Besplatno isprobajte Toyotu Cenovnici i katalozi E-novosti Konfigurišite svoju Toyotu Moja Toyota

Toyota i Lexus hibridi

vlasnicima štede novac

Izuzetno mali troškovi vlasništva oduvek su bili najvažnija odlika Toyotinih hibridnih modela, što je posebno interesantno za kupce flotnih vozila. Nova nezavisna studija sprovedena od strane Tec-RMI instituta u Nemačkoj ovo potvrđuje.

 
Toyotina potpuno hibridna tehnologija primarno je razvijena kako bi pružila izuzetno male troškove održavanja i prvoklasnu pouzdanost. Za razliku od vozila sa benzinskim ili dizel motorima, Toyotini hibridi ne koriste konvencionalne pokretne delove ili alternator. Hibridni motori su opremljeni razvodnim lancem koji ne zahteva održavanje, a takođe ne sadrži pogonski remen.
Prema rezultatima glavne studije sprovedene od strane Tec-RMI instituta za BFP Fuhrpark, nemački magazin specijalizovan za flotna vozila, neki Toyotini hibridi mogu da uštede vlasnicima i do 1.000 evra nakon samo 3 godine.
Izdanje navedenog magazina objavljeno 3. avgusta 2015. upoređuje više odabranih hibridnih i 'plug-in' hibridnih vozila različitih proizvođača. Sva testirana vozila su 36 meseci stara i imaju ukupnu pređenu kilometražu od 120.000 kilometara.
Testirani Toyota Auris Hybrid i Lexus IS 300h ujedno su jedini hibridni modeli koji su svojim vlasnicima omogućili uštedu novca. Lexus IS 300h, osim što se pokazao kao najbolji među svim testiranim vozilima, takođe može da omogući uštedu i preko 1.000 evra u odnosu na vozilo opremljeno konvencionalnim motorom – u periodu kroz 3 godine; a čak 450 evra odnosi se na uštedu u vidu zamene guma.
Toyota Auris Hybrid donosi prednost sa 300 evra uštede u odnosu na ekvivalentni dizel model i 16 evra u odnosu na konkurenta sa benzinskim motorom. Ostali hibridni modeli drugih proizvođača, u istom testiranju, pokazali su da koštaju više novca u odnosu na benzinske i dizel varijante svojih ekvivalenata.
/
Sledeći rezultati potvrđuju izuzetan kvalitet i usmerenost ka pouzdanim tehnologijama po čemu je Toyota i poznata u automobilskoj industriji:
  • Zahvaljujući elektronski kontrolisanom sistemu regenerativnog kočenja (ECB-R), kočne pločice imaju životni vek više od 100.000 km.
  • Standardne veličine guma, osim što su jeftinije, ujedno stvaraju manje trenje zbog gotovo idealne distribucije mase Toyotinih hibrida, zbog čega mogu da traju do 50.000 km.
  • Životni vek izduvnog sistema je više od 5 godina zahvaljujući činjenici da se pravi od nerđajućeg čelika.
  • Toyotina LED svetla „za ceo život“ imaju radni vek od 20 godina.
Rukovodilac Fleet Europe magazina, Dave Cussell, prokomentarisao je: „Priznanje javnosti o finansijskoj efikasnosti Toyotinih hibrida dalo je rezultat koji se ogleda u porastu godišnje  prodaje Toyota i Lexus hibrida od 26 % na evropskom tržištu. Otkako je prvi hibridni model na Starom kontinentu pušten u prodaju 2000. godine – prva generacija Priusa, kumulativna prodaja hibrida premašila je brojku od 940.000 vozila. Toyotini hibridi nude originalno i pametno rešenje za evropske flotne kupce.“
Toyota Motor Europe se sve više okreće rastućem flotnom sektoru na evropskom tržištu, a u tome najveću zaslugu imaju hibridni modeli. Mnoga nacionalna tržišta organizovala su sopstveni „Poslovni centar“ sa službenicima prodaje koji su prošli kroz poseban trening o promociji hibridne tehnologije. 
U poslednje 4 godine, Toyotina prodaja prema flotnim kupcima se udvostručila – od 20.000 vozila u 2011. do 40.000 vozila u 2014. godini. Prošle godine, Toyota i Lexus su kombinovano prodali više od 178.000 hibridnih modela na evropskom tržištu.
Napomena: TEC-RMI je vodeći evropski Institut za nezavisna istraživanja u automobilskoj industriji.
Naša politika e-privatnosti

Koristimo kolačiće na našem sajtu kako bismo vam pružili bolju uslugu. Ako se slažete sa tim, nastavite da koristite sajt kao i obično, ili saznajte kako da podesite kolačiće.