1. Discover Toyota
  2. About us
  3. Toyota in the world
Odaberite

Toyota u svetu

Toyota je postala jedna od najvećih i najpoznatijih kompanija za proizvodnju automobila na svetu
Svetski smo poznati po proizvodnji vozila, ali da li ste znali da Toyota ima mnogo drugih proizvodnih i poslovnih aktivnosti širom sveta? Koristeći sve to znanje i iskustvo, cilj nam je da prerastemo u kompaniju za mobilnost i tako usrećimo svakoga.

Gde smo danas?

Upoznajte našeg predsednika

Akio Toyoda je postao naš predsednik i izvršni direktor 2009. godine. Unuk je Kiichiro Toyode i predstavlja još jednu generaciju porodice koja je osnovala Toyota Motor Corporation. Pridružio se kompaniji 1984. godine kao početnik, pošto je diplomirao pravo u Japanu i magistrirao poslovnu administraciju u SAD. Ima međunarodno iskustvo u svim oblastima našeg automobilskog poslovanja. Bio je u našem upravnom odboru od 2000. godine, a postao je viši generalni direktor 2003. godine.

Šta nas čini Toyotom?

Kao treći predsednik poreklom iz Toyotine porodice koja je osnovala kompaniju, Akio Toyoda ima nepresušnu ljubav prema tradicijama kompanije. Ipak, on je čovek neočekivanih poteza koji ponekad krši konvencije bez razmišljanja. Akiove ​​reči i dela tokom globalne krize 2020. bili su puni iznenađenja. Otkrili su njegov jedinstveni karakter. Ova ključna fraza rezimira ono što Akio Toyodu čini onim što on jeste: „Vratićemo ono što nas čini Toyotom“. Dosledno ponavljajući ovo geslo otkako je postao predsednik, radio je na rešavanju brojnih, gotovo nerešivih izazova, i to je učinio na Toyotin način.
  • Odakle dolazimo?

    Uspeh Sakichija Toyode u razvoju tehnologije automatskog razboja pružio je dobru poslovnu priliku njegovom sinu Kiichiru da ostvari svoj san o proizvodnji vozila. Njegova vizija bila je inspirisana novim metodama masovne proizvodnje koje je video u Evropi i SAD. Danas smo izrasli u jednu od najvećih i najpoznatijih kompanija za proizvodnju automobila na svetu. Zapošljavamo više od 360.000 ljudi i proizvodimo vozila u fabrikama na svim kontinentima. Naša vozila i prateće usluge se prodaju u više od 170 zemalja i teritorija.

  • Čemu stremimo?

    Tokom ekspanzije ostali smo verni filozofiji koja je u srcu naše korporativne kulture. Naš cilj je da pomognemo u izgradnji prosperitetnijeg društva sa biznisom koji ceni poštovanje i pravičnost i koji raste u skladu sa globalnom zajednicom. Nastojimo da poboljšamo kvalitet života ljudi koristeći svoje veštine i napredne tehnologije za kreiranje sjajnih novih proizvoda i usluga.