TOYOTA GAZOO Racing

osvaja Svetsko prvenstvo

TOYOTA GAZOO Racing je osigurao titulu FIA Svetskog prvenstva u izdržljivosti (World Endurance Championship - WEC) u dramatičnom i meteorološki pogođenom Total 6 sati (Total 6 Hours) Spa-Francorchamps, predzadnjem krugu sezone 2018-2019.

Sebastjen Biemi (Sébastien Buemi), Kazuki Nakadžima (Kazuki Nakajima) i Fernando Alonso (Fernando Alonso) u # 8 TS050 HIBRID proširili su svoju prednost u rangu vozača na 31 poen dok preosaje jedna trka i 39 bodova nakon njihove četvrte pobede u sezoni koja je počela pobedom u Spa pre 12 meseci.

Ekipa #7 TS050 HIBRID Majka Konveja (Mike Conway), Kamuia Kobajašija (Kamui Kobayashi) i Hoze Marija Lopeza (José María López) kontrolisala je trku u prvom poluvremenu, postavljajući i najbrži krug, ali je onda izgubila 11 minuta zbog problema sa senzorom koji ih je spustio na šesto mesto na kraju.

Po prvi put u istoriji je sneg pao na WEC trku kada se ova padavina pojavila u velikim količinama u Spa samo nekoliko minuta nakon starta trke. Zanimljivo je da su se trke nastavile skoro 30 minuta dok uslovi nisu naterali sigurnosni automobil sa Majkom u vodstvu koji je počeo sa vodeće pozicije u #7.

Nakon 25 minuta, a sada pod jakim suncem, trka je nastavljena sa Majkom koji je vodio iz #3 Rebellion. Sebastjen, koji je izgubio vreme u svom zaustavljanju, odmah je zauzeo drugo mesto sa #8, a zatim se prebacio u vodstvo na kraju 19. kruga.

Još jedan sigurnosni automobil zbog nezgode nekoliko trenutaka kasnije pokrenuo je dramu za oba automobila. Sebastjen je bio prisiljen da se zaustavi zbog punjenja gorivom, dok je zaustavna traka bila zatvorena, a WEC pravila glase da je timu bilo dopušteno da sipa gorivo za samo pet sekundi.

Majk, koji je potrošio manje goriva u početnom stadijumu, mogao je normalno da napuni gorivo i prebaci se na slik gume kada se otvorila zaustavna traka, dok je Sebastjen ubrzo obavio svoje redovno zaustavljanje zbog goriva, gde je potrošio oko minut i spustio se na 10. mesto.

Ali uzbudljiva trka je doživela dalju akciju, sa Sebastjenom koji je koristio svoje slik gume kako bi postigao odličan efekat i izborio se za drugo mesto kada su oba automobila bila pod žutom zastavicom oko drugog sata trke, dok je Kamui preuzeo #7 a Fernando #8

Nakon gotovo tri sata, trka je napravila još jedan dramatični preokret kada je Kamui, koji je vodio oko 50 sekundi, doživeo senzorski problem na #7. On je vratio auto u zaustavnu gde je posada brzo radila da ispravi problem i omogući Hozeu da nastave, sada sa četiri kruga zaostatka i u 19. poziciji.

Kazuki je nasledio vodstvo u #8, ali još padavina snega ubrzo nakon toga je izazvalo da oba automobila stave mokre gume, koje su bile idealne za uslove kada je napada oluja grada nešto manje od dva sata do kraja trke, angažujući još jednom sigurnosni auto nekih 25 minuta.

Ušavši u poslednji čas, Hoze se probio u prvih šest, dok je Fernando držao prednost automobilu #8 na skoro ceo jedan krug kada se pojavilo još lošeg vremena i još jedan sigurnosni automobil. Trka je završena nekoliko minuta ranije kada su se pojavile crvene zastave zbog opasnih uslova.

Fernando je bio za volanom #8 na kraju da pobedi sa jednim krugom predosit ispred #3 Rebellion i #11 SMP Racing, dok je Kamui dovezao #7 na šesto mesto, sa četiri kruga zaostatka nakon hrabrog pokušaja povratka. Tim sada odlazi u Francusku za završetak sezone 24 sata Le Mansa 15-16. juna.

Hisatake Murata, predsednik tima : “Čestitam svima u timu na osvajanju Svetskog prvenstva; to je nagrada za mnogo napornog rada u protekloj godini. Danas smo se suočili sa izazovnom trkom. Žao mi je zbog vozača #7; svi su vozili jako dobro i šteta je što su izgubili šansu da se bore za pobedu zbog problema sa senzorom.

Vozači #8 takođe su se dobro pokazali uprkos nesreći; čestitam im. Iako tako dramatična trka nije laka po ekipu, nadam se da će mnogi navijači, kao i naše kolege iz Kelna, uživati u trci uprkos vremenskim prilikama. Sada se veselimo kraju sezone i trci koju pripremamo od juna prošle godine; Le Mans. "

/
TS050 HIBRID #7

Trka: 6, 129 krugova, 8 zaustavljanja. Rang: 1. Najbrži krug: 1 min i 57,394 sek.

Majk Konvej Convai (TS050 HIBRID #7): “To je bila jedna od tih trka; ludo vreme i sve četiri sezone za 10 minuta, onda smo imali tehnički problem i izgubili nekoliko krugova. Do tog trenutka imali smo lepo udobno vodstvo, bili smo jako brzi i svi su obavljali dobar posao. Hoze i Kamui su obojica vozili savršeno da pokušaju da poprave neke pozicije, ali sa svim sigurnosnim automobilima nismo imali šansu da se potpuno vratimo. Tako da smo dobili najbolje rezultate s obzirom na okolnosti. "

Kamui Kobajaši (TS050 HIBRID #7): “Bila je to frustrirajuća trka za nas jer smo imali pravi auto za pobedu i sve je izgledalo dobro dok se nije pojavio problem. To je šteta, ali ove stvari se mogu desiti i pre toga nismo imali tehničkih problema ove sezone. Dali smo sve od sebe da se oporavimo i pokazali dobar učinak, ali nakon toliko vremena nije bilo realne šanse za podijum. Čestitam autu #8 na pobedi i naravno velika čestitka ekipi za obezbeđenje Svetskog prvenstva. "

Hoze Marija Lopez (TS050 HIBRID #7): “U stvari, ne osećam se razočarano jer smo učinili sve što smo mogli. Pokazali smo da smo najbrži auto i to je lep osećaj. Dobro smo radili, radili smo sve što smo morali i nismo pravili greške. Nažalost, nije uspelo, ali ovo je trka izdržljivosti i to se događa. Čestitke timu; jedan od glavnih ciljeva je postignut. Čestitamo i automobilu # 8 na pobedi. Zadržaćemo glave gore i otići na veliku trku sada. "

TS050 HIBRID #8

Trka: 1, 133 kruga, 9 zaustavljanja. Rang: 2. Najbrži krug: 1 min i 58,056 sek.

Sebastjen Biemi (TS050 HIBRID #8): “Pobeda u trci za nas je, naravno, veoma lepa stvar, ali to nije bila laka trka zbog okolnosti. Žao mi je što je auto #7 imao problem kada su vodili; bilo bi teško uhvatiti ih tako da zaslužuju više. Imali smo nesreću rano u trci i imao sam i neke probleme sa radijom koji su takođe odmogli. Fantastično je da tim osvoji Svetsko prvenstvo. Sada idemo na Le Mans sa malo marže u prvenstvu vozača, ali ništa ne uzimamo zdravo za gotovo. Radujem se dobroj, poštenoj borbi u Le Mansu. "

Kazuki Nakajima (TS050 HIBRID #8): “Bila je to luda trka sa ludim vremenom. Imali smo sreće što smo pobedili jer je bilo veoma nesrećno po auto #7; žao mi ih je. Mi smo se suočili sa nekoliko poteškoća u ovim uslovima, tako da postoje neke lekcije koje treba naučiti da bismo bili u potpunosti spremni za Le Mans. Veliko je dostignuće da tim postane svetski prvak; to je bio najveći cilj ovde i sada možemo pomalo slaviti.

Mi smo fokusirani na Le Mans i moramo da završimo stvar u Svetskom prvenstvu vozača. Verovatno znamo bolje od ikoga koliko teška ta trka može biti.

Fernando Alonso (TS050 HIBRID #8): “To definitivno nije bila lagana trka, sa nekoliko problema u prvom delu ne računajući vremenske prilike. Dakle , trka se drastično poigrala sa emocijama. Najvažnije je danas bilo obezbediti Svetsko prvenstvo u timovima. Izuzetno mi je drago što smo u TOYOTA GAZOO Racing postigli dovoljno bodova da postanemo svetski prvak; masivna čestitka za ceo tim. Za nas je bila neverovatna sezona i nadamo se da ćemo u Le Mansu imati završni lepi uradak sa vozačkom titulom. ”

Rezultati 6 sati Spa:

1. #8 TOYOTA GAZOO Racing 133 kruga
2. #3 Rebellion (Berton/Loran/Menezes) +1 krug
3. #11 SMP (Alešin/Petrov/Vandorn) +1 krug
4. #1 Rebellion (Jani/Loterer/Sena) +2 kruga
5. #17 SMP (Sarazen/Orudžev/Sirotkin) +3 kruga
6. #7 TOYOTA GAZOO Racing +4 kruga

/

Pročitajte više o Toyoti

Reli Meksiko Reli Meksiko Tanak i TOYOTA GAZOO Racing tim završili su na visokoj drugoj poziciji u Meksiku Tänak i Toyota Yaris WRC pobedili u Švedskoj Tänak i Toyota Yaris WRC pobedili u Švedskoj TOYOTA GAZOO Racing World Rally Team slavi svoju prvu pobedu u sezoni 2019. u FIA Svetskom prvenstvu u reliju, nakon što je Ott Tänak postigao dominantnu pobedu u drugoj trci, Reliju Švedska. POBEDA! POBEDA! Poslednja faza Dakara 2019 završena je u Peruu, gde su Nasser Al Attiyah i Mathieu Baumel iz Toyote Gazoo Racing SA, sa svojom južnoafričkom Toyotom Hilux odneli pobedu. Povratak legende - svetska premijera nove Supre u Detroitu Povratak legende - svetska premijera nove Supre u Detroitu Prvo prikazivanje potpuno nove Toyote GR SUPRA, na Severnoameričkom Internacionalnom Sajmu Automobila u Detroitu, 14. januara 2019. godine
Naša politika e-privatnosti

Koristimo kolačiće na našem sajtu kako bismo vam pružili bolju uslugu. Ako se slažete sa tim, nastavite da koristite sajt kao i obično, ili saznajte kako da podesite kolačiće.