Izazov 3

Izazov nulte emisije ugljen - dioksida u proizvodnim pogonima

Naš Izazov nulte emisije ugljen-dioksida podrazumeva racionalizaciju proizvodnih procesa, koji postaju kraći i samim tim proizvode manje CO2. Poboljšaćemo energetsku efikasnost u našim pogonima, a takođe i uvesti u upotrebu obnovljive izvore energije kao što su solarna i energija vetra, zatim izvore sa malo ugljenika, kao što je energija iz hidrogena.

2050 Globalni izazov

Naš cilj je da dostignemo nultu emisiju CO2 u svim proizvodnim pogonima do 2050.godine.

/
/
2030 Globlani srednji ciljevi

Do 2030, godine, naš cilj je da smanjimo emisiju CO2 u proizvodnji za 35% u poređenju sa 2013.godinom.

Neka od Toyota globalnih dostignuća do sada
/
Predstavljamo emisiju CO2 u Toyota proizvodnim pogonima i poslovnim prostorima širom sveta (Azija, Severna Amerika, Evropa, Kina)
Neka od Toyota globalnih dostignuća do sada
/
... smanjenje emisije CO2 u proizvodnim pogonima u 2017. godini, u poređenju sa 2013. godinom
Izazov 3 na delu
Proizvodni pogoni eliminišu paru u cilju poboljšanja energetske efikasnosti

Emisija CO2 u našim proizvodnim pogonima je posledica utroška energije tokom procesa proizvodnje. Revizijom od strane specijalizovanog tima za procenu efikasnosti proizvodnje je ustanovljeno kako energetska efikasnost može biti značajno unapređena u okviru procesa upravljanja parom.

Proučavan je proces korišćenja pare u proizvodnim pogonima u dve fabrike u Evropi gde je para u upotrebi - Toyota Motor UK Burnaston (TMUK) i Toyota Motor Manufacturing Turkey (TMMT). Na obe lokacije su identifikovani potencijali za smanjenje gubitka energije sa 33% na 8% putem potpunog eliminisanja korišćenja pare i korišćenjem drugih jednostavnijih i inteligentnijih metoda proizvodnje.

TMUK je u finalnoj fazi uvođenja procesa proizvodnje bez upotrebe pare, u kojoj se uklanjaju nepotrebni bojleri za generisanje pare. TMMT radi na ispunjenju svog sna o prozivodnji bez pare do 2020.godine.

/
Značajne ukupne uštede u energiji u Francuskoj

Iako je potrošnja energije bila na veoma niskom nivou zahvaljujući kompaktnom konceptu zgrade, naš proizvodni pogon u Francuskoj (TMMF) je postigao dodatna umanjenja. U tom pogonu su smanjili proizvodnju energije za 57% u poređenju sa 2002. godinom zahvaljujući praćenju procesa proizvodnje, inteligentnoj izolaciji i najsavremenijem osvetljenju.

Takođe, TMMF investira u obnovljive izvore energije. Svake godine, uštede u CO2 iznose 2,5 tone zahvaljujući krovnim foto panelima, kao što je prikazano na slici sa desne strane. Još jedna ušteda od 18.4 tona CO2 godišnje je rezultat postavljanja solarnog zida koji greje vazduh u nekim proizvodnim pogonima. Nedavno je bojler na gas zamenjen bojlerom na biomasu, što je rezultiralo uštedom u CO2 od 1,285 tona godišnje.

/

Od samog početka TMMF je dizajnirana da vrši najmanji mogući ekološki impakt. Neki od hangara su i do 10 puta manji od standardnih u automobilskoj industriji. Vizualno, zgrada je projektovana da bude niska i diskretno je integrisana u okolinu.

Nije iznenađenje da je TMMF proglašena jednom od pet najodrživijih Toyota fabrika u svetu. Ona predstavlja reper za sve druge proizvodne pogone Toyota Grupe u smislu ekoloških performansi.

/
Pravimo svoj vodonik za napajanje viljuškara

U cilju promocije upotrebe tehnologija na vodonik, što je sve deo strategije za ostvarenje Izazova nulte emisije CO2 u proizvodnji, predstavili smo SimpleFuel™ u našoj Motomachi fabrici u Japanu.

SimpleFuel™je pojednostavljeni agregat na vodonik. On koristi struju iz solarnih panela u fabrici da bi proizvodio niskougljenični vodonik putem elektrolize vode. Takav hidrogen je komprimovan i presovan i, samim tim, veoma pogodan kao pogonsko gorivo za viljuškare.

/

Jedan agregat može da proizvede oko 9 kg vodonika dnevno, što je dovoljno za rad osam viljuškara. Takođe, njegova kompaktna konstrukcija dozvoljava postavljanje u manje prostore i čini ga pogodnim za brzo i ugodno punjenje viljuškara.

SimpleFuel™ vodonični agregati su u funkciji u fabrici Motomachi od marta 2018. godine, gde su uticali na znatno smanjenje emisije CO2.Ukoliko se ovaj pilot projekat pokaže kao uspešan, menadžment dve Toyota održive fabrike u UK i Francuskoj bi mogle takođe da implementiraju ovo rešenje.

/

Saznajte više

Proizvodnja kvaliteta Proizvodnja kvaliteta Ulažemo u ljude, obuku i načine rada da bismo obezbedili da je svako vozilo koje proizvedemo najvećeg kvaliteta, da zadovoljava visoke standarde koje postavljamo i da ih premašuje. Osiguranje kvaliteta Osiguranje kvaliteta Posvećeni smo pružanju najvećeg kvaliteta i osiguravanju potpunog zadovoljstva klijenata neprekidnim poboljšavanjem naših proizvoda i usluga. Konstruisanje kvaliteta Konstruisanje kvaliteta Ništa ne prepuštamo slučaju kada je reč o isporuci izuzetnog kvaliteta. Koristimo precizne metode i stroga ispitivanja na svim proizvodima. Dom Toyotine bezbednosti Dom Toyotine bezbednosti Kako bi osigurali osećaj bezbednosti i bezbrižnosti za upravljačem, bez obzira na uslove, razvili smo Toyota Safety Sense, asortiman novih i naprednih sistema aktivne bezbednosti.
Naša politika e-privatnosti

Koristimo kolačiće na našem sajtu kako bismo vam pružili bolju uslugu. Ako se slažete sa tim, nastavite da koristite sajt kao i obično, ili saznajte kako da podesite kolačiće.