Jači i bolji.

40 godina učestvovanja Toyote na Dakar reliju

Pomeranje granica

Toyota Gazoo trke su oličenje Toyotine posvećenosti prevazilaženju granica sa ciljem da naprave još bolje automobile. U ekstremnim uslovima motosporta, razvijamo nove tehnologije i u najtežim izazovima pronalazimo nova rešenja i načine za poboljšanje. Dakar reli, predstavlja oličenje ovog duha više od ostalih: događaj na kom Toyota ima jedinstvenu istoriju. Ovde je pobeda više od brzine. Kvalitet, trajnost i pouzdanost su važni.

/

Verujte u ekstremno

Pokrivajući preko 9000 km u dve nedelje, Dakar reli je najekstremniji test vozila koji se može zamisliti. Njegova kombinacija epskih peščanih dina, izazovnih rečnih korita i neverovatnih brzina pomera svaku komponentu naših automobila do granica. U ovakvim ekstremnim uslovima, poverenje je ključno, a pouzdana izdržljivost naših vozila ih je učinila izborom broj jedan za reli takmičare.


"U 2016. godini, od ukupnog broja vozila koja su završila trku, 42,4% su vozila marke Toyota."


Najnovije vesti

Pročitajte više o Toyotinom napretku na reliju u našim dnevnim novostima sa Dakara.

Saznajte više

Hilux: 50 godina nepobedivosti

Mnogi proizvođači automobila stvaraju lažne video snimke “ultimativnih testova” kako bi dokazali na Youtube-u da njihova vozila vrede. Ali Hilux nema potrebe da se ikome dokazuje. Hilux prolazi “ultimativne testove” već 50 godina dok su ga vozili vlasnici iz jednog ekstremnog okruženja u drugi, na svom putu do nepobedivih 50

Otkrijte Hilux

Toyota Hilux Dakar

/
Izmenjeno nezavisno zadnje ogibljenje sa 12% više hoda
/
Središnji V8 motor
/
Pogon na sve točkove
/
Manja težina
/

Tim

Nakon što je Toyota Hilux 2012. prvi put učestvovala u trci, Toyota Gazoo Racing se suočava sa timom od troje kola na Dakaru 2018. Novi Toyota Hilux poseduje mnoštvo mehaničkih poboljšanja, obećavajući značajan korak napred u performansama. Sa više od 3000 km testiranja pod svojim točkovima, novi model se zasniva na pouzdanosti i izdržljivosti svog prethodnika sa poboljšanim nivoima rukovanja i ravnoteže, a tim veruje da je baš to pobednički recept.

/
#304

Vozač: Giniel De Villiers

Zemlja: Južna Afrika

Najbolji momenti Dakara: 7 postolja 1 pobeda (2009)

Zanimljiva činjenica: Giniel je samo jednom završio trku, a da nije bio u prvih deset (2007)

/
#304

Vozač: Dirk Von Zitzewitz

Zemlja: Nemačka

Najbolji momenti Dakara: Prva Dakar trka 1997. godine, 1 pobeda (2009)

Zanimljiva činjenica: Dirk je prvi put učestvovao na Dakar reliju na motociklu (1997)

/
#301

Vozač: Nasser Al Attiyah

Zemlja: Katar

Najbolji momenti Dakara: 2 pobede (2011 & 2015)

Zanimljiva činjenica: Nasser je nosilac Olimpijske bronzane medelje u pucanju na glinene golubove

/
#301

Vozač: Mathieu Baumel

Zemlja: Francuska

Najbolji momenti Dakara: 1 pobeda (2015)

Zanimljiva činjenica: Mathieu je 6 puta bio šampion u različitim kategorijama sa motociklima

/
#309

Vozač: Bernard Ten Brinke

Zemlja: Holandija

Najbolji momenti Dakara: Najbolje ostvareni rezultat na Dakaru je 7. mesto

Zanimljiva činjenica: Bernard je vlasnik kompanije za proizvodnju kuhinja u svojoj zemlji

/
#309

Vozač: Michel Périn

Zemlja: Francuska

Najbolji momenti Dakara: 3 pobede (1994, 1995, 1996)

Zanimljiva činjenica: Michel je profesionalni suvozač od 1984

Vodič Dakar relija 2018

/
+500 takmičara - 60 nacionalnosti
/
10 000 km za pokrivanje po izdanju
/
10. izdanje u Južnoj Americi
/
15 dana trka

Istorija relija

Thierry Sabine je osnovao prvi Dakar reli 1978. Prvobitna trka je vodila preko pustinje Sahare i takmičari su mogli da se trkaju u bilo kom tipu vozila, sve dok su imala motor i točkove. Reli se nastavio u Severnoj Africi sve do 2008. godine, kada je otkazan zbog sigurnosnih razloga i preseljen u Južnu Amerku sledeće godine. Lokacija je možda drugačija, ali ime i duh događaja ostaju nepromenjeni.

Ruta relija

Sa više od 5000 km trkačkih staza, kao i 4000 km koje povezuju putanju, sedam od četrnaest faza Dakar 2018. su ili potpuno off-road ili u dinama, čineći ovo jednim od najtežih događaja u novijoj istoriji.

Za svoje 40. izdanje, 10. u Južnoj Americi, Dakar reli se vraća u Peru, a trka počinje 6. januara u glavnom gradu Limi. Serija upetljanih staza će pokazati kako će se posada snaći u moru od dina pre nego što pređu granicu sa Bolivijom 12. januara. Odatle, još dve etape odvode posadu južno kroz neke od najviših delova Bolivije, pre nego što se spuste u severnu Argentinu i približe ciljnoj liniji u Kordobi 20. januara.

/

Saznajte više o Toyota Gazoo Racing

Izložbeni automobil Toyota Hilux 'Invincible 50' Izložbeni automobil Toyota Hilux 'Invincible 50' Obeležavajući 50–godišnju dominantnost na globalnom tržištu, specijalni izložbeni model Hilux 'Invincible 50' je predstavljen na ovogodišnjem Sajmu automobila u Frankfurtu. Toyota Hilux pik-ap godine u izboru Auto Bilda Toyota Hilux pik-ap godine u izboru Auto Bilda U trećem izboru za automobil godine, Zlatni auto, koji se održava u organizaciji specijalizovanog magazina Auto Bild, posetioci portala blic.rs, čitaoci magazina i članovi stručnog u kategoriji pik-ap /pick-up/ najviše poena dodelili Toyotinom modelu Hilux nove generacije. Fedor Konyukhov je 12. jula započeo svoj let balonom oko sveta Fedor Konyukhov je 12. jula započeo svoj let balonom oko sveta Fedor Konyukhov je započeo sa pokušajem postavljanja novog svetskog rekorda za let balonom oko sveta bez prekida.
Naša politika e-privatnosti

Koristimo kolačiće na našem sajtu kako bismo vam pružili bolju uslugu. Ako se slažete sa tim, nastavite da koristite sajt kao i obično, ili saznajte kako da podesite kolačiće.