Besplatno isprobajte Toyotu Cenovnici i katalozi E-novosti Konfigurišite svoju Toyotu Moja Toyota

8 miliona prodatih

Toyota hibrida

Sa 8 miliona prodatih vozila, Toyota dokazuje da hibridni modeli predstavljaju budućnost.

 
Predsednik Toyote Takeshi Uchiyamada rado prepričava priču o svom timu inženjera, koji nisu mogli da pokrenu prototip prvog Priusa punih 49 dana. Prema rečima prvog čoveka Toyote: „Nikako nismo mogli da pronađemo uzrok – pa recimo tako – kvara, a radili smo danonoćno iz dana u dan kako bismo pronašli grešku. Konačno smo uspeli da ga pokrenemo oko Božića, ali radio je samo 500 metara!“
/
To je bilo sada već davne 1995. godine, kada su hibridni automobili bili eksperimentalna vozila sa vrlo nejasnom budućnosti i još nisu bili dokazali svoju vrednost. Ukoliko ubrzamo 20 godina unapred, Toyota ponosno objavljuje kako je upravo prodala 8 miliona hibridnih vozila1, i to samo 10 meseci nakon što smo ostvarili prodaju od 7 miliona vozila.
Teško je shvatiti šta zapravo brojka od 8 miliona prodatih vozila predstavlja za očuvanje životne sredine i vlasnike hibridnih vozila. U tom kontekstu, dovoljno je samo navesti kako su prema Toyotinim proračunima – od 31. jula hibridi zaslužni za uštedu od čak 582 miliona tona CO23, koji bi inače bio emitovan u atmosferu upotrebom konvencionalnih vozila iste veličine i snage. 
Toyota takođe procenjuje da su njena hibridna vozila direktno odgovorna za uštedu od 22 milijarde litara goriva, u odnosu na količinu utrošenog goriva kod istovetnih konvencionalnih vozila.
Poruka je vrlo jasna: pošto su pronašla vlasnike širom sveta, hibridna vozila su otvorila novo tržište koje se iz dana u dan povećava.
Od lansiranja prve generacije Priusa 1997. godine, Toyota je postepeno ugrađivala hibridnu tehnologiju i u ostale modele – od kompaktnog Yarisa do nedavno najavljenog RAV4 hibrida. Od ovog meseca, Toyota u prodaji ima 30 hibridnih i jedan plug-in hibridni na više od 90 svetskih tržišta.
Hibridna tehnologija, koja ujedno obuhvata i znanje stečeno kroz proizvodnju ekološki prihvatljivih vozila tokom dugog niza godina, postavljena je od strane Toyote kao ključna tehnologija u automobilskoj industriji za zaštitu životne sredine u 21. veku.
Koristeći upravo znanje dobijeno proizvodnjom uspešnih i pouzdanih hibridnih vozila, Toyota iste principe primenjuje i u proizvodnji svojih konvencionalnih vozila – još boljih automobila. Kroz čitav niz poboljšanja, Toyota planira da smanji troškove korišćenja, poveća performanse i proširi ponudu svojih modela.
1Uključujući i plug-in hibridne modele; podaci Toyote.
2Uključujući hibridne modele koji se ne prodaju na evropskom tržištu.
3Broj registrovanih vozila x pređena udaljenost x potrošnja goriva x CO2 faktor konverzije.
Naša politika e-privatnosti

Koristimo kolačiće na našem sajtu kako bismo vam pružili bolju uslugu. Ako se slažete sa tim, nastavite da koristite sajt kao i obično, ili saznajte kako da podesite kolačiće.