• Aygo je oduvek prepoznatljiv po odvažnom, naglašenom dizajnu u segmentu A
• Toyotin dizajnerski centar European design, ED², odlučan je da pruži još više smelosti i začina kupcima malih automobila
Smešten u blizini Nice, na francuskoj Azurnoj obali, ED² je Toyotin evropski dizajnerski studio. Veći deo 21. veka, Toyota je predvodnik u segmentu A u Evropi. Posvećena budućnosti ovog segmenta, Toyota je zadužila ED² da pretvori u stvarnost njenu evropsku viziju tog segmenta. Zadatak je bio da se na to gleda na novi način. Definisati i zamišljati šta bi segment A mogao biti za evropske kupce, ispunjavajući njihove potrebe i želje. Pri tom, trebalo je dokazati da automobili koji se tradicionalno nazivaju „početnim modelima“, svejedno mogu da budu i predvodnici po istaknutom dizajnu.
„Modelom Aygo X prologue smo, verujem, pokazali da mali automobil ipak može da ima jak i odvažan karakter“. (Ken Billes, Pomoćnik glavnog dizajnera ED²).
Nadogradnja legendarnog izgleda
Od predstavljanja 2005, Aygo, Toyotin najpristupačniji automobil, zavodi mladalačke, progresivne kupce svojom razigranošću i veseljem.
„Veselje i razigranost su oduvek bili srž Aygo-a. Sada smo u njegov DNK dodali prstohvat ljutog začina“.
(Lance Scott, Direktor dizajna ED²).
Obraćajući se publici osetljivoj na dizajn, Aygov živahni karakter i dinamika vožnje privukli su brojne nove evropske kupce Toyoti. Ali, jedinstveni DNK i istaknuti položaj Aygo-a se oduvek oslanjaju na to da budu ispred svoje konkurencije. Više nego ikada, nove Toyotine stranke zahtevaju darovitost, posebnost i priliku za isticanje vlastitog stava. Oslanjajući se na položaj legende dizajna u segmentu A, ED² je namerio da oblikuje automobil upravo za njih.