Novi Toyota Land Cruiser

Kvalitet, izdržljivost i poverenje od 1951.

Sa 65-godišnjom tradicijom na neravnim podlogama, Land Cruiser je i dalje neprikosnoven u svom segmentu zbog jedinstvenog kvaliteta, izdržljivosti i pouzdanosti, visokog nivoa luksuza, prestiža i udobnosti.

Dostupan u više od 190 država širom sveta, od svih postojećih Toyota modela, Land Cruiser je bez premca, zbog svoje prilagodljivosti nepristupačnim terenima. Ova karakteristike donela mu je reputaciju jednog od najjačeg i najpouzdanijeg terenca u svetu. Land Cruiser je u svom segmentu lider po broju prodatih automobila u više od 10 Evropskih država.

Novi Land Cruiser opravdava svoju reputaciju novim, modernijim spoljašnjim izgledom, sofisticiranijim, udobnijim i kvalitetnijim unutrašnjim dizajnom i poboljšanim dinamičkim performansama. Maksimalno je prilagođen korisniku i na pristupačnim i nepristupačnim podlogama.

Novi dizajn odlikuje se ergonomski optimizovanim i funkcionalno grupisanim prekidačima, 8 – inčnim Toyota Touch® 2 ekranom sa Go multimedijalnim sistemom na kontrolnoj tabli, Optitron instrumentima i višenamenskim displejom od 4.2 inča kojim se upravlja pomoću prekidača na upravljaču.

/

Gde god da krenete, Land Cruiser će Vas tamo odvesti...

...I vratiti nazad.

Unutrašnja udobnost je unapređena ugradnjom ventilatora prednjih sedišta, grejačima zadnjih sedišta, automatskim klima uređajem, električnim i grejanim vetrobranom kao i mlaznicama za pranje. Izgled upotpunjuju rotirajuća ogledala i novi izgled pametnog ključa. U Zapadnoj Evropi novi Land Cruiser je ojačan sa 130 kW/177 KS 2.8 D-4D turbodizel motorom. Za istočnoevropska tržišta dostupni su i benzisnki motori 2,7 VVT-i od 122 kW/164 KS i 4,0 VVT-i snage 183 kW/249* KS. Ključ Land Cruiserove nenadmašne terenske sposobnosti leži u njegovoj izdržljivosti i velikoj otpornosti same školjke automobila na deformacije, jedinstvene u ovom segmentu.

Jednostavnost održavanja i popravke, kombinacija visoke čvrstoće i dokazane trajnosti ne samo da nudi visoku zaštitu od oštećenja, nego i značajno smanjuje uvijanje školjke automobila, pružajući mogućnost vozaču optimalno postavljanje vozila i nadzor nad vozilom. Pored toga, konstrukcija školjke automobila efikasno izoluje od udaraca kabinu u kojoj se nalaze putnici, čineći čak i najzahtevnije terene udobnijim za putnike u vozilu.

Pomoćni sistem za sve tipove terena na Land Cruiseru, koji omogućava čak i neveštim vozačima da maksimalno koriste terenske performanse, čini ovo vozilo jednim od tehnički najnaprednijih i najsigurnijih vozila s pogonom na četiri točka na svetu. Ove performanse vozaču pružaju maksimalan užitak pri vožnji i osiguravaju jednostavnost korišćenja. Ni jedan drugi terenac ne pruža jedinstvenu kombinaciju terenskih performansi i dinamičnosti na putu, kakvu pruža Land Cruiser. Njegova snažna pojava na putu i visok nivo tehnologije svrstvaju ga u premium automobile sa pogonom na četiri točka, savršenog miksa sposobnosti vožnje na svim terenima, udobnosti i prefinjenosti.

Dinamičniji, moderniji i kompaktniji izgled

Spoljašnji dizajn prethodnih generacija Land Cruisera kombinovao je istu estetiku automobila za sve terenske uslove, sa kompaktnijom slikom trajnosti i snage koju očekujete od ovakvog vozila s pogonom na četiri točka.

Novi Land Cruiser oslanja se na ovu proverenu formulu, vizuleno agilniju i dinamičniju, zadržavajući tri ključne karakteristike kvaliteta vozila, koje će Vas odvesti gde god poželite:
Praktičnost – sa glavnim svetlima i otvorima za hlađenje smeštenim tako da se postigne najbolja zaštita i najveća savladiva dubina vode;
Trajnost – sa zaštićenim pogonskim sklopom i ostalim funkcionalnim delovima;
Sposobnost – s malim krugom okretanja i velikom podignutošću od tla koji su ključni za najzahtevnije terenske vožnje.

Ukupna dužina novog Land Cruisera uvećana je za 60 mm na 4.840 mm (4.565 mm za model sa 3 vrata). Model se ističe i izuzetnom sposobnošću manevrisanja, sa najmanjim krugom okretanja od samo 5.8 metara (5.2 metra za model sa 3 vrata).

land cruiser

Sa redizajniranim poklopcem motora, maskom hladnjaka, glavnim svetlima, prednjim branikom i blatobranima, prednji deo Land Cruisera zasniva se na nekoliko strukturalnih elemenata iz jedinstvenog dizajnerskog nasleđa. Poklopac motora je oblikovan tako da poveća vidljivost prema centru. Sa ciljem veće zaštite motora, prostor u kome se on nalazi zaštićen je blokovima branika. Donji deo branika, u kojem su smeštena svetla za maglu, podiže se prema središnjem delu, a njegov središnji deo oblikovan je kao donja zaštitna ploča u cilju povećanja manevarskih mogućnosti na terenu. Vrhovi blatobrana su dizajnirani tako da pomažu vozaču da jednostavno odredi krajnje tačke automobila.

Organizovana u snažnu, jedinstvenu grafičku formu, maska hladnjaka i glavna svetla postavljena su visoko sa ciljem veće zaštite prilikom terenske vožnje. Otvori maske hladnjaka su najveći mogući radi poboljšanja hlađenja samog motora, dok su svetla pozicionirana bliže središtu sa ciljem da se izbegnu oštećenja u slučaju prepreka pri terenskoj vožnji. U skladu sa nasleđem Land Cruisera, sama maska hladnjaka ima široke vertikalne šipke sa hromiranim otvorima za hlađenje. Integrisana visoka i niska svetla sadrže dugo i kratko svetlo, prednje pokazivače smera i dnevna svetla u upečatljivom kućištu, pri čemu glavna svetla mogu biti izvedena kao heterogena ili LED/halogena svetla.

Naglašavajući širok, snažan stav Land Cruisera, oštro podrezana donja sekcija smanjuje efekat prednjeg ispusta na prilaznom uglu prilikom terenske vožnje. U skladu sa minimalnom podignutošću od tla od 215 mm (205 mm za modele sa 3 vrata), pristup od 31 stepena, izlaz od 25 stepeni i 22 - stepenim uglom prohodnosti, osigurane su izuzetne tehničke sposobnosti automobila.

Gledajući iz profila, prednji deo branika je podignut, a poklopac motora, blatobrani, prednji i zadnji branik nalaze se na istoj vodoravnoj osi, čime Land Cruiser dobija atletski i dimaničan izgled. Profil vozila je dodatno naglašen odabirom aluminijumskog naplatka od 17 inča sa šest krakova, sa novim gumama niskog otpora kotrljanja (RRC – Rolling Resistance Coefficient), aluminijumskih naplataka visokog sjaja od 18 inča ili novih 12-krakovnih, aluminijumskih naplataka od 19 inča.

Zadnja strana vozila sa novim elementima uključuje redizajnirani izgled svetala, sa LED stop svetlima, manju ukrasnu zadnju lestvicu umetnutu u okvir registarske tablice i izmenjeni izgled branika.

Novi Land Cruiser je dostupan u deset različitih boja, uključujući dve nove boje. Midnight smaragdno plavu i Avan – Gard metalik bronzanu.

Visoko kvalitetna unutrašnjost

Unutrašnjost novog Land Cruisera ističe se izmenjenim izgledom armaturne ploče, novim izgledom ploče sa instrumentima i središnje konzole. Karakteristike automobila upotpunjene su poboljšanim performansama upravljanja, sa kvalitetnijom završnom obradom prilagođenom terenskom vozilu premijum karakteristika. Upravljačke karakteristike za pogonski sklop, vožnja i komfor odvojeni su u funkcionalne celine i ergonomski organizovane radi jednostavnog korišćenja i u najekstremnijim uslovima. Vrh nove središnje konzole je spušten sa ciljem poboljšanja frontalne vidljivosti u terenskoj vožnji. U njoj se nalazi novi 8-inčni multimedijalni displej, upravljački panel klima uređaja i upravljački panel pogonskog sklopa.

Iza novog kožnog menjača, sa redizajniranim oblikom većeg komfora, nalazi se upravljački panel za vožnju i veći komfor, jasno podeljen u odvojene celine sa ciljem lakšeg korišćenja. Na prednjim sedištima sada se nalazi i grejanje i ventilacioni sistem. Silver Hairline tekstura pruža utisak metalne skulpture, a središnja konzola odlikuje se mekanim površinama na bočnim delovima, na mestima gde dodiruje kolena vozača i suvozača.

land cruiser interior

U redizajniranoj ploči sa instrumentima, Optitron sistem ima metalnu podlogu i sjajne kazaljke sa izdignutim oznakama. Pored nje je i TFT višenamesnki displej od 4.2 inča koji vozaču daje sveobuhvatne podatke o vozilu i displeju za zabavu. Kontrolisan putem prekidača na upravljaču, displej sadrži i informacije o vožnji, vozilu, navigaciji, audio sistemu, sistemu za pomoć i poruke upozorenja.

Menjač je takođe nov, usklađen sa novim modelima Land Cruiser V8.

Veći luksuz i sofisticiranost novog dizajna je upotpunjena novom, belom rasvetom panela sa instrumentima, centralne konzole i prekidača na vratima. Takođe, nova rasveta u unutrašnjosti vozila uključuje LED rasvetu prednjeg prostora za noge, krova i kasete i osvetljenost obloga vrata za veći osećaj kvaliteta.
Novi enterijer Land Cruisera nudi se u tri boje – crnoj, braon/crnoj i novoj Premium bež boji. Izbor obloga upotpunjuje vrhunsko uređenje kabine – metalik srebrna Hairline usklađena sa središnjom konzolom i nove svetlosmeđa i tamnosmeđa.

Dizel i benzin motori

Motor 2.8 D – 4D je četvorocilindrični, obima 2.755 cm³, sa 16 ventila, DOHC koji razvija 130 kW/177 KS pri 3.400 okr/min. U paru sa automatskim menjačem sa šest brzina, ovaj pogonski sklop razvija impresivnih 370 Nm okretnog momenta pri samo 1.200 okr/min, te najvećih 450 Nm između 1.600 i 2.400 okr/min. Vozilo će ubrzati od 0 – 100km/h za 17.6 sekundi, a najveća brzina je 175 km/h. Prosečna potrošnja goriva i emisije CO2 su 7,2 l/100 km odnosno 190 g/km.

Kada je uparen sa ručnim menjačem sa šest brzina, Land Cruiser 2.8 D-4D razvija najviše 420 Nm okretnog momenta između 1.400 i 2.400 okr/min. Ubrzaće od 0 – 100 km/h za 15.8 sekundi, a najveća brzina je 175 km/h uz prosečnu potrošnju goriva 7.2l/100km i emisiju CO2 od 190 g/km.

Benzinski motor radnog obima 2.694 cm³ ima najveću snagu 122 kW/164 KS pri 5.200 okr/min i najveći okretni moment od 245 Nm pri 4.000 okr/min. Kada je u pitanju ručni menjač sa pet brzina, ovaj motor dostiže najveću brzinu od 165 km/h sa prosečnom potrošnjom goriva od 12.3l/100km. Kada se upari sa automatskim menjačem sa šest brzina, maksimalno dosežna brzina iznosi 160 km/h, dok je prosečna potrošnja goriva 12.5l/100km.

Motor na benzinski pogon 4.0 VVT – i je uparen sa automatskim menjačem sa šest brzina i razvija 183 Kw/249 KS pri 5.600 okr/min i 381 Nm obrta pri 4.400 okr/min.

land cruiser

Proširene bezbednosne funkcije

Land Cruiser modeli visokog razreda sa automatskim menjačem opremljeni su sa „Toyota Safety Sense“ sistemom, setom aktivnih zaštitnih tehnologija, osmišljene da pomažu pri sprečavanju ili ublažavanju udara u svim mogućim situacijama u saobraćaju.

Kombinujući kameru i radar sa milimetarskim talasima u cilju boljih performansi, „Toyota Safety Sence“ sistem Land Cruisera poseduje Sistem predsudarne zaštite (Pre-Collision System – PCS), koji detektuje pešake, prilagodljivi tempomat (Adaptive Cruise Control - ACC), upozorenje za napuštanje trake (Lane Departure Alert - LDA), takođe i tehnologiju koja automatski podešava duga svetla (Automatic High Beam - AHB).

Dodatni sistem za pomoć i zaštitu vozača pri vožnji uključuje Monitor sa mrtvim uglom (Blind Support Monitor – BSS), koji upozorava na vozila iza (Rear Cross Traffic Alert - RCTA), kao i poboljšani sistem za pritisak u gumama (Tyre Pressure Warning System - TPWS).

*207 kW / 282 KS za modele prodavane u Ukrajini

Naša politika e-privatnosti

Koristimo kolačiće na našem sajtu kako bismo vam pružili bolju uslugu. Ako se slažete sa tim, nastavite da koristite sajt kao i obično, ili saznajte kako da podesite kolačiće.