Besplatno isprobajte Toyotu Cenovnici i katalozi E-novosti Konfigurišite svoju Toyotu Moja Toyota

Novi Toyota Auris

se pridružuje Avensisu u Ženevi

Toyotin kandidat u zahtevni C-segment unosi novi stil i nove motore.

Sa dva oblika karoserije, hečbek i Touring Sports, uz izbor dizel, benzinskog i hibridnog pogona, kao i osveženim nivoima opreme sa novom sigurnosnim paketima – nova verzija Aurisa dizajnirana je kako bi zadovoljila sve potrebe kupaca zahtevnog C-segmenta.
Sa lansiranjem novog Auris hibrida u 2010. godini, Toyota je postala prvi i jedini proizvođač automobila u segmentu sa izborom tri različita pogona. Danas, posebno u vidu ograničene i skupe konkurencije s istom ili sličnom ponudom pogonskih opcija, širok spektar Auris modela ostaje jedini logičan izbor.
Auris hibrid predstavlja izuzetnu vrednost za novac. Sa emisijama CO2 od samo 79 g/km i kombinovanom potrošnjom goriva od 3,5 l/100 km, hibridni Auris svojim kupcima nudi poreske olakšice (u određenim zemljama) i znatno manje troškove održavanja.
/
Toyotina potpuno hibridna tehnologija sve je češći izbor kupaca unutar C segmenta širom sveta, a iznenađujuće tih i uglađen Auris hibrid postaje sve popularniji, nudeći opušteno iskustvo vožnje čak i u stresnim urbanim sredinama.
Hibridni model trenutno odnosi više od 50% prodaje Aurisa na tržištu zapadne Evrope, s očekivanim porastom te brojke kroz sledećih nekoliko godina. Otkako je hibridna tehnologija dostupna u Aurisu, prodato je više od 200.000 primeraka, čime je Auris danas postao najprodavaniji hibrid u Evropi.
/
/
Odgovarajući na promene u zahtevnom i vrlo konkurentnom C segmentu, kao i naočekivanja Toyotinih kupaca i prethodnih iskustava, novi Auris donosi pet značajnih poboljšanja kroz pet ključnih aspekata: dizajn, unutrašnji kvalitet, hibridni model, sigurnost i konvencionalne pogonske opcije, povećavajući time pokrivenost u segmentu za 40%.
Potpuno novi 1,2 litarski turbo motor sa direktnim ubrizgavanjem goriva pridružuje se ponudi dosadašnjih benzinskih motora. Sa druge strane, 2,0 litarski turbo dizel zamenjen je novim 1,6 litarskim D-4D motorom, dok je provereni 1,4 litarski D-4D turbo dizel unapređen, nudeći najbolje emisije CO2 u klasi u kategoriji do 90 KS. Svaki motor u ponudi sada zadovoljava EURO 6 standard.
/
Novi dizajn spoljašnjosti donosi redizajnirani prednji i zadnji kraj, pružajući Aurisu otmeniji i elegantniji izgled. U kabini izgled je značajno unapređen kroz redizajn kontrolne table, premium kvalitet svih površina i elemenata i novi 4,2-inčni TFT multiinformacioni ekran (dostupan od srednjeg nivoa opreme, a u hibridnom modelu kao serijska oprema).
Nova verzija Auris modela dodatno je unapređena redizajnom ogibljenja i sistema upravljanja kako bi se poboljšao kvalitet vožnje, udobnost, upravljivost i angažovanje vozača. Takođe, dodatno se obratila pažnja na smanjenje nivoa buke, vibracija i zveckanja u kabini.
Konačno, nivoi opreme su prilagođeni kako bi se u standardne modele uneo dašak hibridnog uživanja.
/
Naša politika e-privatnosti

Koristimo kolačiće na našem sajtu kako bismo vam pružili bolju uslugu. Ako se slažete sa tim, nastavite da koristite sajt kao i obično, ili saznajte kako da podesite kolačiće.