Toyota je ponosna na svoju istoriju vizionarskog razmišljanja: kao pionir u masovnoj proizvodnji prvog hibridnog vozila 1997. godine, koju i dalje nastavlja uvođenjem futurističkog modela Miraija, proizvedenog sa pogonom na vodonik 2014. godine. Koračajući krupnim koracima još od predstavljanja, Mirai je potpuno električno vozilo koje ne zahteva punjenje, zahvaljujući jedinstvenom stubu gorivnih ćelija za generisanje električne energije, bez ikakve emisije.
Kako sve više i više ljudi prihvata viziju Miraija, on počinje da menja način na koji vozimo, pokazujući da vodonik nije više samo daleka budućnost, već da je budućnost upravo stigla. Našli smo se sa nekim od prvih vlasnika Miraija, kako bismo shvatili njihovu viziju buduće mobilnosti i kako nam pionirska tehnologija Miraija pomaže da se približimo društvu vodonika.
Mirai se u svojoj osnovi odlikuje jedinstvenom i avangardnom tehnologijom koja zadovoljava veoma različite profile potrošača: od onih kojima je stalo do obnovljive energije, koji rade na izgradnji vodonikove infrastrukture, koji koriste Mirai u svakodnevnom životu, pa svedo majke koja podiže novegeneracijeekologa.
Robert Döring je direktor javne politike u Enertragu, jednoj od vodećih kompanija u Evropi u oblasti obnovljivih izvora energije. Na isti način na koji je njegova kompanija jedan od pionira u svojoj oblasti, korišćenje Miraija kao službenog automobila odražava isti duh, zahvaljujući pionirskoj i inovativnoj tehnologiji gorivnih ćelija.
Ulrika Lindahl radi kao menadžer projekata i strategije razvoja u lokalnoj upravi Mariestad-a, švedskog grada koji prilično ulaže u obnovljivu infrastrukturu: 2 predškolske ustanove koje se u potpunosti napajaju iz solarnih ćelija i vodonika, kao i solarni park koji je povezan na energetski sistem sa stanicom gorivnih ćelija.
Jacob Krogsgaard je jedan od osnivača H2 Logic kompanije, koja je sada deo grupacije NEL Hydrogen, koja aktivno gradi stanice za snabdevanje vodonika. Korišćenje Miraija se savršeno uklapa u Jacobov profesionalni život, a ujedno predstavlja i njegov izbor za svakodnevnu vožnju jer je održiv, udoban i pouzdan automobil. Zapravo, Jacob je sa svojim Miraijemprešao više od 77.000 kilometara i hrabro nastavlja dalje.