Toyota Garancija tokom vanredne situacije

Toyotina redovna garancija:

- Odlaganje servisnog intervala unutar određenih okvira neće uticati na važenje fabričke garancije. Potrebno je da obavite redovan servis u roku od dva meseca nakon prekida vanrednog stanja, a dozvoljeno prekoračenje kilometraže je do 1.500 km.* Rok garancije se ne produžava.
Navedeno se odnosi na sva vozila koja bi trebalo da obave redovan servis od 1.2. nadalje, sve dok se ne ukine vanredno stanje.*

Garancijske popravke (redovna garancija):

- Ako fabrička garancija ističe u vreme vanrednog stanja, a postoji potreba za garancijskom popravkom, molimo Vas da se obratite ovlašćenom Toyota partneru pozivom na telefonski broj za hitne slučajeve. Imajte u vidu da nastavak vožnje može prouzrokovati veću štetu na Vašem vozilu.

Toyotina 5-godišnja garancija:

- Ukoliko imate zakazan redovan servis između 1.3.2020 i 30.4.2020 (ovaj period će se po potrebi produžiti), kašnjenje duže od 1 meseca ili 1.500 km neće uticati na važenje 5-godišnje Toyotine garancije. Redovan servis bi trebalo da obavite najkasnije do 31.5.2020. Od 1.juna 2020. nadalje usluge moraju biti redovne.

Garancijske popravke (5-godišnja garancija):

- U međuvremenu, ukoliko dođe do kvara, molimo Vas da se obratite ovlašćenom Toyota partneru pozivom na telefonski broj za hitne slučajeve. Garancija ne pokriva bilo kakve dodatne štete nastale zbog nastavka rada neispravnog vozila. U slučaju dužeg trajanja krize, obavestićemo vas o svim promenama.

Za sve informacije oko vozila koja su u garanciji, možete se obratiti Vašem odabranom Toyota partneru, na sledeće brojeve telefona:

Toyota Centar Beograd

011/3316 350
065/5956 587

Toyota Novi Beograd - MAG Centar

065/9249 902

Toyota Novi Sad – TAGO CAR

062 680 035

Auto Turing Stanojević

060 3410 244

Toyota Čačak

063/ 684 926

Toyota Niš

064 8509 710
065/ 4411 311

BRO

065/ 5335 334

SAN

062/ 220 206


S poštovanjem, vaša Toyota.

Saznajte više

Toyota predstavlja novi dizajn svog brenda za sve komunikacije Toyota predstavlja novi dizajn svog brenda za sve komunikacije Toyota predstavlja svoj novi dizajn brenda u Evropi, s izmenjenim rešenjem logotipa marke i tipografijom. ICHIBAN 2020 - Nagrađeni najbolji Toyotini partneri za izvrsnost u zadovoljstvu stranaka ICHIBAN 2020 - Nagrađeni najbolji Toyotini partneri za izvrsnost u zadovoljstvu stranaka Ichiban na japanskom znači „broj jedan“. Toyotina nagrada Ichiban namenjena je isključivo Toyotinim partnerima u Evropi koji se ističu po kvalitetu usluge. Informacije i saveti za vlasnike Toyotinih vozila tokom COVID-19 pandemije Informacije i saveti za vlasnike Toyotinih vozila tokom COVID-19 pandemije Korona virus je doneo našem društvu sasvim nove i neočekivane izazove. Uprkos tome što ostajemo kod kuće, istovremeno ne možemo da izbegnemo vožnju automobilom zbog neodložnih obaveza. Odgovor Toyote Motor Europe na pandemiju COVID-19. Odgovor Toyote Motor Europe na pandemiju COVID-19. Pandemija virusa korona postavila je pred naše društvo novi izazov. Zbog toga smo odlučili da neke naše aktivnosti privremeno obustavimo, suočeni sa pandemijom COVID-19.
Vaša podešavanja kolačića
Kolačići se koriste za pružanje najboljeg iskustva na našoj veb stranici, za pružanje usluga i alata nezavisnih proizvođača, kao i da nam pomognu da razumemo i poboljšamo način na koji veb stranica funkcioniše, kao i za oglašavanje. Preporučujemo da zadržite sve ove kolačiće, ali ako se ne slažete, možete ih lako promeniti klikom na opciju podešavanja kolačića ispod. Potpuni detalji dostupni su u našoj politici kolačića.