1. Owners
  2. Connected Services
  3. MyT App
  4. MyT FAQ
Odaberite
Odaberite

Često postavljana pitanja - FAQ


Vožnja u Toyoti nikada nije bila bolja, a uz MyT povezane usluge iskustvo postaje još lepše, tako da vam je sve udobno i pod kontrolom, bez obzira gde vas put odvede.

Tehnologija ne mora da vas plaši. Imamo odgovor na sva vaša pitanja vezana za MyT povezane usluge.

Uz aplikaciju MyT povezane usluge vaš automobil neprimetno komunicira sa spoljnim svetom. Možete da vozite efikasnije i inteligentnije. Učinili smo to što jednostavnijim i intuitivnijim, ali sigurni smo da još uvek imate pitanja. Rado ćemo odgovoriti na njih.

MyT povezane usluge

MyT obuhvata aplikaciju MyT na vašem mobilnom uređaju i MyT multimedijalni sistem u vozilu. Svaki paket sadrži sopstveni skup funkcija koje vožnju čine bezbednijom i zabavnijom, kako u automobilu tako i van njega.

Aplikacija MyT vam omogućava da komunicirate sa svojim automobilom gde god da se nalazite. Možete planirati putovanja, locirati parkirani automobil, pronaći informacije o tome kada bi vaš automobil trebalo da bude servisiran, proveriti podatke o svom vozilu i primati važna obaveštenja o svom automobilu.

MyT multimedia vam omogućava da povežete svoj pametni telefon (kompatibilan sa iOS i Android platformom) sa automobilom*. Vaše omiljene aplikacije, kao što su Spotify, WhatsApp, Audible, Google Maps i Waze, mogu se koristiti u automobilu i kontrolisati preko glasovnog pomoćnika Siri Voice ili OK Google-a. MyT multimedia vam takođe daje pristup korisnim informacijama kao što su saobraćajna upozorenja u realnom vremenu i upozorenja na kamere za kontrolu brzine, i omogućava vam da pretražujete zanimljive lokacije u navigaciji.

*za pojedine modele

Sa MyT nalogom možete da upravljate svojim multimedijalnim sistemom i dobijate korisne uvide u svoj automobil preko MyT aplikacije i korisničkog portala My Toyota /ličnog sajta.
Većina funkcija je dostupna i u aplikaciji MyT i na korisničkom portalu/ličnom sajtu My Toyoyta Customer Portal (internet sajt), sa istim podacima za prijavu. Razlika je u tome što je način korišćenja za te dve platforme različit. Aplikacija MyT uglavnom treba da bude uvek povezana sa vašim automobilom, dok vam korisnički portal/lični sajt My Toyota Customer Portal daje mogućnost da dobijete opsežnije izveštaje, preuzmete vlasničke priručnike i omogućite druge multimedijalne funkcije (ažuriranja mape, Wi-fi paket, i tako dalje).
MyT aplikacija je vezana za identifikacioni broj vozila (VIN)  i vlasnika automobila, tako da ćete jedino vi moći da koristite povezane usluge za taj automobil. MyT multimediju možete koristiti u drugoj Toyoti, sve dok je aktivirana i još uvek je u roku važenja.
Da, MyT povezane usluge se mogu dodati na više naloga, ali se može aktivirati samo na jednom nalogu, u bilo kom trenutku.

MyT povezane usluge obuhvataju MyT aplikaciju i MyT multimediju. Svaki paket obuhvata sopstveni skup funkcija i mora se posebno aktivirati.

Brz način da proverite da li su aplikacija MyT povezane usluge aktivne jeste da proverite da li su detalji o vašem poslednjem putovanju prikazani na početnom ekranu aplikacije.

Ukoliko niste sigurni da li su vaše usluge povezane sa MyT aplikacijom aktivirane, prvo izaberite osgovarajući automobil naveden u vašoj "Garaži", a zatim kliknite na „„Centar za povezane usluge““. Na kartici „Dostupno“ izaberite „Povezane usluge“, a potom pratite postupak da biste aktivirali povezane usluge koje su dostupne za vaše vozilo.

Da biste aktivirali Toyota Online, povežite svoj pametni telefon sa automobilom, koristeći blutut ili Wi-fi povezivanje, a zatim kliknite na karticu „Podešavanje“. Odatle kliknite na karticu „Online“, zatim na karticu „Toyota Online“ i izaberite postojeći nalog. Zatim unesite svoje MyT akreditive.

Unošenjem vaših podataka započinje vaš trogodišnji besplatni period korišćenja usluge. Možete da proverite datum isteka pretplatu na vašu MyT multimediju preko My Toyota portala za korisnike.

Ako nemate postojeći nalog, možete ga odmah kreirati u svom automobilu, odabirom opcije „Novi nalog“.

Na vozilima opremljenim paketom Toyota Smart Connect, možete lako da skenirate QR kod generisan na glavnoj jedinici, i to pomoću MyT aplikacije, ili ga unesete ručno u aplikaciju. Zatim aktivirajte pametne usluge u centru povezanih usluga MyT aplikacije.

Za više informacija pogledajte naše vodiče sa uputstvima.

Preuzimanja

Detalji naloga su isti i za MyT aplikaciju i MyT korisnički portal/ličnu lokaciju. Lozinka se može promeniti na obe platforme.

Da biste promenili svoju lozinku, možete da odete na detalje svog naloga i izaberete „Promeni lozinku“, ili idite na ekran za prijavu i izaberite „Zaboravio sam lozinku".

MyT pametne usluge

To su vozila opremljena paketom Toyota Smart Connect, našim najnovijom i najnaprednijom multimedijom i sistemom povezivanja. Ovaj uređaj podržava dodatne funkcije povezivanja koje donose dodatne nivoe praktičnosti i kontrole (na primer zaključavanje i otključavanje vrata, uključivanje trepćućih svetla u slučaju opasnosti, daljinska kontrola klima uređaja...).

MyT pametne usluge se sastoje od aplikacije MyT i MyT multimedije. Svaki paket obuhvata zaseban, sopstveni skup funkcija, koje poboljšavaju bezbednost vozača i omogućavaju blagovremeni dolazak na odredište.

Aplikacija MyT vam omogućava da komunicirate sa svojim automobilom, gde god da se nalazite. U zavisnosti od verzije sistema Smart Connect koji imate u vozilu, možete uživati u jednoj ili više funkcija: pretražujte parkirališta na ulici ili van ulice, pronađite benzinske pumpe, pratite navigaciju dok u realnom vremenu dobijate informacije o događajima na putu, ili izdajete glasovne komande svom vozilu.

U ovom trenutku, MyT pametne usluge dostupne su samo za novi Yaris i Yaris Cross.

Pametne usluge aplikacije MyT aktivne su četiri godine. Toyota će snositi troškove prenosa podataka koji se koriste za pružanje pametnih usluga tokom četiri godine. MyT aplikacija će funkcionisati čak i kada pametne usluge više nisu aktivne.
Možete jednostavno da koristite aplikaciju MyT i da skenirate QR kod generisan na multimedijalnoj jedinici u automobilu, ili da ga, umesto toga, unesete ručno u aplikaciju.
Ne. Aktiviranje pametnih i povezanih usluga može se izvršiti nezavisno jednih od drugih.

MyT aplikacija

Aplikacija MyT je podržana na:

- iOS uređaji sa verzijom 11.0 ili novijom

– Android uređaji sa verzijom 6.0 ili novijom, ali ne iz brenda Huawei (Huawei je pokrenuo sopstveni operativni sistem HarmoniOS u junu 2021.)

MyT povezane usluge dostupne su za sledeće Toyotine automobile:

• Yaris (od juna 2021.)

• Yaris Cross

• C-HR (od oktobra 2019.)

• Corolla Hatchback i Touring Sports (od januara 2019.)

• Corolla Sedan (od novembra 2020.)

• RAV4 (od novembra 2018.)

• Camry (od januara 2019.)

• Highlander (od oktobra 2020.)

• Mirai (od novembra 2020.)

• Hilux (od avgusta 2021 - zavisno od paketa opreme)

MyT povezane usluge su uključene uz kupovinu bilo kog Toyota vozila kompatibilnog sa MyT povezanim uslugama, i to u periodu od deset godina. Povezane usluge za vozila opremljena Smart Connect-om, obezbeđene su u periodu od četiri godine.

Detalji naloga su isti i za MyT aplikaciju i MyT korisnički portal/ličnu lokaciju. Lozinka se može promeniti na obe platforme.

Da biste promenili svoju lozinku, možete da odete na detalje svog naloga i izaberete „Promeni lozinku“ ili idite na ekran za prijavu i izaberite „Zaboravio sam lozinku".

Povezane usluge aplikacije MyT će funkcionisati 10 godina. Toyota će snositi troškove prenosa podataka koji se koriste za pružanje povezanih usluga tokom 10 godina, ali MyT aplikacija će funkcionisati čak i bez povezanih usluga.
Ako kupite polovnu Toyotu koja podržava aplikaciju sa MyT povezanim uslugama, možete je aktivirati direktno iz aplikacije MyT s obzirom da možete dokazati fizički pristup automobilu (navođenjem tačne kilometraže ili skeniranjem QR koda). Posetite prodavca da promenite vlasništvo nad automobilom na svoje ime kako biste uživali u punoj funkcionalnosti aplikacije.
U donjem levom uglu ekrana za prijavu na aplikaciju ili na dnu menija podešavanja.
Idite u iOS App Store ili Google Play prodavnicu i potražite „MyT App“. Zatim jednostavno preuzmite aplikaciju, potpuno besplatno.
Nalog se deli između aplikacije MyT i korisničkog portala Customer Portal kao ličnog sajta. Na obe platforme nalog se može kreirati sa ekrana za prijavu. Nakon kreiranja naloga dobićete aktivacionu e-poštu koju morate da potvrdite da biste mogli da pristupite svom nalogu i dodate svoje vozilo(a).

U aplikaciji MyT, prvo izaberite svoj automobil iz "Garaže", a zatim kliknite na "Centar za povezane usluge". Na kartici "Dostupno"" izaberite "Povezane usluge", a zatim pratite postupak da biste aktivirali povezane usluge koje su dostupne za vaše vozilo.

U slučaju da jedan ili više povezanih automobila u "Garaži" još nije aktiviran, pojaviće vam se ekran dobrodošlice kako biste aktivirali povezane usluge svaki put kada se prijavite u aplikaciju. Ako preskočite ovaj korak, još uvek možete da ga aktivirate u kasnijoj fazi prateći navedene korake.

Za više informacija pogledajte naš "kako da" vodič za upotrebu.

Preuzimanja

Prodavac će morati da potvrdi vaš identitet kako bi osigurao da neovlašćena lica nemaju pristup ličnim podacima Toyotinih kupaca.

Vas lično će zamoliti da posetite prodavca jer je zaštita ličnih podataka kupaca prioritet u Toyoti.

Da biste dovršili aktivaciju, moraćete da napravite dve vožnje, brzinom većom od 10 km/h. Usluge povezane sa MyT aplikacijom će tada biti aktivirane i vidljive u aplikaciji.
Možete im pristupiti u bilo kom trenutku. Podaci o automobilu se šalju u aplikaciju kada je motor isključen. Moći ćete da vidite detalje svojeposlednje vožnje putovanja nakon što se motor isključi. Pokrivenost mobilnom mrežom je potrebna za slanje podataka, tako da možda neće raditi u podzemnim objektima.
Idite na kontrolnu tablu „Usluge“ i izaberite „Hybrid Driving Coach“ (za hibridna vozila) ili „Analitika vožnje“ (za nehibridna vozila). Izaberite karticu „Sva putovanja“ da biste videli svoja prethodna putovanja, a zatim kliknite na putovanje da biste pristupili povezanoj analitici vožnje. Takođe, možete pronaći detalje  poslednjeg putovanja na kontrolnoj tabli „Početak“.
Ne, funkcija „Deli sa automobilom“ zahteva navigacioni sistem da bi funkcionisao.

Kada uključite režim privatnosti, onemogućavate GPS funkciju i nećemo moći da pratimo lokaciju vašeg automobila. Režim privatnosti je dostupan u aplikaciji MyT u odeljku „Podešavanja automobila“. Iz odeljka automobila prevucite nadesno, a zatim kliknite na „Podešavanja automobila“. Tamo možete da uključite ili isključite "Režim privatnosti".

Ako je vaše vozilo opremljeno sistemom Smart Connect, status režima privatnosti moći ćete da vidite samo preko aplikacije. Uključivanje i isključivanje mora da se izvrši preko multimedijalnog sistema vozila.

Za više informacija pogledajte naš "kako da" vodič za upotrebu.

Preuzimanja

Uklonite automobil sa svog MyT naloga. Nemojte otkazivati svoj nalog, jer svi budući Toyotini automobili koje posedujete mogu biti dodati na taj nalog. Ne zaboravite da obavestite novog vlasnika automobila da je vozilo opremljeno aplikacijom MyT povezane usluge.

Ako želite da privremeno obustavite MyT povezane usluge, možete da uključite režim privatnosti da biste onemogućili GPS funkciju. Iz odeljka „Automobil“ prevucite na desni deo klizača, kliknite na „Podešavanja automobila“, a zatim ukljuite režim privatnosti.

Ako želite trajno da zaustavite povezane usluge MyT aplikacije iz MyT aplikacije, prvo izaberite određeni automobil iz "Garaže", zatim kliknite na „„Centar za povezane usluge““, izaberite karticu „Aktivno“ i zatim „Povezane usluge“ „. Pratite postupak da biste deaktivirali usluge.

Za više informacija pogledajte naš vodič za upotrebu.

Preuzimanja

MyT povezane usluge biće onemogućene ako se identifikacioni broj vozila (VIN) ukloni sa vašeg naloga.

Da, za pojedine modele.

U odeljku "Car" možete videti nivo goriva izražen procentulano u odnosu na ukupan kapacitet rezervoara, kao i obaveštenje o vratima automobila, prozorima, prtljažniku, svetlima i pametnom ključu.

Ukoliko automobil nije zaključan, ikona zaključavanje će pokazivati da su vrata otključana i biće označena crvenim krugom.

Klikom na ikonu zaključavanja pojaviće se slika vozila koja pokazuje trenutni status vrata i prozora automobila.

Lista podržanih modela:

•Yaris (od juna 2021.)

•Yaris Cross

•Corolla Hatchback i Touring Sports (od avgusta 2020.)

•Corolla Sedan (od novembra 2020.)

•RAV4 (od avgusta 2020.)

•Camry (od januara 2021.)

•Highlander (od oktobra 2020.)

•Mirai (od novembra 2020.)

•Hilux (od avgusta 2021 - zavisno od paketa opreme)

MyT multimedija

MyT multimedija (koji se na multimedijalnom uređaju vozila naziva Toyotine onlajn usluge - Toyota Online Services) obuhvata nekoliko onlajn navigacionih usluga, pružajući korisne informacije u realnom vremenu, na primer, informacije o saobraćaju i upozorenja o kamerama za kontrolu brzine.

Ove funkcije zahtevaju internet vezu da bi funkcionisale. Ako nemate povezani uređaj, moraćete da povežete svoj mobilni uređaj – deljenjem svoje Wi-fi ili blutut veze – sa bilo kojim Wi-fi uređajem/mrežom u automobilu.

Svaka nova Toyota dolazi sa tri godine besplatnih ažuriranja mapa (pretplata za mape) za navigacioni sistem, kao i druge usluge, uključujući:

• Saobraćaj u realnom vremenu

• Coyote (gde je dostupan), ili Cyclops upozorenje kamere za brzinu

• Google Street View (gde je dostupan)

• Zanimljive lokacije

• Gorivo

• Parking

• Vremenske prilike

Ugrađeni navigacioni sistemi primaju podatke od GPS satelitskog signala. MyT multimedija zahteva onlajn vezu da bi primio neophodne podatke za saobraćaj u realnom vremenu, Coyote (gde je dostupan), Google Street View (gde je dostupan), kao i podatke o vremenskim uslovima, gorivu, parkinzima i onlajn POI zanimljivim lokacijama.

Većina Toyotinih modela koji su trenutno u prodaji uključuju usluge obuhvaćene navigacijom na mreži, kao što su:

• Saobraćaj u realnom vremenu

• Upozorenje  na kamere za brzinu

• Google Street View (gde je dostupan)

• Zanimljive lokacije

• Cene goriva

• Parkiranje

• Vremenske prilike

(Dostupnost ovih usluga zavisi od modela i paketa oprem. Proverite kod svog prodavca da biste saznali koje usluge su dostupne za vaše vozilo.)

Prve tri godine (mogu da se razlikuju u zavisnosti od zemlje), korišćenje  MyT multimedija navigacionih onlajn usluga su besplatne. Nakon toga, možete platiti pretplatu. Naš paket za održavanje mapa obuhvata sva ažuriranja mapa i prateće usluge na mreži, a servisni paket uključuje funkcionisanje naših usluga na mreži. Možete izvršiti pretplatu u našoj e-prodavnici, gde možete videti i najnovije cene.

Primićete obaveštenje na ekranu vašeg multimedijalnog sistema u automobilu 30 dana pre isteka besplatnog trogodišnjeg perioda.

U e-prodavnici možete da obnovite pretplatu na paket Map Care na jednu ili tri godine. Kada obnavljate naš servisni paket, možete birati između jedne, dve ili tri godine. Proverite najnovije cene u e-prodavnici.

E-prodavnici možete pristupiti preko multimedijalnog sistema vašeg automobila, ili na My Toyota korisničkom portalu/ličnom sajtu.

U e-prodavnici, kojoj se pristupa sa My Toyota korisničkog portala/ličnog sajta, možete platiti usluge koje nudi MyT multimedia. Takođe, možete da proverite status vaših trenutnih pretplata u e-prodavnici izborom odeljka „Kupljeno“. Tu možete videti koje su pretplate aktivne, kao i preostalo vreme važenja za njih.

Ako aplikaciji e-prodavnica pristupate sa multimedijalnog sistema u automobilu, možete preuzeti usluge kao što je Coyote. E-prodavnicu možete pronaći tako što ćete otići u odeljak „Meni“, zatim u aplikaciju i izabrati odeljak „U automobilu“.

Usluge možete kupiti preko internet platforme e-prodavnice, koja se nalazi na My Toyota korisničkom portalu/ličnom sajtu. Da biste saznali koje usluge već imate i koliko vam je preostalo vremena, kliknite na „Kupljeno“.

Korisnici dobijaju tri godine besplatnih usluga za održavanje mapa (dva ažuriranja mape godišnje) i e-usluge (obaveštenja o vremenskim prilikama, parkinzima, saobraćaju, ceni goriva). Nakon ovog besplatnog perioda, možete kupiti/obnoviti svoje pretplate po potrebi.

Možete ih koristiti odmah, ali uvek preporučujemo kupcima da kreiraju sopstveni nalog kako biste imali potpunu kontrolu nad svojim pretplatama. To se može uraditi na sledeći način:

• MyT aplikacija na vašem mobilnom uređaju - prvo se registrujte, a zatim se prijavite na svoje vozilo

• Odeljak "Online" menija u multimedijalnom sistemu vozila - moraćete da prihvatite uslove korišćenja u roku od 14 dana preko korisničkog portala/ličnog sajta

• MyT Customer Portal/Personal Site – kada je vaš nalog kreiran preko internet portala, možete se prijaviti na multimediju sa svojim akreditivima

Ako je nalog prethodnog vlasnika i dalje aktivan u multimedijalnoj jedinici, i dalje ga možete koristiti tokom perioda besplatne pretplate.

Vaša MyT aplikacija i My Toyota korisnički portal/lični nalog mogu da se koriste na multimedijalnom uređaju vozila. Ako ga nemate, preporučujemo da preuzmete MyT aplikaciju i kreirate je odatle.

Takođe, možete da kreirate nalog preko korisničkog portala/ličnog sajta na mreži, ili da kreirate nalog preko samog multimedijalnog uređaja. U ovom drugom slučaju, i dalje ćete morati da prihvatite uslove korišćenja u roku od 14 dana na My Toyota korisničkom portalu/ličnom sajtu.

Da, većina naših modela koji su u prodaji posle 2019. godine, opremljeni su sistemom za povezivanje pametnih telefona (Apple CarPlay i Android Auto). Pod uslovom da imate onlajn internet vezu sa pametnim telefonom, jednostavno treba da priključite svoj uređaj na USB port vozila. Aplikacije će tada biti dostupne preko menija „Android Auto/Apple Car Play“ na ekranu infotejnment sistema.

Pogledajte donju vezu za vozila koja podržavaju Apple CarPlay: 

https://www.apple.com/ios/carplay/available-models/

• Ako vaš Android uređaj koristi stariju verziju od Androida 10, prvo ćete morati da instalirate aplikaciju „Android Auto“.

• Bežični Android Auto je podržan od Androida 11

Kako biste planirali svoju rutu, možete da koristite funkciju „Deli sa automobilom“ u aplikaciji MyT. Da biste omogućili ovu funkciju, prvo morate da povežete automobil sa svojim MyT nalogom.

Kada to učinite, idite na karticu „Usluge“ u aplikaciji MyT i izaberite „Deli sa automobilomu“. Kliknite na "Kuda" i unesite odredišnu adresu. Klikom na dugme „+“ možete kreirati putovanje sa do devet zaustavljanja i krajnjom destinacijom. Zatim pritisnite „Pošalji u automobil“.

Kada uđete u automobil, uverite se da imate Wi-fi vezu (najlakši metod je da povežete blutut sa pametnim telefonom). Kada se uspostavi internet veza u vašem automobilu, možete preuzeti putovanje.

Vaše unapred planirano putovanje biće dostupno u odeljku "Favourites'/'Favorite destinations", u multimedijalnoj jedinici.

Period trogodišnjeg korišćenja počinje danom unošenja odobrenih podataka u infotejnment sistem.
Trideset (30) dana pre isteka besplatnog trogodišnjeg perioda dobićete, nedeljno, obaveštenje na ekranu multimedijalnog sistema u automobilu. Potom 15 dana pre isteka besplatnog trogodišnjeg perioda dobijaćete istu poruku svakodnevno. Kada se vaš period od tri godine završi, poruka će se prikazati svaki put kada pokušate da koristite aplikaciju.