Toyotina redovna garancija:
- Odlaganje servisnog intervala unutar određenih okvira neće uticati na važenje fabričke garancije. Potrebno je da obavite redovan servis u roku od dva meseca nakon prekida vanrednog stanja, a dozvoljeno prekoračenje kilometraže je do 1.500 km.* Rok garancije se ne produžava.
Navedeno se odnosi na sva vozila koja bi trebalo da obave redovan servis od 1.2. nadalje, sve dok se ne ukine vanredno stanje.*
Garancijske popravke (redovna garancija):
- Ako fabrička garancija ističe u vreme vanrednog stanja, a postoji potreba za garancijskom popravkom, molimo Vas da se obratite ovlašćenom Toyota partneru pozivom na telefonski broj za hitne slučajeve. Imajte u vidu da nastavak vožnje može prouzrokovati veću štetu na Vašem vozilu.
Toyotina 5-godišnja garancija:
- Ukoliko imate zakazan redovan servis između 1.3.2020 i 30.4.2020 (ovaj period će se po potrebi produžiti), kašnjenje duže od 1 meseca ili 1.500 km neće uticati na važenje 5-godišnje Toyotine garancije. Redovan servis bi trebalo da obavite najkasnije do 31.5.2020. Od 1.juna 2020. nadalje usluge moraju biti redovne.
Garancijske popravke (5-godišnja garancija):
- U međuvremenu, ukoliko dođe do kvara, molimo Vas da se obratite ovlašćenom Toyota partneru pozivom na telefonski broj za hitne slučajeve. Garancija ne pokriva bilo kakve dodatne štete nastale zbog nastavka rada neispravnog vozila. U slučaju dužeg trajanja krize, obavestićemo vas o svim promenama.
Za sve informacije oko vozila koja su u garanciji, možete se obratiti Vašem odabranom Toyota partneru, na sledeće brojeve telefona:
Toyota Centar Beograd
011/3316 350
065/5956 587
Toyota Novi Beograd - MAG Centar
065/9249 902
Toyota Novi Sad – TAGO CAR
062 680 035
Auto Turing Stanojević
060 3410 244
Toyota Čačak
063/ 684 926
Toyota Niš
064 8509 710
065/ 4411 311
BRO
065/ 5335 334
SAN
062/ 220 206
S poštovanjem, vaša Toyota.