Jači i bolji.

40 godina učestvovanja Toyote na Dakar reliju

Pomeranje granica

Toyota Gazoo trke su oličenje Toyotine posvećenosti prevazilaženju granica sa ciljem da naprave još bolje automobile. U ekstremnim uslovima motosporta, razvijamo nove tehnologije i u najtežim izazovima pronalazimo nova rešenja i načine za poboljšanje. Dakar reli, predstavlja oličenje ovog duha više od ostalih: događaj na kom Toyota ima jedinstvenu istoriju. Ovde je pobeda više od brzine. Kvalitet, trajnost i pouzdanost su važni.

/

Verujte u ekstremno

Pokrivajući preko 9000 km u dve nedelje, Dakar reli je najekstremniji test vozila koji se može zamisliti. Njegova kombinacija epskih peščanih dina, izazovnih rečnih korita i neverovatnih brzina pomera svaku komponentu naših automobila do granica. U ovakvim ekstremnim uslovima, poverenje je ključno, a pouzdana izdržljivost naših vozila ih je učinila izborom broj jedan za reli takmičare.


"U 2016. godini, od ukupnog broja vozila koja su završila trku, 42,4% su vozila marke Toyota."


Najnovije vesti

Pročitajte više o Toyotinom napretku na reliju u našim dnevnim novostima sa Dakara.

Saznajte više

Hilux: 50 godina nepobedivosti

Mnogi proizvođači automobila stvaraju lažne video snimke “ultimativnih testova” kako bi dokazali na Youtube-u da njihova vozila vrede. Ali Hilux nema potrebe da se ikome dokazuje. Hilux prolazi “ultimativne testove” već 50 godina dok su ga vozili vlasnici iz jednog ekstremnog okruženja u drugi, na svom putu do nepobedivih 50

Otkrijte Hilux

Toyota Hilux Dakar

/
Izmenjeno nezavisno zadnje ogibljenje sa 12% više hoda
/
Središnji V8 motor
/
Pogon na sve točkove
/
Manja težina
/

Tim

Nakon što je Toyota Hilux 2012. prvi put učestvovala u trci, Toyota Gazoo Racing se suočava sa timom od troje kola na Dakaru 2018. Novi Toyota Hilux poseduje mnoštvo mehaničkih poboljšanja, obećavajući značajan korak napred u performansama. Sa više od 3000 km testiranja pod svojim točkovima, novi model se zasniva na pouzdanosti i izdržljivosti svog prethodnika sa poboljšanim nivoima rukovanja i ravnoteže, a tim veruje da je baš to pobednički recept.

/
#304

Vozač: Giniel De Villiers

Zemlja: Južna Afrika

Najbolji momenti Dakara: 7 postolja 1 pobeda (2009)

Zanimljiva činjenica: Giniel je samo jednom završio trku, a da nije bio u prvih deset (2007)

/
#304

Vozač: Dirk Von Zitzewitz

Zemlja: Nemačka

Najbolji momenti Dakara: Prva Dakar trka 1997. godine, 1 pobeda (2009)

Zanimljiva činjenica: Dirk je prvi put učestvovao na Dakar reliju na motociklu (1997)

/
#301

Vozač: Nasser Al Attiyah

Zemlja: Katar

Najbolji momenti Dakara: 2 pobede (2011 & 2015)

Zanimljiva činjenica: Nasser je nosilac Olimpijske bronzane medelje u pucanju na glinene golubove

/
#301

Vozač: Mathieu Baumel

Zemlja: Francuska

Najbolji momenti Dakara: 1 pobeda (2015)

Zanimljiva činjenica: Mathieu je 6 puta bio šampion u različitim kategorijama sa motociklima

/
#309

Vozač: Bernard Ten Brinke

Zemlja: Holandija

Najbolji momenti Dakara: Najbolje ostvareni rezultat na Dakaru je 7. mesto

Zanimljiva činjenica: Bernard je vlasnik kompanije za proizvodnju kuhinja u svojoj zemlji

/
#309

Vozač: Michel Périn

Zemlja: Francuska

Najbolji momenti Dakara: 3 pobede (1994, 1995, 1996)

Zanimljiva činjenica: Michel je profesionalni suvozač od 1984

Vodič Dakar relija 2018

/
+500 takmičara - 60 nacionalnosti
/
10 000 km za pokrivanje po izdanju
/
10. izdanje u Južnoj Americi
/
15 dana trka

Istorija relija

Thierry Sabine je osnovao prvi Dakar reli 1978. Prvobitna trka je vodila preko pustinje Sahare i takmičari su mogli da se trkaju u bilo kom tipu vozila, sve dok su imala motor i točkove. Reli se nastavio u Severnoj Africi sve do 2008. godine, kada je otkazan zbog sigurnosnih razloga i preseljen u Južnu Amerku sledeće godine. Lokacija je možda drugačija, ali ime i duh događaja ostaju nepromenjeni.

Ruta relija

Sa više od 5000 km trkačkih staza, kao i 4000 km koje povezuju putanju, sedam od četrnaest faza Dakar 2018. su ili potpuno off-road ili u dinama, čineći ovo jednim od najtežih događaja u novijoj istoriji.

Za svoje 40. izdanje, 10. u Južnoj Americi, Dakar reli se vraća u Peru, a trka počinje 6. januara u glavnom gradu Limi. Serija upetljanih staza će pokazati kako će se posada snaći u moru od dina pre nego što pređu granicu sa Bolivijom 12. januara. Odatle, još dve etape odvode posadu južno kroz neke od najviših delova Bolivije, pre nego što se spuste u severnu Argentinu i približe ciljnoj liniji u Kordobi 20. januara.

/

Saznajte više o Toyota Gazoo Racing

Naša politika e-privatnosti

Koristimo kolačiće na našem sajtu kako bismo vam pružili bolju uslugu. Ako se slažete sa tim, nastavite da koristite sajt kao i obično, ili saznajte kako da podesite kolačiće.