja se koristi za Pametni Digitalni Ključ je modernija i stoga otpornija na napade kradljivaca od klasičnih fizičkih ključeva:

 -  Šifrovana komunikacija za sigurnu vezu.

 -  Jednokratni ključevi koji se koriste za zaštitu svake komunikacijske razmene.

Ukoliko je vaše vozilo opremljeno pametnim digitalnim ključem, ova funkcija će biti dostupna kao usluga u vašoj MyToyota/Lexus Link+ aplikaciji. 

 

Napominjemo da dostupnost funkcije može varirati u zavisnosti od modela vozila, opreme i prema dostupnosti na tržištu. Molimo vas da se konsultujete sa vašim lokalnim Toyota/Lexus prodavcem za dodatne informacije.

Pametan digitalni ključ ima tri opsega detekcije blizine:

 

1)  Daljinsko otključavanje/zaključavanje je dostupno kada se pametan digitalni ključ detektuje unutar opsega od 10 m

2)  Pasivno otključavanje/zaključavanje* je dostupno kada se pametan digitalni ključ detektuje unutar opsega od 3 m  

3)  Pokretanje motora je dostupno kada se pametan digitalni ključ detektuje unutar vozila

 

*NAPOMENA: Dodirivanje ručke vrata je neophodno za otključavanje i zaključavanje vašeg vozila.

Pametni digitalni ključ je podržan na: 

 

1) iOS uređajima sa verzijom 15.0 ili novijom.

2) Android uređajima sa verzijom 12 ili novijom 

 

Pametni digitalni ključ NIJE podržan na:

 

1) Uređajima brenda Huawei (Huawei je lansirao svoj operativni sistem HarmonyOS u junu 2021. godine).

2) Uređajima bez jake biometrijske autentifikacije : 

   - Samsung Galaxy (A.10, 20 i 30)

   - LG K. (20, 30 i 40)

   - Moto E. (6 i 7)

   - Nokia (1.3 i 2.3)

Pametan digitalni ključ koristi blutut povezivanje sa aplikacijom MyToyota koja radi u pozadini i u blizini vozila za pristup. Daljinsko upravljanje preko aplikacije MyToyota omogućava da daljinski zaključate/otključate vozilo preko internet dok je za vožnju potreban fizički ključ.

Ne*, pametni telefon podešen za funkciju pametnog ključa, sa uključenim blututom i otvorenom ili pokrenutom aplikacijom MyToyota, prepoznaje se i povezuje sa vozilom na bliskoj udaljenosti. To omogućava otključavanje, pokretanje i zaključavanje vozila dok vaš pametni telefon ostaje u vašem džepu ili torbi.

 

*NAPOMENA: Iz bezbednosnih razloga, za verifikaciju biometrije može biti potrebno do 48 sati.

 

Možete izvršiti verifikaciju biometrije prijavljivanjem u aplikaciju MyToyota.

Ako verifikacija biometrije nije izvršena ni posle 48 sati, funkcije pamentog digitalnog ključa će biti zaključane, a za njihovo otključavanje potrebno je samo izvršiti verifikaciju biometrije.

Instalirajte aplikaciju MyToyota na novom pametnom telefonu i prijavite se sa svojim postojećim nalogom. 

Videćete da je na početnoj stranici aplikacije MyToyota dugme ‘Podešavanje digitalnog ključa’ sada zamenjeno sa ‘Podesite digitalni ključ’.

Pritisnite ‘Podesite digitalni ključ’ i pratite iste korake koje ste pratili kada ste prvi put podešavali svoj pametni digitalni ključ.

 

NAPOMENA: Da biste preneli svoj pametni digitalni ključ na novi pametni telefon, ne možete onemogućiti pametni digitalni ključ sa prethodnog pametnog telefona, i vaš probni period ili pretplata za pametni digitalni ključ mora biti aktivna.

i) Uklonite pristup pozvanom vozaču* koristeći pametni digitalni ključ vlasnika:

 

   1)  Pritisnite ‘Podešavanja digitalnog ključa’ na početnom ekranu aplikacije MyToyota. 

   2)  Prevucite ulevo preko imena pozvanog vozača kojeg želite da ga uklonite i pritisnite ikonu kante za smeće

   3)  Potvrdite "Ukloni"

 

Vi i pozvani vozač ćete primiti obaveštenje o uklanjanju digitalnog ključa.

 

*NAPOMENA: Ako pozvani vozač vozi dok mu je pristup uklonjen, vozilo se neće zaustaviti. Uklanjanje pristupa pozvanog vozača biće izvršeno kada se vozilo isključi.

 

ii) Uklonite pristup pozvanom vozačm koristeći pametni digitalni ključ pozvanog vozača:

 

   1)  Pritisnite ‘Podešavanja digitalnog ključa’ na početnom ekranu aplikacije MyToyota. 

   2)  Pritisnite ‘Ukloni digitalni ključ’ i potvrdite "Ukloni"

   Vi i vlasnik ćete primiti obaveštenje o uklanjanju digitalnog ključa.

 

Molimo vas da pogledate odeljke "Kako da..." za detaljnije informacije.

Da biste započeli sa deaktivacijom Digitalnog ključa, molimo vas da imate Fizički ključ i pristup vozilu.

 

1)  Pritisnite ‘Podešavanja digitalnog ključa’ na početnom ekranu aplikacije MyToyota. 

2)  Pritisnite ‘Deaktiviraj digitalni ključ’ i potvrdite "Deaktiviraj"

3)  Pogledajte informacije pružene u aplikaciji MyToyota o postupku deaktivacije

4)  Uspešna deaktivacija će prikazati poruku ‘Digitalni ključ deaktiviran’

 

Molimo vas da pogledate odeljke "Kako da..." za detaljnije informacije.

Potvrđivanje prava na vozilo, kao vozač pozvan za korišćenje pamentog digitalnog ključa, deaktiviraće pametni sigitalni ključ i ukloniti sve digitalne ključeve (vlasnički i deljeni) !!

 

U slučaju da to uradite greškom ili namerno, morate pratiti postupak podešavanja da biste ponovo aktivirali svoj pametni digitalni ključ.

Funkcije pametnog digitalnog ključa ne rade kada je baterija telefona prazna.

Funkcije otključavanja i zaključavanja pametnog digitalnog ključa rade kada je vaš automobil opremljen dodatnim imobilizatorom.

 

Funkcija pokretanja motora pametnog digitalnog ključa ne radi kada je vaš automobil opremljen dodatnim imobilizatorom.

 

U slučaju da želite da koristite pametni digitalni ključ u kombinaciji sa vašim dodatnim imobilizatorom, molimo vas da sa sobom nosite upravljač imobilizatora.

Kada je pametni digitalni ključ podešen, možete ga obrisati iz multimedijalnog sistema vozila.

 

1) Na glavnoj kontrolnoj tabli multimedije, idite na ikonu podešavanja, zatim se pomerite nadole i dodirnite “Informacije i bezbednost”.​

Odatle ćete moći da vidite u podešavanjima digitalnog ključa da li je digitalni ključ aktivan.

2) Dodirnite “Ukloni digitalne ključeve”, što će pokrenuti postupak uklanjanja.

3) Morate potvrditi svoju nameru da uklonite svoj digitalni ključ i staviti svoj fizički ključ na dugme za pokretanje.

4) Uspešna deaktivacija će prikazati poruku ‘Digitalni ključ deaktiviran’.

 

Molimo vas da pogledate odeljke "Kako da..." za detaljnije informacije.

Ukoliko smatrate da digitalni ključ nije dovoljno dobro detektovan dok ste napolju ili unutar vozila, moguće je prilagoditi domet detekcije ključa. ​

 

1) Pritisnite 'Podešavanja digitalnog ključa' na početnom ekranu aplikacije MyToyota.

2) Pritisnite na "Prilagodite domet"

 

Digitalni ključ već ima fabrička podešavanja koja bi trebalo da odgovaraju potrebama većine vozača. Ono što može uticati na detekciju je način na koji nosite svoj pametni telefon - da li je u zadnjem džepu? U torbi? Ili ga jednostavno nosite u ruci?​

 

3) Izaberite jedan od tri tri različita nivoa osetljivosti u zavisnosti od vaših ličnih potreba i pritisnite na "Sačuvaj".​

4) Biće prikazana poruka o uspešnoj izmeni osetljivosti.

 

Molimo vas da pogledate odeljke "Kako da..." za detaljnije informacije.

Možda vaš Pametni Digitalni Ključ nije u dometu, jačina signala nije dovoljna da omogući daljinsko otključavanje/zaključavanje ili je blutut vašeg pametnog telefona isključen. 

1. Idite u podešavanja vašeg pametnog telefona i proverite da li je vaš blutut UKLJUČEN.

2. Izvadite svoj pametni telefon iz džepa ili torbe i dodirnite kvaku na vratima da otključate ili zaključate vaše vozilo.

Pametni digitalni ključ nije u dometu ili jačina signala nije dovoljna da omogući daljinsko otključavanje/zaključavanje. Postavite svoj pametni telefon na centralnu konzolu ili bežični punjač.

Vaš pametni digitalni ključ može raditi bez pokrivenosti mrežom. Međutim, potrebno je da se prijavite u aplikaciju pre nego što se nađete u oblasti sa slabom mrežom (da biste osigurali da aplikacija radi u pozadini).

Ne, pametni digitalni ključ neće raditi efikasno ako je aplikacija instalirana u privatnom prostoru. Molimo vas da se uverite da dok koristite uslugu pametnog digitalnog ključa, aplikacija MyToyota nije instalirana u privatnom prostoru.

Ukoliko kupite polovni Toyota automobil koji podržava povezane Usluge, možete aktivirati povezane usluge direktno iz vaše MyToyota aplikacije, pod uslovom da možete dokazati fizički pristup automobilu (proverom pređenih kilometara ili skeniranja QR koda). Molimo vas da posetite prodavca kako biste promenili vlasništvo nad automobilom na vaše ime kako biste uživali u svim mogućnostima aplikacije.

Da biste dodali automobil, kliknite na "Dodaj vozilo" na početnoj stranici ili, ako već imate vozilo, kliknite na ikonu "Moj garaža" na dugmetu "Dodaj" u gornjem desnom uglu. Da biste obrisali automobil iz liste, idite na "Moja garaža", pomerite se prema dole i kliknite na "Ukloni vozilo". 

U aplikaciji MyToyota, prvo odaberite svoj automobil iz 'My Garage', a zatim kliknite na 'Centar za povezane usluge". Potom pratite postupak da biste aktivirali povezane usluge koje su dostupne za vaše vozilo.

 

U slučaju da jedan ili više povezanih automobila u 'My Garage' još nisu aktivirani, bićete obavešteni na ekranu s prikazom dobrodošlice da aktivirate povezane usluge svaki put kada se prijavite u aplikaciju. Ako preskočite ovaj korak, i dalje možete aktivirati uslugu u kasnijoj fazi prateći gornje korake. 

 

Za više informacija, molimo vas da pogledate naš vodič za korišćenje. 

 

Napomena: tokom postupka aktivacije bićete u obavezi da prihvatite Uslove korišćenja i potvrdite Obaveštenje o privatnosti.

Ukoliko želite trajno da isključite povezane usluge u aplikaciji MyToyota, prvo odaberite određeni automobil iz 'Moje garaže', a zatim kliknite na 'Centar za povezane usluge'. Pratite uputstva da biste deaktivirali usluge. 

 

Za više informacija, molimo vas da pogledate naš Vodič za korišćenje

Možete proveriti svoje aktivne i neaktivne pretplate u odeljku 'Moja garaža' odabirom odeljka 'Centar povezanih usluga'.

Možete upravljati podešavanjima Uslova korišćenja u odeljku portala sa podacima o privatnosti u vašem nalogu.

Možete pogledati Obaveštenje o privatnosti u odeljku portala za zaštitu podataka u svom nalogu.

Aplikacija MyToyota vam omogućava da kontrolišete svoj automobil gde god da se nalazite. Laka je za korišćenje i pružiće vam jedinstvene funkcije koje vašu iskustvo podižu na novi nivo, ne samo kada je u pitanju vožnja. Možete planirati putovanja, locirati svoj parkirani automobil, pronaći informacije o tome kada je vreme za servisiranje automobila, proveriti podatke o vozilu i primati važna obaveštenja o svom automobilu: Možete daljinski kontrolisati rad klima suređaja, status vrata i upozoravajuća svetla vašeg automobila.

Red od pet ikona s leva na desno predstavlja sledeće sekcije:  Vozilo -  Mapa - Obaveštenja - Nalog  -  Podrška 

Možete pristupiti povezanim uslugama u bilo kom trenutku. Podaci o automobilu se šalju aplikaciji kada je motor isključen. Moći ćete da pregledate detalje poslednje vožnje kada se motor isključi. Potrebno je mrežna pokrivenost za slanje mobilnih podataka, tako da sistem možda neće raditi ako parkirate automobil u podzemnom objektu.

Povezane usluge se sastoje od aplikacije MyToyota aplikacije na vašem mobilnom uređaju i multimedijalnog sistema u vozilu. Svaki paket sadrži svoj skup funkcija koje vožnju čine sigurnijom i zabavnijom, kako unutar, tako i izvan vašeg automobila.

 

MyToyota aplikacija vam omogućava da komunicirate sa svojim automobilom, gde god da se nalazite. Možete planirati putovanja, locirati svoj parkirani automobil, pronaći informacije o tome kada je vreme za servisiranje automobila, proveriti podatke o vozilu i primati važna obaveštenja o svom automobilu: Možete daljinski kontrolisati rad klima suređaja, status vrata i upozoravajuća svetla vašeg automobila.

 

Multimedijalni uređaj vam omogućava da povežete svoj pametni telefon (kompatibilan sa iOS i Android) sa svojim automobilom*. Vaše omiljene aplikacije, kao što su Spotify, WhatsApp, Audible, Google Maps i Waze, mogu se koristiti u automobilu i kontrolisati putem Siri glasovnog asistenta ili OK Google. Multimedija takođe pruža pristup korisnim informacijama kao što su obaveštenja o stanju u saobraćaju u realnom vremenu i obaveštenja o radarima, kao i mogućnost pretrage zanimljivim lokacijama u navigacionom sistemu.

 

*za opojedine modele

Aplikacija MyToyota vam omogućava da uvek budete povezani sa svojim automobilom, dok Portal za kupce/lična stranica pruža mogućnost za detaljnija obaveštavanja, preuzimanje priručnika za korišćenje i omogućavanje drugih multimedijalnih funkcija (ažuriranja mapa, Wi-Fi paket, itd.)

 

Neke od funkcija su dostupne i u aplikaciji MyToyota i na Portalu za kupce/ličnoj stranici korisnika (internet sajt) koristeći iste podatke za prijavu, npr. ointernet rezervacija servisa ili istorija servisa.

Za više informacija o dostupnosti funkcija za pojedine modele, molimo vas da kontaktirate ovlašćenog prodavca, ili potražite informacije na našoj lokalnoj Toyota/Lexus internet stranici.

Idite na iOS App Store ili Google Play Store i potražite aplikaciju MyToyota. Zatim jednostavno preuzmite aplikaciju, potpuno besplatno.

Povezane usluge uključuju standardne usluge i daljinske usluge. Standardne usluge obuhvataju našu široku paletu digitalnih funkcija osmišljenih da obezbede vašu sigurnost, privatnost i udobnost dok ste u pokretu. Budite informisani o lokaciji svog automobila, nivou baterije, ponašanju tokom vožnje i istoriji, lampicama upozorenja i još mnogo toga. Podelite lokaciju automobila sa prijateljima i dragim osobama u vašoj mreži. Daljinske usluge vam omogućavaju da daljinski pristupite vašem vozilu kako biste prilagodili razne postavke i podesili ih u skladu sa vašim potrebama. Pristupite svim osnovnim funkcijama potrebnim za optimizaciju vašeg iskustva vožnje.

Budite korak ispred dok vozite zahvaljujući ogromnom broju funkcija, i stignite na odredište na vreme. Pratite razne događaje na putu i pronađite dostupne benzinske stanice i parking mesta (na ili van ulice). Vozite bez brige uz navigaciju koja se ažurira preko interneta.

Osiguranje zasnovano na korišćenju analizira vaš način vožnje i dodeljuje ocenu vozaču na osnovu tih navika. Vozač zatim dobija nagradu za sigurniju i mirniju vožnju, uz uštede na premijama prilikom obnove osiguranja. To je zabavan način da postanete bolji vozač i uštedite novac. Za više informacija o UBI: https://www.toyota-europe.com/finance-insurance/usage-based-insurance

FHI vas podstiče da na najbolji način iskoristite prednosti svog hibrida, i nagrađuje vas za bezbednu vožnju u električnom režimu, uz uštede na premijama priliko obnove osiguranja. Za više informacija o FHI, pogledajte: https://www.toyota-europe.com/finance-insurance/full-hybrid-insurance

Vi odlučujete koje podatke delite sa Toyotom. To možete podešavati u bilo kojem trenutku u Portalu za privatnost podataka, a možete i povući svoj pristanak kada želite. 

Sa odabranim prodavcem u aplikaciji, dobićete bolje iskustvo za funkcije kao što su online rezervacija servisa i lampice upozorenja.

Jednom kada se aktivira, režim privatnosti će se primenjivati na sve usluge koje se oslanjaju na geolokaciju, potpuno osiguranje hibrida, osiguranje zasnovano na korišćenju, pronalaženje automobila i analitiku vožnje. Kada je 'Privatni režim' aktivan, ove usluge će biti nedostupne, ili će njihov kvalitet i tačnost biti umanjeni.

 

Režim privatnosti je dostupan u aplikaciji MyToyota u odeljku 'Moja garaža'. Sa  početne stranice na vrhu, kliknite na 'Moju garažu', zatim na 'Privatni režim'. Tamo možete uključiti ili isključiti režim privatnosti.

 

Ako je vaše vozilo opremljeno sistemom Smart Connect za pametno povezivanje, moći ćete da vidite status režima privatnosti samo u aplikaciji. Uključivanje/isključivanje mora biti izvršeno na multimedijalnom sistemu vozila.

 

Status režima privatnosti (aktivan ili neaktivan) ostaje onakav kakav ste ga postavili dok ne odlučite da promenite status. Možete proveriti trenutni status režima privatnosti koristeći svoj nalog u aplikaciji MyToyota ili na portalu namenjenog vlasnicima.

 

Za više informacija, molimo vas da pogledate naš Vodič za korišćenje.

Sa nalogom MyToyota možete upravljati svojim multimedijalnim sistemom i primati korisne informacije o svom automobilu preko aplikacije MyToyota i portala/ličnog sajta.

Aplikacija MyToyota je povezana sa brojem karoserije vozila (VIN) i vlasnikom automobila, tako da ćete biti jedini koji može koristiti povezane usluge za taj automobil.

Da, povezane usluge mogu biti dodate na više naloga, ali mogu biti aktivirane i aktivne samo na jednom nalogu u nekom trenutku.

Povezane usluge se sastoje od aplikacije MyToyota i multimedije. Svaki paket ima svoj paket funkcija i mora se aktivirati posebno.

 

Brz način da proverite da li su povezane usluge aktivne jeste da pogledate da li su detalji vašeg poslednjeg putovanja prikazani na početnom ekranu aplikacije.

 

Ako niste sigurni da li su vaše povezane usluge aktivirane, prvo odaberite odgovarajući automobil iz 'Moje garaže', zatim kliknite na 'Centar za povezane usluge'. Tada ćete videti sve usluge dostupne za automobil i njihov status aktivacije. Zatim, pratite uputstva da biste aktivirali povezane usluge koje su dostupne za vaše vozilo.

 

Da biste aktivirali preko interneta koristeći Toyota Online, povežite svoj pametni telefon sa svojim automobilom, koristeći blutut ili Wi-Fi povezivanje, zatim kliknite na karticu 'Podešavanje'. Odatle kliknite na karticu Online, zatim na karticu Toyota Online, i izaberite postojeći nalog. Zatim unesite svoje MyToyota akreditive. 

Unos vaših podataka pokrenuće period od tri godine koliko možete koristiti besplatne usluge. Možete proveriti datum isteka vaše multimedijske pretplate na korisničkom portalu.

 

Ako nemate postojeći nalog, možete ga direktno kreirati u svom automobilu, birajući opciju 'Novi nalog'.

 

Na vozilima opremljenim sistemom Toyota Smart Connect, možete lako skenirati QR kod generisan na glavnoj jedinici pomoću aplikacjie MyToyota, ili ga umesto toga uneti ručno u aplikaciju. Zatim aktivirajte pametne usluge u centru za povezane usluge u aplikaciji MyToyota.  

 

Za više informacija, molimo vas da pogledate naše Vodiče za korišćenje

Podaci o nalogu su isti za aplikaciju MyToyota i korisnički portal. Na obe platforme možete promeniti lozinku. 

 

Da biste promenili lozinku, idite na ekran za prijavu i izaberite 'Zaboravljena lozinka'. 

Vaš prodavac će morati da potvrdi vaš identitet kako bi se osiguralo da neovlašćene osobe ne mogu da pristupe ličnim podacima kupaca Toyote.

 

Molimo vas da posetite svog prodavca jer je zaštita ličnih podataka kupaca prioritet za Toyotu.

  • Otkažite pretplatu na povezane usluge i uklonite automobil sa svog MyToyota naloga u aplikaciji
  • Uklonite korisnički profil iz multimedijalne jedinice
  • Ne brišite svoj nalog, jer se bilo koji budući Toyota automobili koje možda posedujete mogu dodati na nalog. Ne zaboravite da obavestite novog vlasnika automobila da je vozilo opremljeno povezanim uslugama.

Povezane usluge će prestati da rade ako se broj karoserije vozila (VIN) ukloni sa vašeg naloga.

Da i ne. Automobil može biti dodat na više naloga, ali samo jedan nalog može pristupiti povezanim uslugama u isto vreme, ili bilo kojim drugim ličnim podacima.

Nalog je zajednički za aplikaciju MyToyota i portal za kupce. Na obe platforme nalog se može kreirati sa ekrana za prijavu. Posle otvaranja naloga, dobićete aktivacionu poruku e-pošte koju morate potvrditi pre nego što možete pristupiti svom nalogu i dodati svoje vozilo(e).

Vaša aplikacija MyToyota i nalog na korisničkom portalu mogu se koristiti na multimedijalnom uređaju vozila. Ako nemate nalog, preporučujemo da preuzmete aplikaciju MyToyota i kreirate nalog odatle.

 

Takođe, možete kreirati nalog preko korisničkog portala na internetu, ili kreirati nalog na samom multimedijalnom uređaju. U ovom drugom slučaju, i dalje ćete morati da prihvatite Uslove korišćenja u roku od 14 dana na korisničkom portalu (opcija se primenjuje samo za multimedijalne sisteme pre generacije MM21).

Da biste uredili postavke profila, u navigacionoj traci kliknite na ikonu odeljka 'Nalog', koja se nalazi u donjem desnom uglu.

Povezane usluge su uključene uz kupovinu bilo kog Toyotinog vozila koje je kompatibilno sa povezanim uslugama, i to na period od deset godina.

 

Povezane usluge za vozila koje imaju Smart Connect su uključene na period od četiri godine.

 Povezane usluge aplikacije MyToyota će funkcionisati 10 godina. Toyota će pokriti troškove podataka koji se koriste za pružanje povezanih usluga tokom 10 godina, ali aplikacija MyToyota će funkcionisati i bez povezanih usluga.

Na ekranu 'Moja garaža' možete kliknuti na dugme 'Odabrani prodavac' ispod menija 'Servis i održavanje'. Tu možete postaviti naziv svog odabranog prodavca.

Saveti za hibridnu vožnju pružaju vam neophodne preporuke o tome kako možete poboljšati način vožnje hibrida na osnovu vaših prethodnih putovanja, omogućavajući vam da maksimalno iskoristite EV režim kako biste smanjili potrošnju goriva i minimizirali svoj uticaj na životnu sredinu.

Da, na pojedinim modelima. Na kontrolnoj tabli početne stranice možete videti trenutni nivo goriva, kao merač i domet.

Da, za pojedine modele možete videti status vrata, prozora, prtljažnika i svetala vozila. 

 

Da biste proverili status, idite na početnu stranicu. Kliknite na dugme 'Status vozila'.

 

Za više detalja o dostupnosti funkcija za pojedine modele, molimo vas da kontaktirate ovlašćenog prodavca ili proverite informacije na našoj lokalnoj Toyota/Lexus internet stranici.

 Da, na pojedinim modelima možete  otključati ili zaključati automobil daljinskom komandom preko aplikacije. Na kartici 'Daljinsko upravljanje' naći ćete dugmad za zaključavanje/otključavanje.

 

Molimo vas da imate u vidu da nećete moći:

- zaključati automobil ako su neka od vrata otvorena i/ili ako je pametni ključ unutar automobila 

- otključati automobil ako je alarm aktiviran ili ako je automobil ručno zaključan fizičkim ključem

 

Za više informacija o dostupnosti funkcija za pojedine modele, molimo vas da kontaktirate ovlašćenog prodavca ili proverite informacije na našoj lokalnoj Toyota/Lexus internet stranici.

Da, pojedini modeli mogu biti locirani na prepunom parkingu tako što ćete daljinski uključiti trepćuća svetla vozila. 

 

U aplikaciji MyToyota, idite na karticu 'Daljinsko upravljanje'. Klikom na 'Trepćuća svetla' možete aktivirati upozoravajuća trepćuća svetla vozila, što vam omogućava da lako pronađete svoj automobil.

Upozoravajuća trepćuća svetla se aktiviraju na 60 sekundi. Posle 60 sekundi možete ponovo aktivirati funkciju 'Trepćuća svetla'. 

 

Za više informacija o dostupnosti funkcija za pojedine modele, molimo vas da kontaktirate ovlašćenog distributera ili proverite informacije na našoj lokalnoj Toyota/Lexus internet stranici.

Multimedija (nazvana Toyota Online Services na multimedijalnom uređaju vozila) uključuje nekoliko internet navigacionih usluga, pružajući korisne informacije u realnom vremenu, na primer informacije o stanju u saobraćaju i upozorenja na kamere za kontrolu brzine.

 

Ove funkcije zahtevaju internet vezu da bi funkcionisale. Ako nemate povezan uređaj, moraćete da povežete svoj mobilni uređaj - deljenjem vaše Wi-Fi ili blutut veze - sa bilo kojim Wi-Fi uređajem/mrežom u automobilu.  

 

Svaki novi Toyota automobil dolazi sa tri godine* besplatnih ažuriranja mapa (Map Care pretplata) za navigacioni sistem, kao i druge usluge, uključujući:

• Stanje u saobraćaju u realnom vremenu

• Coyote (gde je dostupno) ili Cyclops upozorenje na kamere za brzinu

• Google Street View (gde je dostupno)

• Zanimljive lokacije (POI)

• Gorivo

• Parking

• Vremenske prilike

 

Za više informacija, molimo vas da pogledate naše Vodiče

 

*Ako je vaš automobil opremljen sistemom MM21, važi period od četiri godine

Ugrađeni navigacioni sistemi primaju podatke preko GPS satelitskog signala. Multimedija zahteva internet vezu vezu da bi primila neophodne podatke za stanje u saobraćaju u realnom vremenu, Coyote (gde je dostupno), Google Street View (gde je dostupno), vremenske prilike, gorivo, parking i zanimljive lokacije.

Većina Toyotinih modela koji su trenutno u prodaji uključuje internet navigacione usluge, kao što su:

• Stanje u saobraćaju u realnom vremenu

• Upozorenje na kamere za kontrolu brzine

• Google Street View (gde je dostupno)

• Zanimljive lokacije (POI)

• Cene goriva 

• Parking

• Vremenske prilike

(Dostupnost ovih usluga zavisi od modela i opreme. Molimo vas da proverite sa prodavcem koje su usluge dostupne za vaše vozilo.)

Prve tri godine* (može se razlikovati od zemlje do zemlje) usluge multimedijalne navigacije su besplatne. Posle toga, možete kupiti pretplatu. Naš paket Map Care uključuje sva naša ažuriranja mapa i povezane internet usluge, dok Service Pack uključuje funkcije naših internet usluga. Pretplatu možete kupiti u našoj prodavnici e-Store. Pogledajte e-Store da biste saznali najnovije cene.

 

*Ako je vaš automobil opremljen sistemom MM21, važi period od četiri godine

Na ekranu vašeg multimedijalnog sistema u automobilu dobićete obaveštenje 30 dana pre nego što istekne besplatni trogodišnji period.

 

U e-Prodavnici možete obnoviti Map Care paket na jednu ili tri godine. Kada obnavljate naš Service Pack, možete birati između jedne, dve ili tri godine*. Pogledajte e-Prodavnicu da biste saznali najnovije cene.

 

*Za sistem MM21 i Toyota Smart Connect obezbeđujemo period od sedam godina besplatnih ažuriranja mapa

Možete pristupiti e-Prodavnici preko multimedijalnog sistema svog automobila ili na korisničkom portalu.

 

U e-Prodavnici, kojoj se pristupa iz korisničkog portala, možete kupiti usluge koje nudi Multimedija. Takođe, u odeljku 'Kupljeno' možete proveriti status svojih trenutnih pretplata u e-Prodavnici. Tu možete videti koje su pretplate aktivne i koliko vremena je preostalo na njima.

 

Ako pristupite aplikaciji e-Prodavnica iz multimedijalnog sistema svog automobila, možete preuzeti usluge kao što je Coyote. E-Prodavnica se može pronaći u odeljku 'Meni', zatim u aplikacije i izborom 'U automobilu'.

Usluge možete kupiti putem e-Store internet platforme, koja se može pronaći na korisničkom portalu. Da biste saznali koje usluge već imate i koliko vremena vam preostaje, kliknite na karticu 'Kupljeno'.

 

Kupci dobijaju tri godine besplatnih usluga za Map Care (dva ažuriranja mape/godišnje) i e-Usluge (Vremenske prilike, Parking, Stanje u Saobraćaju, Cene goriva). Posle ovog besplatnog perioda, možete kupiti/produžiti svoje pretplate prema potrebi.

Možete ga koristiti odmah ako je nalog prethodnog vlasnika još uvek aktivan u multimedijalnoj jedinici, i možete ga koristiti tokom perioda besplatne pretplate. Ipak, uvek preporučujemo da se kupci odjave i kreiraju svoj nalog kako biste imali potpunu kontrolu nad svojim pretplatama. To se može uraditi preko:

1. Aplikacije MyToyota na vašem mobilnom uređaju - prvo se registrujte, a zatim se prijavite u vaše vozilo

2. Internet menija u multimedijalnom sistemu vozila - biće potrebno da prihvatite Uslove korišćenja u roku od 14 dana na korisničkom portalu/ličnom sajtm (opcija važi samo za multimedijalne sisteme pre MM21 generacije)

3. Korisničkog portala - kada vaš nalog bude kreiran na internet stranici, možete se prijaviti u multimedijalni sistem sa svojim podacima za prijavu

U aplikaciji MyToyota najpre odaberite svoj automobil iz 'Moje garaže', zatim kliknite na 'Centar za povezane usluge'. Potom pratite uputstva da aktivirate pametne usluge koje su dostupne za vaše vozilo. Kada se povežete, počinje period od četiri godine besplatnih internet navigacionih usluga. 

 

Za više informacija, molimo vas da pogledate naš Vodič za korišćenje

Idite u meni multimedijalnog sistema i odaberite sekciju 'In Car' u 'e-Store'-u (potrebna vam je internet veza i morate biti prijavljeni). Izaberite Coyote aplikaciju i odaberite 'Instaliraj'. Kada se Coyote instalira, pojaviće se iskačući prozor. Kada ga otvorite, izaberite OK da biste ga automatski pokrenuli. Coyote će sada uvek biti prikazan među aplikacijama.

 

Za više informacija, molimo vas da pogledate naš Vodič za korišćenje

 

Molimo vas da obratite pažnju na sledeće:

• Coyote nije dostupan za vozila opremljena sistemom Smart Connect

• Coyote se može koristiti samo kada automobilom pređete 200 km

• Korisnici u Francuskoj, Belgiji i Luksemburgu dobijaju Coyote besplatno tokom svog Map Care perioda (prve tri godine, posle vožnje 200 km) 

• U svim ostalim zemljama kupci mogu kupiti Coyote pretplatu u e-prodavnici, preko korisničkog portala

Da, većina naših modela koji su proizvedeni posle 2019. godine opremljena je integracijom pametnog telefona (Apple CarPlay i Android Auto). Ukoliko imate internet vezu sa svojim pametnim telefonom, jednostavno priključite svoj uređaj u USB port vozila. Aplikacije će tada biti dostupne kroz meni aplikacija Android Auto/Apple CarPlay na ekranu infotejnment sistema. 

 

Kliknite na link ispod ispod da biste pogledali koja vozila podržavaju Apple CarPlay:

https://www.apple.com/ios/carplay/available-models/

 

*Ako vaš Android uređaj koristi stariju verziju od Android 10, prvo ćete morati da instalirate Android Auto aplikaciju.

 

*Bežični Android Auto je podržan od verzije Android 11

Sa funkcijom 'Moje destinacije' možete se unapred pripremiti za svoje putovanje tako što ćete na svom mobilnom uređaju pronaći željenu rutu, a zatim je poslati svom automobilu. Imajte na umu da je za to potreban automobil sa funkcijama navigacije, kao i MyToyota nalog sa registrovanim automobilom na vašem nalogu. 

 

'Moje destinacije' je usluga koja je podrazumevano dostupna za vozila opremljena navigacijom, ali korisnik će morati da aktivira pametne usluge kako bi uživao u prednostima ove funkcije. 

 

Za više informacija, molimo vas da pogledate naš Vodič za korišćenje

Možete koristiti funkciju 'Moje destinacije' u aplikaciji MyToyota za planiranje rute putovanja. Imajte na umu da prvo morate povezati svoj automobil sa svojim MyToyota nalogom da biste omogućili ovu funkciju.  

 

Jednom kada to uradite, idite na početni ekran u aplikaciji MyToyota i izaberite karticu 'Moje destinacije'. Kliknite na 'Gde' i unesite adresu odredišta. Zatim pritisnite 'Pošalji u automobil'.

 

Kada uđete u automobil, uverite se da imate Wi-Fi vezu (najlakši način je povezivanje blututa sa vašim pametnim telefonom). Kada se uspostavi internet veza u vašem automobilu, možete preuzeti putovanje. 

Vaše unapred planirano putovanje biće dostupno u odeljku 'Omiljeno/Omiljene destinacije' u multimedijalnoj jedinici. 

 

Za više informacija, molimo vas da pogledate naše Vodiče za korišćenje

Trogodišnji* period počinje od trenutka kada unesete svoje MyToyota akreditive u infotejnment sistem.

 

*U slučaju da je vaš automobil opremljen sistemom MM21, važi četvorogodišnji period 

Na 30 dana pre nego što se završi besplatni trogodišnji* period, dobićete nedeljno obaveštenje na ekranu vašeg multimedijalnog sistema u automobilu. Na 15 dana pre nego što se završi besplatni trogodišnji* period, dobijaćete istu poruku svakodnevno. Kada vaš trogodišnji* period istekne, poruka će se prikazivati svaki put kada pokušate da koristite aplikaciju.

 

*Ako je vaš automobil opremljen sistemom MM21, važi četvorogodišnji period

Dostupno na pojedinim modelima, daljinsko upravljanje radom klima uređaja može se aktivirati korišćenjem aplikacije MyToyota kako bi se unutrašnjost vozila ohladila ili zagrejala na prijatan nivo. 

Iz menija daljinskog  upravljanja moći ćete da pokrenete  daljinski rad klima uređaja na period od 10 minuta. Kada je  daljinska klimatizacija aktivirana, aplikacija MyToyota pokazuje koliko vremena je preostalo do kraja operacije. Daljinska klimatizacija može se ponoviti dva puta (2x10 min).

 

Na nekim vozilima imajte na umu da će prilikom daljinskog aktiviranja klima uređaja, i motor automobila takođe početi da radi. Zbog toga, sva dodatna podešavanja korišćena tokom poslednjeg putovanja (pre nego što je motor isključen) biće uključena (npr. podešavanje temperature, grejač sedišta, radio, itd...).  

 

Na pojedinim vozilima daljinske kontrole rada klima uređaja mogu imati naprednije mogućnosti kao što su:

- daljinsko upravljanje ventilacijom sedišta, grejačem sedišta, grejačem volana i odmagljivanjem

- planiranje i daljinska kontrola: praktično odlučite unapred kada bi unutrašnjost automobila trebalo da se ohladi ili ugreje.

 

Imajte na umu da osnovno daljinsko podešavanje klima uređaja u vozilima sa motorima sa unutrašnjim sagorevanjem i hibridima nije dostupno u Austriji zbog zakonskih ograničenja. Električna vozila na baterije i plag-in električna vozila imaju dostupno daljinsko podešavanje klimatizacije u Austriji.

 

Električna vozila na baterije i plag-in električna vozila će zahtevati najmanje 20% ili 30% nivoa baterije da bi mogla da koriste klima uređaj.

 

Na spoljnim temperaturama ispod -10° C, daljinsko pokretanje klima uređaja neće raditi na plag-in električnim vozilima.

 

Za više detalja o dostupnosti funkcija po modelu, molimo kontaktirajte ovlašćenog prodavca ili proverite informacije na našoj lokalnoj Toyota/Lexus internet stranici.

Ova funkcija je dostupna na pojedinim modelima. Ako imate instaliranu aplikaciju MyToyota na svom pametnom telefonu i omogućili ste push obaveštenja, bićete obavešteni (5-10 min* naposle završetka vožnje) o: 

  • otvorenim prozorima
  • otvorenim vratima
  • otvorenim vratima
  • otvorenim prtljažnikom
  • upaljenim upozorenjima
  • otvorenom haubom
  • otvorenim krovnim prozorom 
  • upaljenim farovima
  • upaljenim signalnim svetlima
  • podsetnikom za zadnje sedište

 

Neka vozila mogu da šalju push obaveštenja. Molimo vas da kod prodavca proverite mogućnosti svog vozila.

 

Push obaveštenja će takođe biti navedena neograničeno u kartici 'Obaveštenja', na dnu ekrana aplikacije.

Idite na kontrolnu tablu usluga i izaberite 'Hybrid Driving Coach' (za hibridna vozila), 'EV Coaching' (za baterijska električna vozila) ili 'Driving Analytics' (za neelektrična vozila). Izaberite karticu 'Sva putovanja' da biste videli svoja prethodna putovanja, a zatim kliknite na putovanje da biste pristupili povezanim analitikama vožnje. Takođe, možete pronaći detalje o svom poslednjem putovanju na kontrolnoj tabli početnog ekrana.

Aplikacija MyToyota je podržana na: 

- iOS uređajima sa verzijom 15.0 ili novijom

- Android uređajima sa verzijom 7.0 ili novijom, osim brenda Huawei (Huawei je lansirao svoj operativni sistem HarmonyOS u junu 2021.)

Možete pronaći verziju aplikacije na dnu sekcije "Nalog".

Morate uneti svoje  akreditive u multimedijalnu jedinicu vašeg automobila. Zatim ćete morati da povežete svoju multimediju sa brojem identifikacije vozila (VIN). Potom, potrebno je da povežete blutut kako biste povezali automobil sa internetom. Funkcija 'Moje destinacije' će tada raditi. 

 

Za više informacija, molimo vas da pogledate naše Vodiče za korišćenje

Električna energija koja se čuva u akumulatoru će se postepeno prazniti čak i kada vozilo nije u upotrebi, zbog prirodnog pražnjenja i efekata pražnjenja nekih električnih uređaja.

Ako se vozilo ne koristi u dužem vremenskom periodu, akumulator može da se isprazni, a motor možda neće moći da se upali. Akumulator se automatski puni tokom vožnje.

Za hibridna vozila, preporučujemo da prebacite automobil u režim "Ready" barem jednom nedeljno na najmanje 20 minuta. Tokom tog postupka, obavezno ostavite automobil u režimu "P" (Parking) i ne koristite režim "N" (Neutral), jer to neće puniti hibridnu bateriju.

 

Za konvencionalna vozila, preporučujemo da motor radi 20-30 minuta barem jednom nedeljno.

Ukoliko vaše vozilo nema sistem pametnog ulaska, možete ručno otključati svoj automobil (molimo vas da se pogledate priručnik za korišćenje).

 

Ukoliko vaše vozilo ima sistem pametnog ulaska, molimo vas da pratite alternativni postupak naveden u priručniku za korišćenje kako biste ga otključali.

Ukoliko imate set kablova za paljenje i drugo vozilo, možete pokrenuti svoje vozilo prateći postupak naveden u priručniku za korišćenje.

Idite u meni multimedijalnog sistema i izaberite 'Podešavanja'. Zatim odaberite blutut vezu i pratite korake za podešavanje mrežne veze. Potom potrebno je da omogućite blutut na vašem pametnom telefonu radi deljenje interneta. 

 

Za više informacija, molimo vas da pogledate naš Vodič za korišćenje

Apple CarPlay ili Android Auto se mogu aktivirati povezivanjem vašeg mobilnog uređaja na USB port automobila. Na multimedijalnom ekranu vozila kliknite na dugme 'Meni', a zatim kliknite na CarPlay ili Android Auto.

 

Ako vaš Android uređaj koristi stariju verziju od Androida 10, prvo ćete morati da instalirate aplikaciju Android Auto.

 

Bežični Android Auto je podržan od verzije Android 11. 

 

Za više informacija, molimo vas da pogledate naš Vodič za korišćenje

Ažuriranja mapa putem interneta su moguća sa najnovijim multimedijalnim sistemima, aktiviranim u e-prodavnici za najnovije kompatibilne modele. 

 

Možete takođe ručno ažurirati svoj sistem preuzimanjem ažuriranja sa My Toyota e-Store, stavljanjem na USB memoriju i povezivanjem sa vašim automobilom.

 

Za više informacija, molimo vas da pogledate naš Vodič za korišćenje

To su vozila opremljena sistemom Toyota Smart Connect, našim najnovijim i najnaprednijim multimedijalnim i sistemoma povezivanja. Ovaj uređaj podržava dodatne funkcije povezivanja koje donose unapređene nivoe udobnosti i kontrole (npr. zaključavanje/otključavanje vrata, uključivanje trepćućih svetala, daljinsko upravljanje klima uređajem...).

 

U ovom trenutku, sistem Toyota Smart Connect dostupan samo u novom Yarisu i Yaris Crossu.

Pametne usluge se sastoje od aplikacije MyToyota i multimedije. Svaki paket ima svoj skup funkcija koje poboljšavaju bezbednost vozača i obezbeđuju pravovremeno stizanje na odredište.

 

Aplikacija MyToyota vam omogućava da komunicirate sa svojim automobilom, gde god da se nalazite. U zavisnosti od pametnog vozila koje imate, možete uživati u jednoj ili više od ovih funkcija: pretraživanje parkinga na ulici ili van ulice, pronalaženje benzinskih stanica, navigacija uz obaveštenja o događajima na putu u realnom vremenu ili glasovne komande za vaše vozilo.

 

U ovom trenutku, pametne usluge su dostupne samo u novom Yarisu i Yaris Crossu.

Pametne usluge aplikacije MyToyota su aktivne četiri godine. Toyota će pokriti troškove podataka koji se koriste za pružanje pametnih usluga tokom četiri godine. Aplikacija MyToyota će funkcionisati čak i kada pametne usluge više nisu aktivne.

Možete jednostavno koristiti aplikaciju MyToyota da skenirate QR kod generisan na multimedijalnoj jedinici u automobilu, ili ga alternativno unesite ručno u aplikaciju.

To nije moguće ako je vaše vozilo opremljeno uređajem koji nije kompatibilan sa sistemom Toyota Smart Connect

Toyota Smart Connect visoke rezolucije, 9" ekran osetljiv na dodir nije samo intuitivniji za korišćenje, već zahvaljujući povezanoj navigaciji, putovanja su prijatnija uz ažuriranja informacija o stanju u saobraćaju u realnom vremenu i upozorenja na radare za kontrolu brzine. A, sa bežičnom integracijom pametnog telefona, povezivanje vašeg telefona i uživanje u omiljenim plejlistama nikada nije bilo lakše.

Toyota Smart Connect takođe podržava dodatne funkcije povezivanja koje donose još viši nivo udobnosti i kontrole (npr. zaključavanje/otključavanje vrata, uključivanje upozoravajućih trepćućih svetala, daljinsko upravljanje klima uređajem,...).

 

U ovom trenutku, Toyota Smart Connect je dostupаn samo u novom Yarisu i Yaris Crossu.

Ne, možete koristiti postojeće korisničko ime i lozinku koji su korišćeni za prijavu u prethodnu aplikaciju.

Da, istorija putovanja će biti vidljiva za isti nalog posle aktivacije povezanih Usluga.

Da, istorija servisiranja će biti vidljiva za isti nalog posle aktivacije povezanih Usluga. 

Molimo vas da kontaktirate ovlašćenog prodavca ili proverite informacije na našoj lokalnoj Toyota/Lexus internet stranici.

Da biste koristili povezane usluge uradite sledeće: registrujte nalog, dodajte svoj automobil u aplikaciju, odaberite usluge koje želite da aktivirate i prihvatite Uslove korišćenja.

Trenutno smo u procesu uvođenja nove aplikacije MyToyota, stoga postepeno obuhvatamo sve modele u našoj ponudi. Bićete obavešteni kada nova aplikacija MyToyota bude dostupna za vaše vozilo.

Trenutno smo u procesu uvođenja nove aplikacije MyToyota, stoga postepeno obuhvatamo sve modele u našoj ponudi. Bićete obavešteni kada nova aplikacija MyToyota bude dostupna za vaše vozilo. Ako ste primili obaveštenje, a još uvek ne možete da dodate svoj automobil na nalog u novoj aplikaciji, molimo vas da kontaktirate svog prodavca ili se obratite nama putem sekcije za podršku u aplikaciji.

Da, sada možete koristiti aplikaciju MyToyota za praćenje vaših naručenih vozila. 

Jednom kada se vozilo doda na nalog, više nije moguće koristiti staru verziju aplikacije MyToyota za to isto vozilo. Međutim, ako posedujete više od jednog Toyota vozila, i dalje je moguće koristiti staru aplikaciju za modele koji još nisu prebačeni na novu verziju aplikacije.

Sada smo u procesu uvođenja nove MyToyota aplikacije, stoga postepeno obuhvatamo sve modele u našoj ponudi. Ako ste primili obaveštenje o migraciji za jedan ili sve vaše automobila, možete ih dodati u novu aplikaciju. U suprotnom, nastavićete da koristite trenutnu aplikaciju za automobil koji niste prebacili na novu aplikaciju.

U nekom trenutku, trenutna MyToyota aplikacija će biti ukinuta. Da biste nastavili da uživate u povezanim Uslugama, savetujemo vam da pređete na novu aplikaciju MyToyota. Da biste izbegli prekid usluge, molimo vas da to učinite u trenutku koji vam odgovara.

 

Prelazak na novu aplikaciju MyToyota je brz i jednostavan. Pronaći ćete sve sjajne usluge na koje ste navikli, a u budućnosti i još više.  

Tekst Uslova korišćenja u novoj aplikaciji MyToyota je malo izmenjen, zbog čega vas ljubazno molimo da ga ponovo prihvatite. Trajanje vaše pretplate je povezano sa periodom garancije, tako da nije ugroženo ovim procesom migracije.

Sada smo u procesu uvođenja nove MyToyota aplikacije, stoga postepeno obuhvatamo sve kupce, zemlju po zemlju i model po model. Ako još niste primili obaveštenje, ali želite da pređete na novu aplikaciju MyToyota odmah, možete je preuzeti putem prodavnice aplikacija i započeti svoje novo iskustvo sa aplikacijom.

PROACE EV modeli trenutno nisu podržani novom aplikacijom MyToyota. Sada smo u procesu uvođenja nove aplikacije MyToyota, stoga postepeno obuhvatamo sve modele u našoj ponudi. Bićete obavešteni kada nova aplikacija MyToyota bude dostupna za vaše vozilo.

Nova funkcija je dodatak našem sistemu Cloud Navigation koji pruža vozačima nekih Toyota modela dinamički sadržaj o obližnjim zanimljivim lokacijama (POI) u realnom vremenu. Ova funkcija prikazuje informacije u realnom vremenu o restoranima, benzinskim stanicama, supermarketima i još mnogo toga, obezbeđujući vozačima najnovije informacije neophodne za putovanje.

Sa dinamičkim pregledom zanimljivih lokacija u realnom vremenu, možete donositi bolje odluke tokom putovanja. Bilo da tražite mesto za jelo, punjenje goriva ili poseban doživljaj, navigacioni sistem vas obaveštava o aktuelnim dešavanjima i ponudama. To poboljšava vaše ukupno iskustvo vožnje pomažući vam da otkrijete nova mesta i obaveštava vas o najnovijim ponudama i promenama u vašoj blizini.

Funkcija Ponude i Pametne stanice dostupna je za sledeće modele opremljene sistemom Toyota Smart Connect za multimediju u vozilu:
 
  • AYGO X
  • Yaris
  • Yaris Cross

Da biste saznali da li je vaše vozilo opremljeno Toyota Smart Connect sistemom za multimediju u vozilu, pogledajte datum proizvodnje vozila. Tabela u nastavku vam omogućava da identifikujete modele koji ispunjavaju uslove prema datumu proizvodnje.

 

OPCIJA 1

 

Naziv modela Datum proizvodnje Toyota Smart Connect multimedije u vozilu
AYGO X Od marta 2022. do novembra 2023.
Yaris Od aprila 2022. do decembra 2023.
Yaris Cross Od jula 2021. do marta 2024.

 

OPCIJA 2

 

Radi podsećanja, ovde je početna stranica Toyota Smart Connect sistema za multimediju u vozilu. 

 

Da biste uživali u svim prednostima nove funkcije, potrebno je da instalirate najnoviju verziju navigacije [6.1.2]. Instalacija navigacionog softvera se automatski završava kada pokrenete svoj automobil.
 

Zatim, prilikom pokretanja automobila, potrebno je da prihvatite Uslove i odredbe, kao i Obaveštenje o privatnosti kako biste mogli da koristite navigaciju i pametne usluge.
 

Na kraju, prihvatite i aktivirajte saglasnost za ponude i pametne stanice u podešavanjima navigacije.
 

Sve je spremno – da biste koristili ovu funkciju, jednostavno prikažite funkciju navigacionog sistema kad god ste na putu u svojoj Toyoti.

Sa multimedijalnog ekrana idite na navigaciju, zatim na podešavanja u gornjem desnom uglu ekrana. Izaberite karticu Navigacija u podešavanjima i pomerite se na dole do menija 'Podaci o mapi'. Tu možete videti broj verzije navigacije na vrhu ekrana. Ovaj broj treba da bude jednak [6.1.2] ili veći od ([7.1.1,…]).

U meniju podešavanja navigacionog sistema pod 'Uslugama', pronaći ćete opciju za uključivanje ili isključivanje ponuda i pametnih stanica. Možete isključiti Pametne stanice kako više ne biste videli nijednu pametnu stanicu, ili možete isključiti ponude, i u tom slučaju više nećete videti oznaku, pretragu ili preporuke. To vam daje kontrolu nad sadržajem koji vidite, omogućavajući vam da prilagodite svoje navigacijsko iskustvo u skladu sa vašim potrebama. Podešavanja možete promeniti u bilo kojem trenutku.

Funkcija Ponude uključuju oznake: prikazivanje logotipa brenda na mapi i olakšavanje istraživanja okoline dok vozite; poboljšanu pretragu gde su prikazani najrelevantniji rezultati pretrage; pametne Stanice - preporuka zanimljivih lokacija u blizini koristeći podatke senzora automobila kako bi se identifikovale trenutne potrebe vas ili vaše Toyote.

Brendirani pinovi (oznake) su logotipi brendova prikazani direktno na mapi, koji označavaju lokacije zanimljivih lokacija (POI), olakšavajući vam da pronađete i pratite rutu do svojih omiljenih lokacija. Kada parkirate svoje vozilo na sigurnom mestu, kliknite na logotip na ekranu da biste videli prikaz sa detaljima - tu možete otkriti posebne ponude dostupne za POI (points of Interest), i saznati kako da iskoristite ponudu u zavisnosti od tipa lokacije (to može biti QR ili kod za popust koji se opcionalno pojavljuje na slici ili u tekstu).

Ova funkcionalnost obezbeđuje vozačima lak pristup relevantnim rezultatima, poboljšavajući celokupno iskustvo pretrage. Najrelevantniji rezultati pretrage prikazani su na vrhu liste rezultata pretrage sa ukrasnom trakom na kartici i prikazanim logotipom brenda. Kliknite na najvažnije rezultate pretrage da biste videli ekran sa detaljima - tu možete otkriti posebne ponude dostupne za POI, a kada se bezbedno parkirate, saznajte kako da iskoristite ponudu u zavisnosti od tipa lokacije (to može biti QR ili kod za popust koji se opcionalno pojavljuje na slici ili u tekstu).

Funkcija Pametne Stanice (Smart Stops) analizira različite faktore, uključujući podatke sa senzora automobila, kako bi preporučila zanimljive lokacije (POI) u blizini, koristeći podatke sa senzora automobila za otkrivanje trenutnih potreba vas ili vašeg Toyota automobila. Kliknite na karticu Pametne stanice na ekranu da biste videli ekran sa detaljima - tu možete otkriti posebne ponude dostupne za POI, a kada se bezbedno parkirate, saznajte kako da iskoristite ponudu u zavisnosti od tipa lokacije (to može biti QR ili kod za popust koji se opcionalno pojavljuje na slici ili u tekstu).

Kada parkirate svoje vozilo na sigurnom mestu, kliknite na POI da biste videli ekran sa detaljima – ovde možete saznati kako da iskoristite ponudu u zavisnosti od tipa POI (to može biti QR ili kod za popust koji se opcionalno pojavljuje na slici ili u tekstu). Ekran sa detaljima takođe pruža period važenja ponuda. Važenje može varirati od jednog POI do drugog.

Funkcionalnost Smart Stop prati preostali nivo količine goriva i osmišljena je da vozačima pruži pravovremene sugestije za obližnje benzinske stanice kada je nivo goriva nizak. Navigacioni sistem koristi podatke u realnom vremenu o nivou goriva u vozilu, pređenoj udaljenosti i lokaciji dostupnih benzinskih stanica kako bi inteligentno sugerisao gde da natočite gorivo. Kada sistem detektuje nisku granicu goriva (preostali domet vožnje od 140 km ili 70 km), daje vam preporuke za obližnje benzinske stanice. Kliknite na karticu Smart Stops na ekranu da biste videli ekran sa detaljima - tu možete otkriti posebne ponude dostupne za POI, kada je vaše vozilo sigurno parkirano.

Ova funkcionalnost (Smart Stops) je osmišljena da bi vam predložila zanimljivu lokaciju (POI) kada vozite duže od dva sata. Navigacioni sistem uzima u obzir faktore kao što su vreme vožnje, trenutna lokacija i prefvaše sklonosti, kako bi vam preporučio relevantna i zanimljiva mesta za istraživanje i odmor. Preporuke se obično daju u intervalima tokom vaše vožnje kako bi se poboljšalo vaše ukupno iskustvo vožnje. Klikom na karticu Smart Stops na ekranu, dolazite do ekrana sa detaljima - tu možete otkriti posebne ponude dostupne za POI, onda kada je vaše vozilo parkirano na sigurnom mestu.

Funkcija POI (zanimljive lokacije) u realnom vremenu je osmišljena kako bi bila dostupna širom Evrope, ali početna dostupnost može varirati u zavisnosti od regiona. Neprestano proširujemo pokrivenost kako bismo obezbedili sveobuhvatno iskustvo u više regiona. Nema dodatnih troškova povezanih sa ovom uslugom.

 Da, možete da onemogućite ovu funkciju u podešavanjima navigacionog sistema u slučaju da ne želite da primate obaveštenja o ponudama ili pametnim stanicama. Budite sigurni da sistem poseban prioritet daje privatnosti i bezbednosti vaših korisničkih podataka. Funkcija pristupa samo neophodnim informacijama, a obrada podataka je u skladu sa našom politikom privatnosti, obezbeđujući sigurno i transparentno korisničko iskustvo. Da biste saznali više o našim praksama privatnosti, molimo vas da posetite Politiku privatnosti Toyote.

Novčanik

Korišćenjem novčanika u aplikaciji možete čuvati više načina plaćanja za kupovinu Toyotinih proizvoda i usluga, kao i plaćanje pretplata.

Vaši načini plaćanja su sigurno smešteni u PCI centru podataka koji pruža jedan od naših partnera. Ove metode će se koristiti samo za plaćanje proizvoda i pretplata koje ste odabrali.

Samo Visa i Mastercard kreditne kartice su trenutno podržane. Druge metode plaćanja mogu biti dodate u budućnosti.

Da, možete dodati više načina plaćanja, ali će se samo primarni metod plaćanja koristiti za naredne uplate.

Svakako, možete ukloniti načine plaćanja u bilo kojem trenutku, uz jedan izuzetak. Ako imate aktivnu plaćenu pretplatu, morate imati registrovan barem jedan način plaćanja. Ako želite da uklonite sve načine plaćanja, prvo morate otkazati svoju pretplatu.

Kada je kreditna kartica dodata, ne možete izmeniti bilo koje podatke povezane s njom. Ako je potrebno izvršiti bilo kakve promene, kao što je ažuriranje datuma isteka, moraćete dodati novu karticu sa tačnim informacijama i zatim ukloniti karticu sa netačnim informacijama.

Načini plaćanja se čuvaju kod našeg pružaoca usluga plaćanja koji je usklađen sa PCI standardima.

Da, možete promeniti primarni/podrazumevani način plaćanja u bilo kom trenutku.

To je jednokratna, sigurna validacija koja je potrebna prilikom dodavanja nove kartice.

Postoji nekoliko razloga zbog kojih dodavanje načina plaćanja može biti neuspešno. To uključuje blokiranu karticu ili neispunjavanje 3DS sigurnosnih zahteva. Ako ne uspevate ni posle više pokušaja, molimo vas da kontaktirate lokalni Toyota korisnički centar.

Ključno je da kontaktirate svoju banku ili izdavaoca kartice u ovakvim situacijama. Da biste sprečili bilo kakve probleme sa plaćanjem u Toyota aplikaciji, dodajte novu karticu ili odaberite alternativni primarni način plaćanja što je pre moguće.

Da biste izbegli propuštanje uplata, molimo vas da dodate novu primarnu (glavnu) platnu karticu u svoj Novčanik ili postavite novu kao glavnu. Preporučujemo da obrišete onu koja je istekla.

Primarna kartica se uvek koristi kao podrazumevana. Na primer, sve vaše uplate za pretplatu biće naplaćene sa primarne kartice. Ostale kartice mogu biti sačuvane u vašem Novčaniku, ali neće biti korišćene osim ako ne postavite neku od njih kao primarnu karticu.

Videćete ekran sa načinom plaćanja samo ako su za vaš nalog/vozilo moguća plaćanja preko aplikacije. Podobnost zavisi od verzije aplikacije, modela vozila i vaše lokacije.

Postupak pretplate

Pružamo kupcima razne usluge pretplate za njihovo vozilo i aplikaciju. Nekoliko ovih usluga je uključeno u paket Standardna pretplata. Međutim, određene povezane usluge kao što su internet navigacija, daljinsko upravljanje klima uređajem i zaključavanje/otključavanje vrata zahtevaće da se prijavite za plaćenu pretplatu kada istekne probni period. Toyota nudi različite opcije pretplate i pakete kako bi zadovoljila vaše specifične potrebe.

Ako se vaš probni period korišćenja povezanih usluga bliže kraju, možete nastaviti da uživate u njima uz jedan od naših paketa pretplate. Sa mesečnim, godišnjim ili paketom za četiri godine, možete izabrati paket pretplate koji vam najviše odgovara!

Za neke pretplate, da.

Nekoliko funkcija i usluga koje nudi Toyota zahtevaju da imate važeći način plaćanja dodatu u vaš Novčanik, i da se prijavite za paket koji najviše odgovara vašim potrebama. Pored toga, određene pretplate su besplatne na ograničeno vreme kada kupite vozilo, ali će zahtevati plaćanje pošto besplatni period istekne.

Možete platiti jednim od načina plaćanja koje ste dodali u svoj Novčanik. Trenutno se prihvataju samo Visa i Mastercard kreditne kartice.

Proverite trajanje besplatnog probnog perioda svoje pretplate. Plaćene opcije uključuju mesečne, godišnje ili četvorogodišnje pakete.

Vaša uplata će zavisiti od usluge ili funkcije koju želite, kao i to da li birate mesečni, godišnji ili iznos ze četiri godine. Molimo vas da proverite sve opcije prilikom odlučivanja za svaku pretplatu pojedinačno.

Cena može takođe varirati u zavisnosti od zemlje.

Kada se prijavite za plaćenu pretplatu, dobićete mesec dana besplatnog probnog perioda, pod uslovom da unesete način plaćanja. Ova ponuda može se iskoristiti samo jednom po paketu pretplate. Ako iskoristite probni period i zatim otkažete svoju pretplatu, prilikom sledeće prijave moraćete da platite od prvog dana.

Pretplata će ostati aktivna do kraja probnog perioda i automatski će biti otkazana poslednjeg dana. Nećete biti u obavezi da plaćate.

Probni period od jednog meseca može se iskoristiti samo jednom. Ako ste već iskoristili probni period, nećete biti u mogućnosti da ga ponovo koristite. Ako nikada niste bili pretplaćeni, ali ne vidite opciju za probu, molimo vas da kontaktirate lokalni centar za korisnike radi pomoći.

Pravo na odustajanje od ugovora u trajanju od 14 dana se primenjuje i počinje od dana kada aktivirate svoju pretplatu. Ako vam je omogućen probni period, nema razloga za brigu jer imate mesec dana da otkažete bez ikakvih troškova.

Kada probni period istekne i prva uplata bude obrađena, pravo na odustajanje od ugovora u trajanju od 14 dana više nije primenljivo i povraćaj novca nije moguć.

Ako ne ispunjavate uslove za probni period i izvršite prvu uplatu, imate 14 dana da otkažete usluge kako biste dobili pun povraćaj novca. Vaše pravo na odustajanje od ugovora u trajanju od 14 dana se može iskoristiti samo jednom.

Ako ispunjavate uslove za probni period, prva isplata sa vaše kartice će biti izvršena tačno mesec dana posle datuma aktivacije.

Za mesečnu pretplatu, biće vam naplaćene istog dana svakog meseca. Na primer, ako je vaš datum aktivacije 10. januar, vaša prva uplata će biti izvršena 10. februara, sledeća 10. marta i tako dalje.

Za godišnju pretplatu, biće vam naplaćeno istog datuma svake godine. Na primer, ako je vaš datum aktivacije 10. januar 2024. godine, vaša prva uplata će se izvršiti 10. februara 2024. godine, a sledeća 10. februara 2025. godine.

Za četvorogodišnju pretplatu, biće vam naplaćeno istog datuma svake četiri godine. Na primer, ako je vaš datum aktivacije 10. januar 2024. godine, vaša prva uplata će se izvršiti 10. februara 2024. godine, a sledeća 10. februara 2028. godine.

Ako se odlučite, možemo vam slati obaveštenja pre svake uplate za godišnju i četvorogodišnju pretplatu.

Potrebna nam je adresa za fakturisanje na vašem računu, koji će vam biti poslat posle svake uplate ili povraćaja novca. Kada dodajete novu karticu, potrebno je da nas obavestite o adresi za fakturisanje koja je povezana s računom. Ova adresa se koristi u svrhe bezbednosti (3DS validacija).

Da, možete otkazati sve pretplate u bilo kom trenutku.

Politika vraćanja novca varira u zavisnosti od slučaja. Da biste saznali više o povraćaju, molimo vas da pogledate odeljak o povraćaju sredstava.

Ne, automatsko obnavljanje je uvek podrazumevano.

Nažalost, vaša pretplata važi samo za određeno vozilo na koje ste se pretplatili.

Možete aktivirati pretplatu za jedno vozilo u isto vreme. Kada se usluga aktivira iz centra povezanih usluga, ona će se primeniti na trenutno odabrano vozilo u "Mojoj garaži".

Ne, može postojati samo jedan glavni korisnik i, stoga, pretplatnik usluga po vozilu. Pretplate se ne mogu deliti sa drugima.

Prethodni vlasnik mora da ukloni vozilo sa svog naloga kako bi novi vlasnik mogao da se pretplati na usluge za vozilo. Ako to nije moguće, novi vlasnik može kontaktirati prodavca koji može pomoći u otkazivanju pretplata prethodnog korisnika.

Molimo vas da kontaktirate lokalni korisnički centar za pomoć.

Da biste se pretplatili na povezane usluge u aplikaciji MyToyota, pratite sledeće korake:
 

  1. Idite u Centar za povezane usluge i izaberite uslugu koja vas interesuje
  2. Izaberite svoj paket pretplate - mesečni, godišnji ili četvorogodišnji
  3. Nastavite do plaćanja i unesite svoju adresu za naplatu, kao i informacije o plaćanju. Biće vam potrebna adresa za naplatu i važeći način plaćanja u vašem Novčaniku
  4. Pregledajte svoju kupovinu i aktivirajte uslugu kada budete spremni
  5. Ako ispunjavate uslove za probnu verziju, neće vam biti naplaćeni još, ali ćete moći da vidite datum dospevanja prve uplate. Ako ste već koristili probnu verziju, biće vam naplaćen odabrani iznos, a račun će biti poslat na vašu adresu e-pošte.

Ne možete to učiniti bez prethodnog otkazivanja postojećeg paketa. Po isteku trenutne pretplate, možete odabrati drugi period važenja pretplate.

Možete ažurirati način plaćanja dodavanjem nove kreditne kartice u svoj Novčanik i postavljanjem kao primarne kartice. Na taj način, vaša pretplata će biti naplaćena sa nove kartice.

Da, vaš način plaćanja može se koristiti za plaćanje više pretplata na više vozila.

Ispunjavanje uslova za vozilo zavisi od nekoliko faktora kao što su model vozila, multimedijalni uređaj, nalog, zemlja i datum kupovine.

E-poruku koja sadrži podsetnik šaljemo nekoliko dana pre isteka vašeg pretplatničkog perioda, obaveštavajući vas da ažurirate svoje informacije o plaćanju radi obnove. Ako želite da obustavite svoju pretplatu, morate je otkazati pre datuma isteka pretplate.

Pretplatu možete otkazati na stranici Centar povezanih usluga u aplikaciji MyToyota i odabirom usluge koju želite da otkažete. U slučaju bilo kakvih problema sa aplikacijom, kupac nas može kontaktirati direktno za dodatnu podršku u bilo kojem trenutku.

Pretplate se mogu pregledati u Centru povezanih uslugam u aplikaciji MyToyota.

Uplate i računi

Ne, potrebno je da autorizujete uplatu za pretplatu samo jednom prilikom plaćanja. Uplate će zatim biti realizovane automatski.

Vaši računi se mogu pronaći u vašem elektronskoj pošti. Ako ste ih izgubili, molimo vas da kontaktirate lokalni centar za korisnike kako biste zatražili kopije.

Ako ste izgubili svoje račune, molimo vas da kontaktirate lokalni centar za korisnike kako biste dobili kopije. Takođe, možete pronaći sve račune u svojoj elektronskoj pošti.

U slučaju da uplata ne uspe, odmah ćemo vas obavestiti i pokušati ponovo sledećeg dana. Ako uplata i dalje ne bude realizovana, izvršićemo još jedan, konačni pokušaj dan kasnije. Ako ovi pokušaji ne budu uspešni, pretplata će biti automatski otkazana, a vi ćete primiti obaveštenje o otkazivanju.

Aplikacija MyToyota će vas obavestiti kada vaša trenutna kartica istekne. Morate dodati novu karticu pre nego što primarna istekne, jer u suprotnom može doći do neuspešnog plaćanja.

Plaćanje računa preko vaše kreditne kartice je sporazum između vas i izdavaoca kartice. Sve dok je plaćanje odobreno, vaša pretplata će ostati aktivna.

Molimo vas da dva puta proverite cenu i iznos pretplate. Ako primetite bilo kakve razlike, molimo vas da kontaktirate lokalni Toyota korisnički centar.

Uvek ćemo naplaćivati iznose na datum dospelosti. Ako primetite da niste zaduženi odgovarajućim iznosom, prvo se uverite da nema problema sa vašom karticom. Takođe, proverite da li ste primili bilo kakvu e-poruku ili obaveštenje o neuspešnoj uplati od nas. Ako sa vaše strane nema problema i niste primili nikakvu obaveštenje od nas, može doći do kašnjenja u našim sistemima, i u tom slučaju ćemo uskoro pokušati ponovo. Međutim, ako uplata nikako ne prolazi, molimo vas da kontaktirate lokalni centar za korisnike radi daljih informacija.

Molimo vas da kontaktirate lokalnu korisničku podršku.

Da, ako dobijete novac nazad, dobićete račun koja prikazuje detalje.

Da, račun će biti poslat posle svake transakcije na adresu e-pošte povezanu sa vašim MyToyota nalogom.

Zavisi od vašeg izbora trajanja pretplate. Molimo vas da se pogledate česta pitanja o pretplati za više informacija.

Refundacija

Molimo vas da obratite pažnju na sledeće detalje u vezi sa našim politikama pretplate i povraćaja novca:

  • Za mesečni period, nema povraćaja novca u slučaju otkazivanja. Međutim, vaša pretplata neće biti automatski obnovljena na kraju perioda.
  • Za godišnji ili četvorogodišnji period, imate pravo na proporcionalni povraćaj novca obračunat u mesecima.
  • Bez obzira na trajanje perioda pretplate, dobićete pun povraćaj novca ako otkažete u roku od 14 dana od prijavljivanja (i nemate probni period).
  • Imate pravo na povraćaj novca u roku od 14 dana samo jednom. Za dodatne informacije, molimo vas da se obratite našim Uslovima korišćenjadownload (docx(download (docx( (130 KB).

Dobijaćete povraćaj novca proporcionalno.

· Primer za godišnji period:

Probna aktivacija je započela 10. januara, prva uplata dospeva 10. februara, a otkazivanje se dogodilo do 30. maja. To znači da ste koristili uslugu više od tri meseca, pa ćemo to smatrati kao četiri meseca. Kao rezultat toga, biće vam refundiran iznos za preostalih osam meseci.

· Primer za period od četiri godine:

Probna aktivacija je započela 10. januara 2024, prva uplata dospeva 10. februara 2024, a otkazivanje se dogodilo do 30. maja 2025. To znači da ste koristili uslugu više od 15 meseci, pa ćemo to smatrati kao 16 meseci. Kao rezultat toga, biće vam refundiran iznos za preostala 32 meseca.

Ne. Zbog evropskih propisa (zakoni o sprečavanju pranja novca), možete dobiti refundaciju samo na istu karticu koju ste koristili za originalnu uplatu. Uvek ćemo poslati zahtev za refundaciju na originalnu karticu. U slučajevima kada je kartica možda blokirana, istekla ili je promenjena, vaš izdavač kartice bi trebalo da vam vrati novac preko nove kartice ili direktno na vaš bankovni račun. Toyota nije uključena u ovaj proces. U izuzetnim slučajevima kada refundacija ne uspe, banka-izdavalac kartice će nas obavestiti, a Toyota će vas kontaktirati da zatraži više informacija kako bi refundacija mogla biti obrađena.

Refundiranje može potrajati do nedelju dana dok se novac ne pojavi na vašem izvodu sa kreditne kartice ili bankovnom računu. Ako ne primite svoja sredstva ni posle ovog vremenskog perioda, molimo vas da kontaktirate lokalni centar za korisnike.

Molimo vas da dva puta proverite Uslove korišćenja. Ako možete da potvrdite da postoji greška, molimo vas da kontaktirate lokalni centar za korisnike.

Dobijaćete račun koji sadrži detalje o refundiranju sredstava.

Da. Dobićete povraćaj novca u punom iznosu.

Period za podnošenje zahteva za povraćaj novca od 14 dana počinje danom kada je vaša pretplata aktivirana, a ne od prve uplate.

Ovo se odnosi samo kada ne ispunjavate uslove za probni period od jednog meseca i morate plaćati od prvog dana. Imajte na umu da možete dobiti povraćaj novca za 14 dana samo jednom.

Ako ispunjavate uslove za povraćaj novca, automatski ćemo izračunati iznos na osnovu vašeg korišćenja i poslati vam račun sa detaljima o ukupnom iznosu sredstava za vraćanje i kada ćete primiti sredstva.

Posle otkazivanja vaše pretplate, odmah ćemo zatražiti da vam se odobreni iznos vrati. Međutim, zbog vremena obrade od strane izdavaoca kartice ili banke, može proći nekoliko dana pre nego što se novac pojavi na vašoj kreditnoj kartici ili izvodima računa. Ako sredstva niste primili ni posle nedelju dana ili više, molimo vas da kontaktirate lokalni centar za korisnike.

Ne, naša politika povraćaja novca u Uslovima korišćenja navodi da ćete dobiti ceo iznos koji se može refundirati (uključujući takse/poreze).

Bezbednost i privatnost

Kada dodate nov način plaćanja u aplikaciju MyToyota, informacije se direktno prenose našem partneru koji je usklađen sa standardom bezbednosti podataka u industriji platnih kartica (PCI DSS). Oni će biti odgovorni za sigurno čuvanje vaših podataka. Pošto budu sačuvani, moći ćete da vidite samo određene detalje o vašem načinu plaćanja, kao što su poslednje četiri cifre. Sistemi Toyote i njeni zaposleni/agent nemaju pristup potpunim informacijama o vašem metodu i načinu , i ne mogu ih pročitati.

Da, svi vaši lični podaci se čuvaju i obrađuju u skladu sa važećim zakonima o privatnosti.

Naše baze podataka su enkriptovane i sigurne, a svi naši sistemi imaju mehanizme kontrole pristupa kako bi osigurali zaštitu vaših podataka. Pored toga, prenos podataka između naših sistema je enkriptovan kako bi se obezbedio dodatni vid sigurnosti.

Obrađujemo podatke vezane za plaćanje u skladu sa standardom bezbednosti podataka industrije platnih kartica, koji je skup smernica osmišljenih da zaštite informacije o vlasnicima kartica.

Radi bezbednosti ličnih podataka, pridržavamo se principa sigurnosti definisanih Opštom uredbom o zaštiti podataka EU (GDPR) kako bismo zaštitili vaše lične informacije i očuvali vašu privatnost.

Da. Toyota se pridržava strogih pravila PCI usklađenosti prilikom obrade finansijskih informacija.

Informacije o plaćanju se sigurno čuvaju od strane našeg partnera Pay-D GmbH koji radi u skladu sa PCI standardima. Oni koriste pod-procesore za obradu transakcija. Niko drugi osim njih nema pristup vašim finansijskim podacima. Za više informacija, molimo vas da pogledate naše Obaveštenje o privatnosti.

Obaveštenja

Za godišnje i četvorogodišnje opcije pretplate, dobićete obaveštenje e-poštom pre automatske obnove.

Neka obaveštenja mogu biti prilagođena, dok su druga obavezna (kao što su greške u plaćanju). Push obaveštenja mogu se onemogućiti u podešavanjima telefona u bilo kom trenutku.

Da, dobićete obaveštenja u aplikaciji i e-porukom u slučaju neuspešnih uplata.

Ne. Trenutno ne postoji način da se isključe obaveštenja. Međutim, ova funkcija može biti dodata u budućnosti.

Sve vrste, u zavisnosti od vrste i značaja obaveštenja.

Kompatibilnost i uređaji

Zahtevi za uređaj su isti kao i za aplikaciju.

Trenutno ne možete preneti pretplatu sa jednog vozila na drugo. Prvo morate ukloniti svaku aktivnu pretplatu sa vozila, čime ćete takođe otkazati sve povezane pretplate. Posle uklanjanja, možete dodati novo vozilo i aktivirati novu pretplatu za njega.

Jednostavno se prijavite na svoj Toyota nalog na novom telefonu. Tada ćete moći da vidite i upravljate svojim postojećim pretplatama kao i obično.

Ako se odlučite da otkažete svoju plaćenu pretplatu, biće postavljen datum za deaktivaciju usluge, u zavisnosti od vašeg paketa pretplate. U zavisnosti od odabranog paketa i vremena otkazivanja, možda ćete biti u mogućnosti da dobijete povraćaj novca. Za više informacija, molimo vas da pogledate Uslove korišćenja.

Sve pretplate, uključujući plaćene pretplate, biće otkazane kada se vozilo ukloni iz aplikacije.

Rešavanje problema

Da. Molimo vas da proverite informacije koje ste dobili od svog prodavca. Kontakti vašeg lokalnog centra za korisnike trebalo bi da budu dostupni.

Postoji mnogo mogućih razloga za ovo. Preporučujemo da prvo proverite da li je vaša trenutna kartica važeća i da li na njoj ima dovoljno sredstava. Ako greška i dalje postoji, kontaktirajte lokalni centar za korisnike.

Mogu postojati brojni razlozi zbog kojih imate problem sa uslugom. To može biti zbog kašnjenja u aktivaciji pretplate ili usluga kojoj pokušavate da pristupite može biti privremeno nedostupna ili u održavanju. Ako imate bilo kakvih problema, preporučujemo da kontaktirate lokalni centar za korisnike.

Različiti problemi mogu biti razlog zašto vaše daljinske usluge ne rade. Pokušajmo da navedemo najčešće:
 

  • Vaše vozilo možda ne podržava neke ili sve daljinske usluge. Molimo kontaktirajte svog prodavca da saznate više.
  • Možda niste pretplaćeni na daljinske usluge.
  • Ako niste koristili svoj automobil više od devet dana, vaš automobil bi mogao preći u režim spavanja kako bi zaštitio životni vek baterije. Molimo vas da odete do svog automobila i startujete motor.
  • Proverite da li su ispunjeni svi preduslovi: sva vrata zatvorena, hauba zatvorena, pametni ključ nije unutar vozila.
  • Imate plag-in hibridno vozilo ili električno vozilo na baterije i klima uređaj ne može da se uključi daljinskom komandom? Nivo EV baterije može biti ispod 30% ili 20% (u zavisnosti od modela), u tom slučaju molimo vas da napunite bateriju.
  • Imate plag-in hibridno vozilo i klima uređaj ne može da se uključi daljinskom komandom? Ako je spoljašnja temperatura ispod -10°C, klima uređaj neće raditi preko daljinske komande.

 

Kao i sa postojećom, imaćete isto vreme preostalo kao u staroj aplikaciji. Na primer, u staroj aplikaciji, ako je vaša usluga bila aktivna godinu dana, a imate uslugu dostupnu još pet godina, tih istih pet godina biće vam dostupno i u novoj aplikaciji.

Povezane usluge i povezana navigacija su dostupne na period od šest godina od početne aktivacije.

Da biste aktivirali usluge, molimo vas da osigurate: 

1) da vozite svoj automobil nekoliko puta, svaka vožnja u trajanju od 20 minuta

2) da ste isključili režim privatnosti na multimedijalnom ekranu u vozilu

3) da se vaš automobil nalazi u području sa dobrom mobilnom pokrivenošću. 

Molimo vas da imate na umu da aktivacija ponekad može potrajati do 24 sata.