Toyota predstavlja rafinirani Highlander sa sedam sedišta u Evropi

Najveći Toyotin hibridni SUV uskoro kreće u prodaju širom Starog kontinenta

• Novi hibrid s pogonom na sve točkove obogaćuje široku Toyotinu SUV paletu
• Prostran, sa svestranošću pravih sedam sedišta i prtljažnikom od 658 litara
• Efikasna, četvrta generacija potpuno hibridnog pogonskog sklopa sa sistemom AWD-i
• Sa 244 KS* i emisijom CO2 od 117g/km* i 5,2l/100km* (NEDC)* nudi najbolji odnos snage i emisije CO2 u segmentu

Toyotin najveći hibridni SUV, Highlander, po prvi put kreće u prodaju širom zapadne Evrope. Dostupan isključivo s potpuno hibridnim pogonskim sklopom, Highlander - zajedno sa RAV4 u segmentu D, C-HR u segmentu C i Yarisom Cross koji je u dolasku u segmentu B - najnoviji je dodatak Toyotinoj paleti SUV-ova u Evropi.

Sa 23 godine iskustva u razvoju hibridne tehnologije, 15 miliona kupaca hibrida, devet hibridnih modela i četvrtom generacijom samopunjivih, potpuno hibridnih pogonskih sklopova, Toyota kombinuje lidersku poziciju u hibridnoj tehnologiji i legendarni kvalitet, dugotrajnost i pouzdanost, kao i veliko iskustvo na tržištu SUV-ova da bi kreirala Highlander Hybrid.

/

Uživajući pogodnosti Toyotine platforme GA-K, Highlander objedinjuje sve odlike Toyotinih SUV-ova kao što su udobnost, vozna svojstva i sigurnost, s niskom štetnom emisijom i malom potrošnjom goriva hibridnog pogonskog sklopa, kao i inteligentnim pogonom na sve točkove (AWD-i), obiljem prostora i sposobnošću vuče prikolice mase do dve tone.

Dizajn i paketi

Dužine 4950 mm s upečatljivim aluminijskim naplacima od 20 inča, Highlander Hybrid spaja elegantan, dinamičan i prefinjen izgled urbanog premium SUV-a s čvstoćom, snagom i dugotrajnošću svestranog pogona na sve točkove.

Unutrašnjost je oblikovana tako da nudi praktičnost, dugotrajnost i prostranost koju očekujete od SUV-a sa sedam sedišta, pružajući udobno, premium okruženje za sve putnike. Highlander Hybrid raspolaže sa pravih sedam sedišta - hod uzdužnog pomeranja sedišta u drugom redu je 180 mm, što osigurava dovoljno prostora za dvoje odraslih u trećem redu i olakšava ulazak i izlazak.

/

Vrata prtljažnika pokreću se na električni pogon uz aktiviranje pokretom noge, a prtljažnik nudi 658 litara za odlaganje stvari s dodatnim prostorom u podu, pri čemu se ukupni obim može značajno povećati potpunim preklapanjem i drugog i trećeg reda sedišta, čime se dobija ukupno 1909 l.
Dostupna u dve šeme boja, crne i grafitne, unutrašnjost se odlikuje i brojnim pregradama raspoređenim na sve strane, što je upotpunjeno USB utičnicama za napajanje u prostoru oko prvog i drugog reda sedišta.

Premium oprema uključuje multimedijalni sistem s ekranom od 12,3“ i satelitskom navigacijom na centralnoj konzoli, virtuelni head-up displej, Apple CarPlay i Android Auto, bežično punjenje telefona, ventilaciju sedišta i digitalni retrovizor na kojem se prikazuje široka slika bez ometanja naslona za glavu ili drugih putnika.

/
Dinamika vožnje

Četvrta generacija potpuno hibridnog pogonskog sklopa u Highlanderu kombinuje 2,5-litarski benzinski motor s Atkinsonovim ciklusom i prednji i zadnji elektromotor - pri čemu zadnji elektromotor daje Toyotinom SUV-u inteligentni pogon na sve točkove (AWD-i, All-Wheel Drive-intelligent) - i snažnu nikl-metal-hidridnu bateriju smeštenu ispod drugog reda sedišta.

Ukupna snaga sistema od 244 KS* u kombinaciji s emisijom CO2 od samo 146 g/km* i potrošnjom od 6,6 l/100km* (ciklus WLTP) ili 117g/km* i 5,2l/100km* (usklađeno s normom NEDC) predstavlja najbolji odnos snage i emisije CO2 u tom segmentu.

/

Prekidač za odabir načina vožnje omogućava izbor jednog od sledećih programa: ECO, NORMAL, SPORT i TRAIL. Sva četiri programa moguće je koristiti kada vozilo deluje u električnom pogonu (program EV) kojim se zasebno upravlja.

Zahvaljujući akustičkom vetrobranu i prednjim staklima, uz korištenje zvučne izolacije u krovu, prednjoj armaturi i podu, kao i oblogama u lukovima točkova i prtljažniku, Highlander nudi značajno smanjenje buke uz uglađenu mirnoću i bešuman rad potpuno hibridnog pogonskog sistema.

Na Highlanderovu platformu GA-K postavljena je laka karoserija velike krutosti a, s niskim težištem, ovom novom SUV-u zajedno pruža okretnost i udobnost u vožnji auto-putem.

/
Sigurnost

Highlander Hybrid je opremljen najnovijim TSS-om (Toyota Safety Sense) koji objedinjuje tehnologije aktivne sigurnosti usmerene na sprečavanje ili ublažavanje sudara u velikom broju neželjenih situacija.

Paket Toyota Safety Sense u Highlanderu uključuje sistem preventivne zaštite (PCS, Pre-Collision System) s aktivnim zakretanjem upravljača radi izbegavanja sudara, detekciju pešaka danju i noću, kao i biciklista danju, prilagodljiv tempomat punog raspona (ACC), ACC s prepoznavanjem saobraćajnih znakova (RSA), održavanje vozila u saobraćajnoj traci (LTA), upozorenje za nenamerno prestrojavanje (LDA), automatska duga svetla (AHB) i čitanje saobraćajnih znakova (RSA).

Toyota Highlander Hybrid kreće u prodaju na evropskim tržištima početkom 2021.

* Privremene vrednosti podložne konačnoj homologaciji

Saznajte više

Silverston prva dva mesta za TOYOTA GAZOO Racing Silverston prva dva mesta za TOYOTA GAZOO Racing TOYOTA GAZOO Racing započeo je sezonu FIA Svetskog prvenstva u izdržljivosti (WEC) 2019-2020 u savršenom stilu osvajanjem prva dva mesta u sadržajnih 4 sata Silverstona. Pobeda na Finskom reliju Pobeda na Finskom reliju Tänak i Toyota Yaris WRC ostvarili su još jednu pobedu u Finskoj Dramatično osvajanje prva dva mesta za Toyota Gazoo Racing Dramatično osvajanje prva dva mesta za Toyota Gazoo Racing TOYOTA GAZOO Racing tim osvojio je 87. trku 24 sata Le Mana uz osvajanje prva dva mesta na stazi Circuit de la Sarthe nakon dramatičnog poslednjeg sata FIA Svetskog prvenstva u izdržljivosti (WEC) u sezoni 2018-2019. Tänak i Toyota Yaris WRC osvajaju novi reli u Čileu Tänak i Toyota Yaris WRC osvajaju novi reli u Čileu Ott Tänak i TOYOTA GAZOO Racing Svetski reli tim odneli su svoje druge pobede u sezoni na prvom učešću u reliju u Čileu.
Naša politika e-privatnosti

Koristimo kolačiće na našem sajtu kako bismo vam pružili bolju uslugu. Ako se slažete sa tim, nastavite da koristite sajt kao i obično, ili saznajte kako da podesite kolačiće.