Rast tržišnog učešća Toyote u Evropi

Dobro poslovanje Toyote u prvoj polovini 2020. godine

• TME je prodala 424.862 vozila u prvih šest meseci ove godine, što je pad od 26,5%, ali je znatno bolje od celokupnog evropskog tržišta koje je palo za čak 36%
• Tržišni udeo narastao je na 6,1%, odnosno dodatnih 0,8 procentnih poena, zahvaljujući velikoj potražnji za hibridnim električnim vozilima marki Toyota i Lexus
• Fabrike i maloprodajna mreža Toyota Motor Europe sada su potpuno u pogonu i pridržavaju se novih procedura za zaštitu i sigurnost

Toyota Motor Europe (TME) objavila je da je u prvoj polovini godine prodato 424.862 vozila marki Toyota i Lexus na tržištu koje je jako smanjeno usled globalne pandemije COVID-19. Ovi rezultati predstavljaju pad od 26,5% u odnosu na isto razdoblje 2019, ali je taj pad znatno manji od ukupnog evropskog tržišta koje je palo za čak 36%. U istom razdoblju, tržišni udeo Toyote i Lexusa zato je narastao za dodatnih 0,8 procentnih poena, na 6,1%, zahvaljujući potražnji za hibridnim električnim vozilima ovih marki. Ukupni udeo hibridnih vozila u prodaji TME ostaje na visokih 51%, odnosno 63% u zapadnoj Evropi.

„U ovim okolnostima, Toyota i Lexus su dobro poslovali. Počinjemo da pokrećemo stvari, ali naš apsolutni prioritet je, sve ovo vreme, bio zaštita zdravlja i sigurnosti naših zaposlenih i likvidnost naših maloprodajnih partnera. Gledajući unapred, očekujemo da ukupna prodaja u 2020. dostigne najmanje 950.000 vozila, što je 13% manje nego 2019, na tržištu koje bi moglo da padne za 25%, pa moramo održati naš trenutni rast tržišnog udela kako bi dostigli taj cilj.

Uživamo pogodnost naše široke palete hibridnih modela s malom emisijom CO2, pa se veselimo predstavljanju novog Yarisa koji će se ponositi 4. generacijom hibridnog sistema. Izmenili smo naše planove za 2020. i krenuli ambicioznom stazom, ali shvatamo da pred nama stoje brojne nepoznanice“, rekao je TME izvršni podpredsednik, Matt Harrison.

Prodaja po markama i modelima

Toyotini najprodavaniji modeli: Yaris, Corolla HB, Touring Sports i Sedan, kao i RAV4, nosili su oko pola ukupne prodaje marke, a to je 395.267 vozila, tokom ovog razdoblja. Hibridna električna vozila zastupljena su sa 50% u ukupnoj prodaji Toyote, dok u modelima Corolla Hatchback i Touring Sports, kao i Toyota C-HR HEV, ona nose više od 90%.

/

Prodaja Lexusa u prvih šest meseci iznosi 29.595 vozila, što je pad od 27% u odnosu na prošlu godinu, ali je iznad nivoa tržišta, pri čemu hibridna električna vozila dominiraju u prodaji ove marke na većini tržišta, posebno u SUV segmentu, gde RX, NX i UX predstavljaju 75% ukupne prodaje. Sveukupno, hibridna vozila nose 63% prodaje ove marke u prvih šest meseci, pri tom 99% u zapadnoj Evropi.

TME u prvoj polovini 2020:

• Ukupna prodaja: 424.862 (-26,5% u odnosu na 2019.)
• Tržišni udeo: 6,1% (+0,8 u odnosu na 2019.)
• Ukupna prodaja hibrida: 217.884 (-28% u odnosu na 2019.)
• Udeo hibrida: zapadna Evropa: 63% - istočna Evropa*: 20% - Ukupno: 51%

Toyota u prvoj polovini 2020:

• Prodaja Toyote: 395.267 (-27% u odnosu na 2019.)
• Najprodavaniji modeli: gama Yarisa (83.005); gama Corolle (82.513); gama RAV4 (62.036)
• Najprodavaniji hibridi: Corolla H/B i Touring Sports (50.484); Toyota C-HR Hybrid (45.433); Yaris Hybrid (38.481);
• Ukupna prodaja hibrida: 199.102 (-27% u odnosu na 2019.)
• Udeo hibrida: zapadna Evropa: 61% - istočna Evropa*: 22% - Ukupno: 50%

Lexus u prvoj polovini 2020:

• Ukupna prodaja Lexusa: 29.595 (-27% u odnosu na 2019.)
• Najprodavaniji modeli: gama NX (7.664); gama RX (7.616); gama UX (6.879)
• Najveći rast: gama GX (+74%)
• Najprodavaniji hibridi: UX Hybrid (6.461); NX Hybrid (5.299); RX Hybrid (2.498);
• Ukupna prodaja hibrida: 18.782 (-33% u odnosu na 2019.)
• Udeo hibrida: zapadna Evropa: 99% - istočna Evropa*: 8% - Ukupno: 69%

Saznajte više

Toyota predstavlja novi dizajn svog brenda za sve komunikacije Toyota predstavlja novi dizajn svog brenda za sve komunikacije Toyota predstavlja svoj novi dizajn brenda u Evropi, s izmenjenim rešenjem logotipa marke i tipografijom. ICHIBAN 2020 - Nagrađeni najbolji Toyotini partneri za izvrsnost u zadovoljstvu stranaka ICHIBAN 2020 - Nagrađeni najbolji Toyotini partneri za izvrsnost u zadovoljstvu stranaka Ichiban na japanskom znači „broj jedan“. Toyotina nagrada Ichiban namenjena je isključivo Toyotinim partnerima u Evropi koji se ističu po kvalitetu usluge. Informacije i saveti za vlasnike Toyotinih vozila tokom COVID-19 pandemije Informacije i saveti za vlasnike Toyotinih vozila tokom COVID-19 pandemije Korona virus je doneo našem društvu sasvim nove i neočekivane izazove. Uprkos tome što ostajemo kod kuće, istovremeno ne možemo da izbegnemo vožnju automobilom zbog neodložnih obaveza. Odgovor Toyote Motor Europe na pandemiju COVID-19. Odgovor Toyote Motor Europe na pandemiju COVID-19. Pandemija virusa korona postavila je pred naše društvo novi izazov. Zbog toga smo odlučili da neke naše aktivnosti privremeno obustavimo, suočeni sa pandemijom COVID-19.
Vaša podešavanja kolačića
Kolačići se koriste za pružanje najboljeg iskustva na našoj veb stranici, za pružanje usluga i alata nezavisnih proizvođača, kao i da nam pomognu da razumemo i poboljšamo način na koji veb stranica funkcioniše, kao i za oglašavanje. Preporučujemo da zadržite sve ove kolačiće, ali ako se ne slažete, možete ih lako promeniti klikom na opciju podešavanja kolačića ispod. Potpuni detalji dostupni su u našoj politici kolačića.