Besplatno isprobajte
Cenovnici i katalozi
E-novosti
Konfigurišite svoju Toyotu

TOYOTA FCV

Naš koncept automobil sa pogonom na vodonik

Ako bismo vam rekli da biste uskoro mogli da vozite auto koji izgleda kao tipična limuzina sa četvora vrata, sa dometom od preko 500km, u koji mogu da se smeste četiri osobe i koji može da se napuni gorivom za tri minuta, verovatno biste rekli: pa šta!

Razlika je u tome što ovaj konkretan automobil pokreće vodonik i što on samo emituje vodu. Zove se FCV…

Ključ je u stajlingu

Električno plav FCV je naš pionirski koncept auto sa vodoničnim gorivim ćelijama, dok dizajn njegove spoljašnjosti daje naznake toga koliko radikalnu inovaciju predstavlja ovo vozilo.

Njegov smeo izgled spreda se odlikuje izraženim dovodima vazduha, dok elegantne bočne linije prenose vazduh do transformacije vode sistema gorivih ćelija sa profilom vrata nalik na protok tečnosti i motivom talasa na poklopcu rezervoara. Pozadi se tema glatko završava i podseća na krmu katamarana sa vodom koja protiče iza njega.

/
Hibrid u srcu

Opremljen komponentama našeg aktuelnog hibridnog sistema u samom srcu, FCV ih kombinuje sa sklopom gorivih ćelija koje stvaraju struju iz vodonika i kiseonika iz vazduha. S obzirom da ima veoma efikasan konvertor koji povećava voltažu iz gorivih ćelija i elektromotor koji omogućava snažno ubrzanje, FCV pruža viši nivo performansi po nižoj ceni.

/
Pogon na vodonik

Štaviše, ne samo da naš koncept automobil ima domet od minimum 500 km, već i kada je napunjen do vrha može da obezbedi dovoljno električne energije da se ispune dnevne potrebe prosečnog domaćinstva tokom više od sedam dana.

Budućnost je bliže nego što mislimo…

Više o ovoj temi

Novi “papamobil” je Toyota Mirai Novi “papamobil” je Toyota Mirai Automobil s pogonom na vodonik za njegovu svetost papu Franju Promocija modela GR Supra 2.0 i C-HR 2.0 Hybrid Promocija modela GR Supra 2.0 i C-HR 2.0 Hybrid Perjanice Toyotine “No more boring cars” filozofije predstavljene u centru NAVAK Toyota RAV4 Hybrid Black Edition Toyota RAV4 Hybrid Black Edition Specijalna edicija najprodavanijeg SUV modela na svetu Toyota predstavlja novi dizajn svog brenda za sve komunikacije Toyota predstavlja novi dizajn svog brenda za sve komunikacije Toyota predstavlja svoj novi dizajn brenda u Evropi, s izmenjenim rešenjem logotipa marke i tipografijom.