TOYOTA GAZOO RACING

meksička misija

TOYOTA GAZOO Racing počinje sezonu FIA Svetskog prvenstva u trkama izdržljivosti (WEC) u drugoj polovini 2017. godine ovog vikenda, sa putovanjem preko Atlantika za peto kolo, šestočasovnom trkom u Meksiku.

TOYOTA GAZOO Racing počinje sezonu FIA Svetskog prvenstva u trkama izdržljivosti (WEC) u drugoj polovini 2017. godine ovog vikenda, sa putovanjem preko Atlantika za peto kolo, šestočasovnom trkom u Meksiku.

Tim je do sada osvojio dve od četiri trke do sada i nastavlja da izaziva Porsche za Svetsko prvenstvo proizvođača. Pred trku u Meksiku, TOYOTA je na drugoj poziciji sa 39,5 poena zaostatka i maksimalno 44 poena na raspolaganju za svaki trkački vikend.


U #7 TS050 Hibridu su Mike Conway, Kamui Kobayashi i José María López koji su tri puta ove sezone bili na poleđini, a posada sada putuje u Meksiko kako bi ostvarila prvu pobedu ove godine.


U #8 TS050 Hibridu su Sébastien Buemi, Anthony Davidson i Kazuki Nakajima, koji se bore za svetsko prvenstvo vozača posle pobeda u Silverstonu i Spa. Oni su 30 poena iza #Porsche 2 posade na tabeli.

/

Na 2,285m nadmorske visine, autodrom Hermanos Rodriguez ima mnogo proređeniji vazduh od većine staza, što otežava stvaranje aerodinamičke snage.
Dakle, kao na prethodnoj trci u Nürburgring – sredinom jula, tim će koristiti svoj aerodinamički paket visokih snaga.


Krug od 4.304km u Meksiko Sitiju vratio se u WEC kalendar 2016. godine, nakon 25 godina odsustva. TOYOTA GAZOO Racing osvojio je povratak na podijum u toj trci sa svojim automobilom #6, koji je ostvario izvanredan oporavak, nakon što je većinu vežbi propustio zbog nesreće i naknadnih promena. Hisatake Murata se u ovogodišnjoj trci prvi put predstavlja kao predsednik tima, a tim je odlučan da započne ovu sezonu sa pozitivnim rezultatom za oba automobila, pre nego što otputuju u Sjedinjene Države, Japan, Kinu i Bahrein.

/
Hisatake Murata, vodja ekipe:

Hisatake Murata, predsednik tima: "Radujem se trci u Meksiku; To je moja prva trka kao predsednika tima, tako da bih voleo da slavim sa jakim rezultatom. Tim u Higashi-Fuji i Kelnu je radio veoma naporno od Nürburgring – a, da pripremi naše TS050 HIBRIDE za Meksiko i druge ne-evropske staze, koje prilično dobro odgovaraju našem automobilu. Još uvek se borimo za oba svetska prvenstva, tako da znamo da je važno postići puno poena u svakoj trci. To je naš jasan cilj za Meksiko."

Mike Conway (TS050 HYBRID #7): "Zaista sam uživao u trkama u Meksiku prošle godine. To je teška staza što je čini izazovom i prestizanje je teško, ali mi se sviđa tok krivina. Radujem se publici zato što su veliki entuzijasti i kada vidimo da je stadion pun navijača osećaj je fantastičan. Siguran sam da će biti još jedna teška borba sa Porscheom i nadam se da ćemo moći da se probijemo na vrh."


Kamui Kobayashi (TS050 HYBRID #7): "Srećan sam što ponovo vozim na WEC-u nakon dugog letnjeg odmora. Meksiko je početak druge polovine sezone, tako da je važno da tim dobro vozi i postigne dobre rezultate za Svetsko prvenstvo proizvođača. Mislim da će automobili biti jači nego u Nürburgringu, tako da sam veoma optimističan povodom predstojećih izazova na frontu."

José María López (TS050 HYBRID #7): "Nakon našeg položaja na podijumu u Nürburgringu, zaista se radujemo Meksiku. Na osnovu prošlogodišnje trke u Meksiku, mislim da staza zaista odgovara našem automobilu. S obzirom da je mesto nedaleko od Argentine, mislim da ćemo videti i mnoge entuzijastične navijače. Volim atmosferu sa tom publikom."


Sébastien Buemi (TS050 HYBRID #8): "Meksiko je staza koju stvarno volim, i radujem se povratku. Pravac je stvarno dug i stvara dobre mogućnosti za prestizanje. Stadion je takođe sjajan, kada uđete i vidite sve navijače koji sede na tribinama, to je stvarno neverovatno. Posle Nürburgringa i Le Mana stvarno želim da se vratim i borim za pobedu u Meksiku."

Anthony Davidson (TS050 HYBRID #8): "Očekujemo da ćemo se boriti za pobede tokom ostatka sezone, počevši od Meksika. Nisam vozio prošlogodišnju trku u Meksiku zbog povrede rebra, tako da će to biti moj prvi pravi susret sa stazom. Imali smo jak automobil u 2016. godini i mislim da ćemo biti još jači ove godine. Želim da vozim na frontu i zaradim što više poena za Svetsko prvenstvo."

Kazuki Nakajima (TS050 HYBRID #8): "Prošle godine sam prvi put posetio Meksiko, proveo sam neko vreme tamo, opuštajući se nakon trke i zaista sam uživao u atmosferi te zemlje. Mesto je lepo, a staza veoma zanimljiva. Još uvek smo konkurentni za oba Svetska prvenstva, tako da želimo čistu trku i dva automobila na podijumu. Trudićemo se što je više moguće da ovo ostvarimo."


TOYOTA GAZOO Racing trka 6 sati Meksika:
2016 #5: Kvalifikaciono 5. mesto; Trka DNF #6: Kvalifikaciono 6. mesto; trka 3. mesto

Saznajte više

Rast tržišnog učešća Toyote u Evropi Rast tržišnog učešća Toyote u Evropi Dobro poslovanje Toyote u prvoj polovini 2020. godine Briga za Vaše vozilo Briga za Vaše vozilo Ako nameravate da vozite automobil nakon dužeg perioda neupotrebe, dobra ideja je proveriti svoje vetrobransko staklo pre nego što krenete na put. ICHIBAN 2020 - Nagrađeni najbolji Toyotini partneri za izvrsnost u zadovoljstvu stranaka ICHIBAN 2020 - Nagrađeni najbolji Toyotini partneri za izvrsnost u zadovoljstvu stranaka Ichiban na japanskom znači „broj jedan“. Toyotina nagrada Ichiban namenjena je isključivo Toyotinim partnerima u Evropi koji se ističu po kvalitetu usluge. Toyota Motor Europe postavlja vetroturbine i solarne panele u centrali kompanije u Briselu Toyota Motor Europe postavlja vetroturbine i solarne panele u centrali kompanije u Briselu Stvaranje obnovljive energije u radnom okruženju