Izazov 1

Izazov proizvodnje novog vozila nulte emisije ugljen-dioksida

Automobili koji koriste čistija, alternativna goriva mogu imati uticaj na ekologiju samo ukoliko ih veliki broj nađe u upotrebi. Deo našeg Izazova proizvodnje nulte emisije CO2 takođe uključuje uticaj na javnost kako bi naša vozila na električni pogon bila dostupna u većoj meri. Mi ćemo takođe dati svoj doprinos razvoju potrebne infrastrukture, kao što je izgradnja stanica za punjenje baterija, kako se ovakva vozila u većoj meri upotrebljavala.

2050 Globalni Izazov

Naš cilj je da smanjimo globalnu emisiju CO2 koja potiče od novih vozila za 90% do 2050. godine, u poređenju sa Toyota emisijom štetnih gasova iz 2010. godine.

/
/
2030 Globalni Srednji Cilj

Do 2030. godine naš cilj je da prodamo više od 5.5 miliona električnih vozila godišnje širom sveta, uključujući i više od 1 miliona vozila sa nultom emisijom štetnih gasova (sa električnom baterijom i baterijom koja se puni na pogonsko gorivo).

Procenjeno umanjenje emisije CO2 novih vozila, izraženo u g-CO2/km će biti 35% ili više, u zavisnosti od tržišnih uslova, u poređenju sa 2010. godinom

Neka od Toyota globalnih dostinuća do sada
/
... Vozila na električni pogon prodata 2018. godine predstavljaju više od 16% ukupno prodatih vozila u svetu.
/
... Globalno dostupan
/
... Emisije CO2 od 1997. godine zahvaljujući ukupnoj svetskoj prodaji hibridnih vozila na električni pogon
Neka od Toyota globalnih dostinuća do sada
/
... Prodato u Toyota Motor Europe tokom 2018. godine, i čini ukupno 46% ukupne prodaje TME
/
... Dostupan u Evropi
/
... Prosečna CO2 emisija novih vozila u EU u 2017. godini
Izazov 1 na delu
Naša odlučna strategija elektrifikacije za godine koje dolaze

Suština naše strategije elektrifikacije vozila podrazumeva udaljavanje od konvencionalnih agregata i značajno ubrzavanje razvoja i plasmana hibridno-električnih vozila (HEV), plug-in električnih vozila sa mogućnošću punjenja (PHEV), vozila sa baterijom (BEV), kao i vozila na sa pogonom na gorive ćelije (FCEV).

U praksi, to znači da do 2030. godine imamo plan da prodamo više od 5.5 miliona vozila na električni pogon, uključujući više od 1 milion vozila sa nultom emisijom gasova (BEV, FCEV). Takođe, oko 2025. godine svaki model u Toyota i Lexus gami na svetu će biti dostupan kao u potpunosti električni, ili će imati mešovitu električnu opciju.

/

• BEV : 2020.godine započinjemo masovnu produkciju BEV vozila za kinesko tržište, nakon čega ćemo nastupiti na drugim tržištima sa Toyota i Lexus BEV modelima.

• FCEV : Proširićemo FCEV gamu kako putničkih, tako i komercijalnih vozila.

• HEV: Gama HEV će takođe rasti, zahvaljujući dodatnom razvoju Toyota Hybrid System II. Predviđa se predstavljanje snažnije verzije u nekim modelima, kao i razvoj jednostavnijih hibridnih sistema u odabranim modelima.

• PHEV: Na kraju, razvijaćemo dodatno i našu gamu PHEV počev od 2020. godine .

Taksi vozila koja kao pogonsko gorivo koriste vodonik na ulicama Pariza

Holding koji uključuje Toyota kompaniju predstavlja prekretnicu u nastajanju zajednice zasnovane na vodoniku u Francuskoj, a takođe i u razvoju prve na svetu flote taksi vozila sa nultom emisijom gasova. Hype je lansiran 2015.godine tokom samita COP 21 i njegova vozila operišu u Parizu i Ile-de-France.

U holdingu pod nazivom HysetCo učestvuju Air Liquide, Idex, Société du Taxi Électrique Parisien (STEP) i Toyota. To je prva kompanija posvećena razvoju vozila koja kao pogonsko gorivo koriste vodonik u regionu Pariza.

/

HysetCo će nastojati da razvija vozila na vodonik, ali i infrastrukturu za punjenje baterija koje ova vozila koriste u regionu Île-de-France. Od ukupno 600 taksi vozila koja se planiraju do kraja 2020.godine, Toyota će isporučiti 500 Mirai vozila.

U okviru ovog projekta partneri nastoje da izraze svoju posvećenost čistijem transportu i poboljšanju kvaliteta vazduha. To takođe ilustruje činjenicu da je pogon na vodonik pogodno rešenje za intenzivne vidove transporta kao što je putnički. Misija ove organizacije je da promoviše tranziciju saobraćaja prema nultoj emisiji gasova, sa ciljem "nulte emisije gasova za taksi vozila u Parizu najkasnije do Olimpijskih igara u Parizu 2024. godine".

/
Mirai pomaže Metropolitan Policiji u Londonu

Londonska Metropolitan Policija se udružila sa Toyota Mirai kako bi pomogla kreiranju najveće svetske flote policijskih vozila sa nultom emisijom gasova.

Jedino isparenje koje proizvodi Mirai je voda – nus proizvod pogonskog procesa tokom koga se vodonik pretvara u struju koja napaja vozilo. Nulta emisija štetnih gasova game Mirai će pomoći Metropolitan Policiji u u podršci strategiji čistog vazduha koju promoviše gradonačelnik Londona.

Metropolitan policija je potvrdila da ima zadovoljstvo da preuzme 11 ovakvih vozila za policijsku službu grada Londona. To su prva vozila nulte emisije štetnih gasova koje ima ova jedinica policije.

Mirai vozila imaju na raspolaganju pet stanica za punjenje baterija u Londonu, pri čemu će taj broj u godinama koje dolaze biti još veći.

/

Saznajte više

Proizvodnja kvaliteta Proizvodnja kvaliteta Ulažemo u ljude, obuku i načine rada da bismo obezbedili da je svako vozilo koje proizvedemo najvećeg kvaliteta, da zadovoljava visoke standarde koje postavljamo i da ih premašuje. Osiguranje kvaliteta Osiguranje kvaliteta Posvećeni smo pružanju najvećeg kvaliteta i osiguravanju potpunog zadovoljstva klijenata neprekidnim poboljšavanjem naših proizvoda i usluga. Konstruisanje kvaliteta Konstruisanje kvaliteta Ništa ne prepuštamo slučaju kada je reč o isporuci izuzetnog kvaliteta. Koristimo precizne metode i stroga ispitivanja na svim proizvodima. Dom Toyotine bezbednosti Dom Toyotine bezbednosti Kako bi osigurali osećaj bezbednosti i bezbrižnosti za upravljačem, bez obzira na uslove, razvili smo Toyota Safety Sense, asortiman novih i naprednih sistema aktivne bezbednosti.
Naša politika e-privatnosti

Koristimo kolačiće na našem sajtu kako bismo vam pružili bolju uslugu. Ako se slažete sa tim, nastavite da koristite sajt kao i obično, ili saznajte kako da podesite kolačiće.