Naš cilj je da smanjimo globalnu emisiju CO2 koja potiče od novih vozila za 90% do 2050. godine, u poređenju sa Toyota emisijom štetnih gasova iz 2010. godine.
Automobili koji koriste čistija, alternativna goriva mogu imati uticaj na ekologiju samo ukoliko ih veliki broj nađe u upotrebi. Deo našeg Izazova proizvodnje nulte emisije CO2 takođe uključuje uticaj na javnost kako bi naša vozila na električni pogon bila dostupna u većoj meri. Mi ćemo takođe dati svoj doprinos razvoju potrebne infrastrukture, kao što je izgradnja stanica za punjenje baterija, kako se ovakva vozila u većoj meri upotrebljavala.
Naš cilj je da smanjimo globalnu emisiju CO2 koja potiče od novih vozila za 90% do 2050. godine, u poređenju sa Toyota emisijom štetnih gasova iz 2010. godine.
Do 2030. godine naš cilj je da prodamo više od 5.5 miliona električnih vozila godišnje širom sveta, uključujući i više od 1 miliona vozila sa nultom emisijom štetnih gasova (sa električnom baterijom i baterijom koja se puni na pogonsko gorivo).
Procenjeno umanjenje emisije CO2 novih vozila, izraženo u g-CO2/km će biti 35% ili više, u zavisnosti od tržišnih uslova, u poređenju sa 2010. godinom
Suština naše strategije elektrifikacije vozila podrazumeva udaljavanje od konvencionalnih agregata i značajno ubrzavanje razvoja i plasmana hibridno-električnih vozila (HEV), plug-in električnih vozila sa mogućnošću punjenja (PHEV), vozila sa baterijom (BEV), kao i vozila na sa pogonom na gorive ćelije (FCEV).
U praksi, to znači da do 2030. godine imamo plan da prodamo više od 5.5 miliona vozila na električni pogon, uključujući više od 1 milion vozila sa nultom emisijom gasova (BEV, FCEV). Takođe, oko 2025. godine svaki model u Toyota i Lexus gami na svetu će biti dostupan kao u potpunosti električni, ili će imati mešovitu električnu opciju.
• BEV : 2020.godine započinjemo masovnu produkciju BEV vozila za kinesko tržište, nakon čega ćemo nastupiti na drugim tržištima sa Toyota i Lexus BEV modelima.
• FCEV : Proširićemo FCEV gamu kako putničkih, tako i komercijalnih vozila.
• HEV: Gama HEV će takođe rasti, zahvaljujući dodatnom razvoju Toyota Hybrid System II. Predviđa se predstavljanje snažnije verzije u nekim modelima, kao i razvoj jednostavnijih hibridnih sistema u odabranim modelima.
• PHEV: Na kraju, razvijaćemo dodatno i našu gamu PHEV počev od 2020. godine .
Holding koji uključuje Toyota kompaniju predstavlja prekretnicu u nastajanju zajednice zasnovane na vodoniku u Francuskoj, a takođe i u razvoju prve na svetu flote taksi vozila sa nultom emisijom gasova. Hype je lansiran 2015.godine tokom samita COP 21 i njegova vozila operišu u Parizu i Ile-de-France.
U holdingu pod nazivom HysetCo učestvuju Air Liquide, Idex, Société du Taxi Électrique Parisien (STEP) i Toyota. To je prva kompanija posvećena razvoju vozila koja kao pogonsko gorivo koriste vodonik u regionu Pariza.
HysetCo će nastojati da razvija vozila na vodonik, ali i infrastrukturu za punjenje baterija koje ova vozila koriste u regionu Île-de-France. Od ukupno 600 taksi vozila koja se planiraju do kraja 2020.godine, Toyota će isporučiti 500 Mirai vozila.
U okviru ovog projekta partneri nastoje da izraze svoju posvećenost čistijem transportu i poboljšanju kvaliteta vazduha. To takođe ilustruje činjenicu da je pogon na vodonik pogodno rešenje za intenzivne vidove transporta kao što je putnički. Misija ove organizacije je da promoviše tranziciju saobraćaja prema nultoj emisiji gasova, sa ciljem "nulte emisije gasova za taksi vozila u Parizu najkasnije do Olimpijskih igara u Parizu 2024. godine".
Londonska Metropolitan Policija se udružila sa Toyota Mirai kako bi pomogla kreiranju najveće svetske flote policijskih vozila sa nultom emisijom gasova.
Jedino isparenje koje proizvodi Mirai je voda – nus proizvod pogonskog procesa tokom koga se vodonik pretvara u struju koja napaja vozilo. Nulta emisija štetnih gasova game Mirai će pomoći Metropolitan Policiji u u podršci strategiji čistog vazduha koju promoviše gradonačelnik Londona.
Metropolitan policija je potvrdila da ima zadovoljstvo da preuzme 11 ovakvih vozila za policijsku službu grada Londona. To su prva vozila nulte emisije štetnih gasova koje ima ova jedinica policije.
Mirai vozila imaju na raspolaganju pet stanica za punjenje baterija u Londonu, pri čemu će taj broj u godinama koje dolaze biti još veći.