Unapređen sistem oslanjanja
Ključna karakteristika unapređenog sistema oslanjanja jeste uvođenje novih monotube amortizera s jednom komorom (cilindrom), kao i opruga, napred i nazad. Konstrukcija s jednom komorom stvara veću površinu klipa kako bi se postigao bolji učinak prigušenja, s bržim odzivom i boljim odvođenjem toplote. Takođe, prilikom vožnje u teškim uslovima pomaže i u održavanju kvaliteta ulja unutar cilindra amortizera.
Prednje spiralne opruge su ojačane, a, kao i novi amortizeri, obojeni su u crveno kako bi se istakao izuzetan karakter Hiluxa GR SPORT. Ove promene su poseban dodatak nadogradnjama ogibljenja koje su ranije već primenjene na novom Hiluxu, uključujući i poboljšane zadnje lisnate opruge i nove čaure. Rezultat je pouzdanost koja uliva poverenje u zahtevnim uslovima za vožnju.
U poređenju sa standardnim Hiluxom, ove izmene pružaju značajna poboljšanja u karakteristikama upravljanja, uključujući manju snagu potrebnu prilikom upravljanja, precizniji odziv na ugao upravljanja, bolje performanse na pravcu, mirnu vožnju, kao i uverljiv osećaj kretanja i prianjanja zadnjih točkova.
Novi raspored takođe značajno doprinosi udobnosti u vožnji, s brzim prilagođavanjem na visokofrekventne vibracije i povećanom sposobnošću prigušenja čime se kontroliše neželjeno kretanje karoserije i eliminiše efekat udaraca sa puta.
Beskompromisne performanse
GR SPORT ima moćni 2,8-litarski motor, predstavljen u ponudi za 2020. godinu. Isporučuje 204 KS/150 kW i 500 Nm obrtnog momenta, a uparen je sa šestostepenim automatskim menjačem. Ekskluzivno u verziji Double Cab, GR SPORT zaržava impresivne mogućnosti Hiluxa za transport tereta, koje su među najboljim u klasi: ima nosivost od jedne tone i mogućnost vuče prikolice sa kočenjem do 3,5 tone.