Besplatno isprobajte Toyotu Cenovnici i katalozi E-novosti Konfigurišite svoju Toyotu Moja Toyota

Priče o Aurisu

Auris TS 1.6 Valvematic Sol: praktično i lepo u jednom

U skladu sa tržišnim zahtevima današnjice, Toyota je lansirala Auris Touring Sports. Model na našem testu je u vrhunskom, Sol paketu opreme, pogonjen 1,6 litarskim benzinskim agregatom sa 132 KS.

Ovo je teritorija u kojoj su takmaci vrlo ozbiljni i etablirani, tako da japanskom pulenu neće biti lako. Na evropskom tržištu, karavani iz C segmenta zauzimaju 25 odsto ukupne prodaje u ovoj kategoriji vozila. Međutim, za razliku od Srbije, velika većina, čak tri četvrtine tih automobila se odnosi na flotnu prodaju.
Model na našem testu je u vrhunskom, Sol paketu opreme, pogonjen 1,6 litarskim benzinskim agregatom sa 132 KS. Leži na istom međuosovinskom rastojanju od 2.600 mm kao i hečbek, ali je ukupno duži 285 mm, a čitav taj „višak“ se odnosi na zadnji prepust. To je i logično, jer je jasno gde se kupe dodatni poeni kada je jedan karavan u pitanju.
Na planu stajlinga enterijera je Toyota zaista učinila gigantski korak, jer, setimo se samo dizajna enterijera prethodnog Aurisa koji je bio poprilično plastičan i bezličan.
Estetika i ugođaj
Auris Touring Sport je atraktivan automobil. Krasi ga sada već poznati Toyotin dizajnerski jezik, i ono što se o samom izgledu dodatno može reći je da je on na odličan način ukomponovan sa praktičnim atributima, koji su neizbežan imperativ kada je jedan karavan u pitanju. Ipak, sportska nota se nije izgubila, naprotiv.
Enterijer našeg test automobila odiše kvalitetom. Sedišta su u kombinaciji tkanine i kože, a kožom visokog kvaliteta je obložen i obruč volana, kao i ručica menjača, što doprinosi dobrom osećaju prilikom vožnje. Armaturnu tablu odlikuju horizontalna tema i oštre linije. U Sol paketu opreme, unutrašnjost se bez problema može etiketirati kao tik uz premijum. Ergonomija je na visokom nivou, tako da vozaču i putnicima ostaje da uživaju u uglađenoj i prijatnoj vožnji ovog automobila.
/
Sportski?
Vožnja Aurisa bez dileme predstavlja zadovoljstvo. Toyota ne bi bila to što jeste da pomno ne prati reakcije kupaca i pragmatično cilja na poboljšanja vezana za svoje modele.
Ono što u prvi mah pleni je tih i uglađen rad 1,6 litarskog benzinca. Motor raspolaže sa 132 KS i 160 Nm maksimalnog obrtnog momenta. Kultura rada ovog agregata je na vrhunskom nivou za jedan četvorocilindraš.
Sprint do „stotke“ Auris TS obavlja za okruglo 10 sekundi, dok mu je maksimalna brzina 200 km/h. Samim tim, možda je suvišno reći da je autoput njegova teritorija.
Koliko god se radilo o „karavan“ modelu, Auris deluje i nastupa sportski, a tako može i da se vozi. Nikada nije „nervozan“, a ukoliko i dođe do nepredviđenih situacija tu su odlične kočnice koje bezbedno rešavaju problem.
/
Praktičan
Mesta u Aurisu TS ima na pretek. Napred se sedi odlično, dok na zadnjoj klupi mogu da se smeste i odrasli putnici, bez većih problema. Ono što je impresivno je, pogađate, prtljažnik. Dodatna dužina od 285 mm je pružila sjajnu osnovu za zapreminu od 530 l iza zadnje klupe. Kada se nasloni sedišta polože, dobija se čitavih 1658 l korisne zapremine. Očigledna je dominacija Aurisa Touring Sports u ovom domenu. 
Ugođaju u vožnji dodatno doprinose tih agregat i dobra izolacija, što je veoma bitno za duga putovanja.
Audio uređaj je takođe odličan, sa dobrim kvalitetom zvuka, tako da je dobra atmosfera zagarantovana. Ne treba zaboraviti ni na Bluetooth konekciju koja funkcioniše savršeno i multimedijalni displej osetljiv na dodir.
/
Rezime
Svi znamo po čemu je Toyota poznata i po čemu je stekla svetsku slavu. To je pre svega – pouzdanost. Ne treba nimalo sumnjati ni u pouzdanost našeg test automobila. On odiše posebnim kvalitetom, onom vrstom kvaliteta koju je nametnula Toyota tokom poslednjih nekoliko decenija, a ne pukim luksuzom koji je prisutan kod skupih modela.
Toyota Auris TS mada pruža izvesnu dozu zabave u vožnji, nije automobil koji će privući entuzijaste. Uostalom, ona na njih ni ne cilja. Međutim, oni koji traže maksimalnu svestranost kod automobila imaju rešenje pred sobom. Figurativno rečeno, ovo je automobil koji će uvek „stići na cilj“, dok će u međuvremenu neki brži, snažniji, atraktivniji, skuplji.., posustati negde na pola puta.
/
Naša politika e-privatnosti

Koristimo kolačiće na našem sajtu kako bismo vam pružili bolju uslugu. Ako se slažete sa tim, nastavite da koristite sajt kao i obično, ili saznajte kako da podesite kolačiće.