Besplatno isprobajte Toyotu Cenovnici i katalozi E-novosti Konfigurišite svoju Toyotu Moja Toyota

Toyota Gazoo Racing

teška trka u Meksiku

TOYOTA GAZOO Racing tim pretrpeo je razočaranje u petoj trci FIA Svetskog prvenstva u trkama izdržljivosti (WEC) 2017. uprkos mestu na postolju u trci 6 sati Meksika.

TOYOTA GAZOO Racing tim pretrpeo je razočaranje u petoj trci FIA Svetskog prvenstva u trkama izdržljivosti (WEC) 2017. uprkos mestu na postolju u trci 6 sati Meksika.
Sébastien Buemi, Anthony Davidson i Kazuki Nakajima u automobilu broj 8 TS050 HYBRID osvojili su po peti put mesto na postolju za Toyotin tim završivši na trećem mestu u Ciudad Mexicu, ali to nije prikrilo razočaranje ekipe zbog izostanka borbe sa Porscheom za pobedu.
Automobil broj 7 TS050 HYBRID koji vozi posada u sastavu Mike Conway, Kamui Kobayashi i José María López završio je četvrti, pri čemu su oba automobila zaostala za jedan krug iza pobedničkog Porschea broj 2.
/
Ovaj rezultat je naškodio borbi Toyotine ekipe u obe konkurencije za Svetsko prvenstvo: TOYOTA sada zaostaje za Porscheom 56,5 bodova u konkurenciji konstruktora, dok posada automobila broj 8 zaostaje 41 bod za vodećima.
Uprkos korišćenju aerodinamičkog paketa sa velikim downforceom na TS050 HYBRIDU, performanse u trci su bile umanjene relativnim manjkom downforcea na retkom vazduhu na 2.285 m nadmorske visine. To je za oba automobila predstavljalo hendikep u odnosu na konkurenciju što je bilo jasno od samog starta.
U početnoj fazi trke, Mike je u automobilu broj 7 predvodio Toyotinu borbu sa trećeg mesta dok je Sébastien bio odmah iza njega, na četvrtom mestu, ali su oba povećavala zaostatak za vodećima.
Nakon odvoženih 90 minuta, Sébastien je iskoristio gužvu na stazi da prestigne Mikea i postavi automobil broj 8 na treće mesto iako je ubrzo usledio trenutak straha kada ga je automobil broj 28 udario u jednoj sporoj krivini, što je vozaču tog automobila, u konkurenciji LMP2, donelo upozorenje sudija na stazi.
toyota
Nakon polovine trke, José María za upravljačem automobila broj 7 i Kazuki u broju 8, smenjivali su se na trećem mestu.
Kada su upravljače preuzeli Kamui i Anthony, naišli su na deo trke u kome je cela staza bila pod žutom zastavom jer je sa susednog sportskog terena doletela loptica za baseball u trenutku kada je do kraja trke ostalo još 90 minuta.
Druga žuta zastava usledila je zbog krhotina na sat vremena do kraja, a kada je trka ušla u svojih završnih 35 minuta, palo je nekoliko kapi kiše, ali je najavljeni pljusak izostao.
/
Radi osvajanja maksimalnog broja bodova u trci za Svetsko prvenstvo za posadu broj 8, tim je preuzeo kontrolu nad završnom fazom trke, pa je Kamui usporio i omogućio Sébastienu da ciljem prođe kao treći uprkos kratkom zaustavljanju radi dosipanja goriva u završnim minutama.
Toyotin tim neće dugo čekati priliku da poboljša današnji rezultat jer se šesta trka sezone održava sa druge strane granice, u Sjedinjenim Državama, u Austinu, na stazi Circuit of the Americas, 16. septembra.
toyota
Hisatake Murata, Predsednik tima: “Bila je ovo jako razočaravajuća trka. Došli smo ovde sa ciljem da pobedimo i povećamo naše šanse za osvajanje Svetskog prvenstva u obe konkurencije, ali nismo mogli da se borimo sa Porscheom. Čestitam im na pobedi. Ceo tim, uključujući vozače dao je sve od sebe ove nedelje, ali nismo ostvarili željeni rezultat i sada moramo da se pripremimo za sledeću trku. Ne odustajemo od našeg sna o osvajanju Svetskog prvenstva i čvrsto ćemo se boriti da budemo konkurentni u sledećoj trci.”
TS050 HYBRID broj 7 (Mike Conway, Kamui Kobayashi, José María López)

Trka: 4., 239 krugova, 6 zaustavljanja. Start: 3. Najbrži krug: 1 min 26,240 s
Mike Conway (TS050 HYBRID broj 7): “Vozili smo najbrže što smo mogli da održimo korak sa vodećima, ali danas uopšte nismo mogli da se borimo i to je razočaravajuće. Na kraju se radilo samo o postizanju što boljeg rezultata uz nadu da će se nešto dogoditi, ali kiša nije pala i Porsche je imao otvoren put do pobede. Naporno ćemo raditi da na sledećoj trci budemo bolji.”
Kamui Kobayashi (TS050 HYBRID broj 7): “Dao sam sve od sebe, ali na žalost danas nismo mogli da pritisnemo Porsche. Znamo da naš automobil na ovoj stazi nije najbolji, ali na sledećim trkama moramo biti bolji i sada ćemo se usresrediti na brz i snažan oporavak. Šteta je što smo propustili mesto na postolju, ali takve su trke. Sada smo motivisani da napravimo bolji rezultat u Austinu.”
toyota
José María López (TS050 HYBRID broj 7): “U kvalifikacijama smo uspeli da postignemo vrlo dobre performanse, pa smo se nadali da ćemo danas biti konkurentni, ali nismo imali brzinu. Učinili smo sve što smo mogli i imali smo dobru, čistu trku. Zadovoljan sam svojim nastupom, kao i nastupima Mikea i Kamuija, kao i čitavog tima.”
TS050 HYBRID broj 8 (Sébastien Buemi, Anthony Davidson, Kazuki Nakajima)

Trka: 3., 239 krugova, 6 zaustavljanja. Start: 4. Najbrži krug: 1 min 26,445 s
Sébastien Buemi (TS050 HYBRID broj 8): “Bila je ovo teška trka. Očekivali smo da će biti teško nakon treninga na kom nismo imali brzinu za borbu sa konkurencijom. Zadovoljan sam svojom današnjom vožnjom jer sam vozio u tri navrata, što znači više od tri sata. Zadovoljan sam i pouzdanošću jer je automobil vozio vrlo mirno; samo nismo bili dovoljno brzi.”
Anthony Davidson (TS050 HYBRID broj 8): “Za nas je ovo bila jako teška trka. Izgleda da nam je nedostajalo downforcea jer smo bili brzi na ravnim delovima, ali ne i u krivinama, posebno u krivudavom drugom sektoru. Ja sam se mučio sa ravnotežom automobila, drugačije se ponašao nego na slobodnom treningu. Zato je treće mesto na postolju najbolje što smo mogli da postignemo.”
toyota
Kazuki Nakajima (TS050 HYBRID broj 8): “Dobro je što smo barem završili trku bez problema i osvojili mesto na postolju nakon teške trke za sve nas. To je prvo pravo mesto na postolju za naš automobil nakon pobede u Spa, što je odlično. To je bio maksimum koji smo mogli da postignemo nakon teškog vikenda.”
Rezultati 6 sati Meksika:

1. broj 2 Porsche (Bernhard/Bamber/Hartley) 240 krugova
2. broj 1 Porsche (Jani/Lotterer/Tandy) +7.141 s
3. broj 8 TOYOTA GAZOO Racing +1 krug
4. broj 7 TOYOTA GAZOO Racing +1 krug
5. broj 31 Rebellion (Canal/Senna/Albuquerque) +21 krug
6. broj 36 Alpine (Lapierre/Menezes/Negrao) +21 krug
Naša politika e-privatnosti

Koristimo kolačiće na našem sajtu kako bismo vam pružili bolju uslugu. Ako se slažete sa tim, nastavite da koristite sajt kao i obično, ili saznajte kako da podesite kolačiće.