Besplatno isprobajte Toyotu Cenovnici i katalozi E-novosti Konfigurišite svoju Toyotu Moja Toyota

Zašto su dešavanja toliko važna

za nas i Vas?

Kao što ste već primetili, u proteklih nekoliko meseci, veoma smo raspoloženi da podržimo vaša lokalna dešavanja. Zašto su dešavanja toliko važna za nas i Vas?

Pa, mi verujemo da su dešavanja:

  1. Prilika da Vi ostvarite lični kontakt sa kupcima, a kupcima da ostvare lični kontakt sa Vama – ljudi kupuju od ljudi i niko ne može bolje od Vas da proda vaše vozilo. Lično prisustvo kupaca u salonu ispred Vas daje Vam mogućnost da objasnite specifične detalje. Takođe, to je savršena prilika da Vam kupci daju svoje mišljenje o tome šta radite dobro i neke sugestije o tome šta bi dodatno voleli da vide.
  2. Prilika da na društvenim mrežama podele svoje iskustvo;– Većina vaših kupaca će o dešavanjima saznati na društvenim mrežama. Bilo da je u pitanju Twitter, Facebook ili Instagram biće dosta ljudi koji će podeliti sa svojim „pratiocima“ koliko su se zabavili na vašem događaju. Iskoristite to kao svoju prednost, tako što ćete ohrabriti vaše goste da svoja iskustva „socijalizuju“ na mrežama. Ovo je sjajan način da privučete pažnju i ostvarite kontakt sa novim kupcima, što niste mogli načinom na koji su dešavanja organizovana u prošlosti.
  3. Prilika da kažete „Hvala“ vašim trenutnim kupcima; učinite da se osećaju kao VIP i pružite im nezaboravno iskustvo–Bez lojalnih kupaca, Vi ne biste imali posao. Organizovanjem dešavanja kojima ćete ukazati poštovanje lojalnim kupcima je savršena prilika da pozovete vaše najcenjenije kupce na specijalan događaj upriličen samo za njih. Pozitivno iskustvo izaziva kod kupaca ličnu povezanost, zbog čega oni ostaju duže i ponovo posećuju salon.
  4. Mogućnost da sakupite lične podatke koje ćete koristiti u budućim promocijama – Pravimo ciljane, direktne kampanje putem mail-a, kojima oglašavamo najnovije akcije, a posebna dešavanja su sjajan način da povećate vašu bazu potencijalnih kupaca. Uz pozitivno raspoloženje i veselu atmosferu, ljudi se opuštaju i lakše dele svoje lične podatke, kao što je email adresa. Ovo nudi sjajnu mogućnost za Vas da sakupite informacije kao što su datum rođenja, kako biste mogli da ostvarite dodatnu komunikaciju sa vašim kupcima i ponovo ih tokom godine pozovete da posete vaš salon

Mera uspeha iz godine u godinu je konstantan broja kupaca koji dolaze u vaš salon. Događaji su klasičan način da se povežete sa vašim kupcima.
Novi kupci će se vratiti ukoliko kod Vas dožive uzbudljivo iskustvo, a Vi ćete moći da računate da će Vas oni preporučiti drugima. To je upravo podatak koji merimo od aprila-„preporuka kupaca“-ključ vašeg budućeg uspeha.
Slobodno kontaktirajte naš tim u bilo kojoj od regionalnih kancelarija, bilo da Vam je potrebna podrška u pripremi i planiranju dešavanja ili samo radi razmene ideja.
Naša politika e-privatnosti

Koristimo kolačiće na našem sajtu kako bismo vam pružili bolju uslugu. Ako se slažete sa tim, nastavite da koristite sajt kao i obično, ili saznajte kako da podesite kolačiće.