Pobeda u Kini za TOYOTA GAZOO Racing

Toyota Gazoo Racing je potpunom dominacijom na trci “6 sati Šangaja” osigurao svoju četvrtu pobedu

Toyota Gazoo Racing je potpunom dominacijom na trci “6 sati Šangaja” osigurao svoju četvrtu pobedu na FIA Svetskom prvenstvu u trkama izdržljivosti (WEC) 2017. na dan obeležen razočarenjima.

Sébastien Buemi, Anthony Davidson i Kazuki Nakajima u TS050 HYBRID broj 8, osvojili su prvo mesto sa više od jednog kruga prednosti. Ovo je Toyotina treća pobeda u Šangaju, a tom prilikom postavljen je najbrži krug trke.

/

Međutim, tim je bio na putu da osvoji drugu uzastopnu pobedu pre nego što je automobil broj 7 TS050 HYBRID sa Mikijem Conwayem, Kamuijem Kobayashijem i José María Lópezom doživeo nesreću pred kraj trke. Oni su trku završili na četvrtom mestu.

Ovakav rezultat doveo je Toyotu do finalne trke za 2017. godinu u Behreinu. Trka će biti održana 18. novembra, a Toyota je izjednačena sa Porscheom, jer svaki tim ima četiri pobede. Međutim, borba za oba naslova je završena, jer su Porshe i vozači Timo Bernhard, Earl Bamber i Brendon Hartley već osvojili titulu svetskog prvaka.

Jose je uspeo da se vrati na drugu poziciju, a po završetku prvog sata trke, predao je automobil broj 7 Kamuiju tokom prvog zaustavljanja u boksu. Sa druge strane, tim sestrinskog automobila sa brojem 8, odlučio je produžiti smenu, pa je Sebastien nastavio trku u vođstvu.

/

Međutim, nakon dva sata trke, svi vodeći automobili završili su zaustavljanje u boksovima, nakon čega je Kamui vodio u automobilu #7, a sledio ga je Anthony sa zamenjenim gumama u automobilu #8. Oba automobila su bila u prednosti u odnosu na Porshe #2, dok je automobil broj #1 zaostao ceo krug.

Anthony je dobro iskoristio nove gume, te je pretekavši Kamuija prešao na prvo mesto. Sa nekoliko vrlo brzih krugova, povećao je svoju prednost pre nego što je cela staza bila pod žutom zastavom. Oba TS050 HYBRIDa otišla su u boks. Automobil #7 je zamenio dve gume, a volan je preuzeo Mike.

/

Obe Toyote TS050 HYBRID nastavile su da vode i nakon završene polovine trke, pa su stalno bile brže od konkurencije. Kazuki je 2 sata pre završetka trke za skoro ceo jedan krug pretekao Porshe #2 na trećem mestu, pa su oba automobila usporila tempo kako bi izbegli nepotreban rizik.

Kada su, manje od sat vremena do kraja trke, bolidi zadnji put ušli u boksove, Sébastien je uzeo nove gume u broju 8, a José je samo dolio gorivo, što znači da je bio u vođstvu. Međutim, u dodiru sa Porscheom GT broj 91 oštećen je zadnji levi kraj automobila broj 7 zbog čega je izgubio 13 minuta u boksu.

/

Zahvaljujući brzoj intervenciji mehaničara, automobil se vratio u trku i završio na četvrtom mestu, sa sedam krugova zaostatka. Sébastien je zaokružio pobedu koja je bila dominantna, ali je ostavila gorak ukus u ustima jer je tim pokazao kvalitete sa kojima je zaslužio dvostruku pobedu.

Hisatake Murata, predsednik tima: Osvojiti četvrtu pobedu sezone je izuzetan osećaj. Čestitam svima u timu na sjajno obavljenom poslu ovaj vikend. Bili smo najbrži na svakom treningu, osvojili smo prvo startno mesto, a sada smo i pobedili u trci. Mislim da smo zaslužili dvostruku pobedu i velika je šteta da smo izgubili tako puno vremena na samom kraju trke zbog dodira sa automobilom koji je zaostajao celi jedan krug.

Čestitam Porscheu na osvajanju titule svetskog prvaka i u konkurenciji vozača i u konkurenciji konstruktora. Nastavićemo da se borimo i na završnoj trci jer želimo da završimo sezonu još jednom pobedom.”

/

TS050 HYBRID broj 7 (Mike Conway, Kamui Kobayashi, José María López) 
Trka: 4., 188 krugova, 7 zaustavljanja. Start: 1. Najbrži krug: 1min 46,033s

Mike Conway (TS050 HYBRID broj 7): Danas nije bilo lako čuvati gume, posebno u drugoj smeni, ali smo izdržali. Na žalost, dva puta smo izgubili vođstvo zbog nezgoda. Mogli smo da osvojimo dvostruku pobedu danas i puno bodova za tim, ali to se nije dogodilo. Čestitam automobilu broj 8, zaslužili su pobedu i za to im treba odati priznanje.”

Kamui Kobayashi (TS050 HYBRID broj 7): Bila je ovo teška trka za nas. Imamo dobar automobil, ali smo se malo mučili sa gumama. Svejedno smo se borili za pobedu. Nismo se predavali i šteta je da nas je taj zadnji sudar bacio na četvrto mesto. Trudićemo se da budemo bolji u Bahreinu.”

/

José María López (TS050 HYBRID broj 7): U mojoj drugoj smeni bilo je teško sa gumama. Nakon toga sam imao dodir sa GT automobilom. Nema sumnje da sam ja pogrešio, ali nije to lagana situacija. Išao sam po unutrašnjoj strani u krivini 1, to je nešto što može da se uradi nekoliko puta na svakoj trci bez većih problema. Pogledaću snimak i naučiti iz toga da bih se vratio jači.”

TS050 HYBRID broj 8 (Sébastien Buemi, Anthony Davidson, Kazuki Nakajima)
Trka: 1., 195 krugova, 6 zaustavljanja. Start: 3. Najbrži krug: 1min 45,892s

Sébastien Buemi (TS050 HYBRID broj 8): Ovo je neverovatan rezultat za naš automobil. Vodili smo veliku borbu sa našim sestrinskim automobilom i na žalost nismo uspeli da osvojimo dvostruku pobedu. Tim je napravio sjajan posao osvajanjem uzastopnih pobeda nakon prethodnih neuspeha. Nadam se da se možemo boriti za petu pobedu u Bahreinu i tako osvojiti više pobeda ove sezone od Porschea. Za sada treba da proslavimo ovu pobedu i uživamo u zadnjoj borbi u Bahreinu.”

/

Anthony Davidson (TS050 HYBRID broj 8): Obzirom da nisam vozio trku „6 sati Fuji-a", sjajan je osećaj pobediti! Ovu pobedu stvarno mogu da proslavim. U kvalifikacijama smo se malo mučili u poređenju sa automobilom broj 7, ali smo imali najbolji automobil u trci. Želim da se zahvalim ekipi našeg automobila jer smo imali ispravnu strategiju i dobra zaustavljanja u boksu. To nam je dalo temelj za današnju pobedu.”

Kazuki Nakajima (TS050 HYBRID broj 8): Puno hvala timu što nam je osigurao tako dobar automobil kao i mehaničarskoj ekipi u boksovima. Ostali članovi naše posade su odlično odradili posao, ali ja sam se mučio u automobilu, zbog gužve i problema sa gumama na stazi. Izgubio sam dosta vremena ali smo bili dovoljno brzi da pobedimo za jedan krug. Srećan sam rezultatom trke i sada nam je cilj da ponovno pobedimo u Bahreinu.”

/

Rezultati 6 sati Šangaja: 
1. broj 8 TOYOTA GAZOO Racing 195 krugova 
2. broj 2 Porsche (Bernhard/Bamber/Hartley) +1 krug 
3. broj 1 Porsche (Jani/Lotterer/Tandy) +1 krug 
4. broj 7 TOYOTA GAZOO Racing +7 krugova 
5. broj 31 Rebellion (Canal/Prost/Senna) +12 krugova 
6. broj 36 Alpine (Lapierre/Menezes/Negrao) +12 krugova

/

Pročitajte više o Toyoti

TOYOTA GAZOO Racing TOYOTA GAZOO Racing Od pustinja do dina, šljunka i snega, od dana do noći, posvećeni smo prevazilaženju granica u pravljenju još boljih automobila. Saznajte više o TOYOTA GAZOO Racing motosport aktivnostima. Toyota Gazoo Racing tim dobija pojačanje – pridružuje se Fernando Alonso Toyota Gazoo Racing tim dobija pojačanje – pridružuje se Fernando Alonso Toyota Gazoo Racing potvrdio je svoje vozače za sezonu 2018/2019. Svetskog prvenstva u trkama izdržljivosti (WEC) i objavio da Fernando Alonso postaje deo tima. Milion prodatih vozila u 2017. godini Milion prodatih vozila u 2017. godini Toyota Motor Europe je u 2017. godini prijavila prodaju 1.001.700 Toyota i Lexus vozila, što predstavlja porast od +8% u odnosu na 2016. godinu. Ukupan tržišni udeo se povećao za 4,8%. Kako Toyota želi da spasi 1.3 milion života Kako Toyota želi da spasi 1.3 milion života Automatizovana vožnja, kao Toyotina vizija o smanjenju broja saobraćajnih nesreća. TOYOTA GAZOO Racing se posvetio trkama izdržljivosti TOYOTA GAZOO Racing se posvetio trkama izdržljivosti TOYOTA GAZOO Racing će se takmičiti u FIA Svetskim trkama izdržljivosti (WEC) tokom sezone 2018/2019., nakon potvrđivanja svoje posvećenosti razvoju hibridne pogonske tehnologije kroz motosport. Vodonik bi mogao da doprinese do 20% smanjenja emisija CO2 što predstavlja cilj do 2050. godine Vodonik bi mogao da doprinese do 20% smanjenja emisija CO2 što predstavlja cilj do 2050. godine Savet za vodonik otkriva prvu studiju te vrste koja prikazuje doprinos vodonika u ključnom delu tranzicije energije Prvo i drugo postolje za TOYOTA Gazoo Racing Prvo i drugo postolje za TOYOTA Gazoo Racing TOYOTA GAZOO Racing tim zauzeo je prvo i drugo postolje na trci „6 sati Fudžija“ (6 hours of Fuji). 2017 TOYOTA Five Continents Drive 2017 TOYOTA Five Continents Drive Izlazak na put u cilju proizvodnje još boljih automobila Sajam automobila u Tokiju Sajam automobila u Tokiju Toyota predstavlja tri nova koncept automobila na Sajmu automobila u Tokiju. Toyota u Frankfurtu Toyota u Frankfurtu Toyota na predstojećem Međunarodnom sajmu automobila u Frankfurtu (novinarski dani 15-16. septembar, za javnost 19-27. septembar). Budućnost je stigla, i zove se 'Mirai' Budućnost je stigla, i zove se 'Mirai' Akio Toyoda objavljuje ime sedana sa pogonom na gorive ćelije. Toyota na Sajmu automobila u Parizu 2014. Toyota na Sajmu automobila u Parizu 2014. Svetske premijere i novosti sa Sajma automobila u Parizu. Toyotina vizija krosovera iz C segmenta Toyotina vizija krosovera iz C segmenta TOYOTA C-HR koncept je imao svetsku premijeru na ovogodišnjem Sajmu automobila u Parizu. Aygo Art automobil na Sajmu u Parizu Aygo Art automobil na Sajmu u Parizu Jedinstveni AYGO na licu mesta dizajniraju ulični umetnici i posetioci Toyotinog štanda.
Naša politika e-privatnosti

Koristimo kolačiće na našem sajtu kako bismo vam pružili bolju uslugu. Ako se slažete sa tim, nastavite da koristite sajt kao i obično, ili saznajte kako da podesite kolačiće.