Besplatno isprobajte Toyotu
Cenovnici i katalozi
E-novosti
Konfigurišite svoju Toyotu
Moja Toyota

Toyota Hilux pik-ap godine

u izboru Auto Bilda

U trećem izboru za automobil godine, Zlatni auto, koji se održava u organizaciji specijalizovanog magazina Auto Bild, posetioci portala blic.rs, čitaoci magazina i članovi stručnog u kategoriji pik-ap /pick-up/ najviše poena dodelili Toyotinom modelu Hilux nove generacije.

Priznanja pobednicima
Priznanja pobednicima su uručena na gala svečanosti u posebno aranžiranom prostoru Stadion Hall u Beogradu. U ime Toyota Srbije, prigodnu statuetu je primila Aleksandra Graovac, savetnik za odnose s javnošću.
Zlatni auto
Izbor za Zlatni auto, koji se održava pod generalnim pokroviteljstvom kompanije OMV, sastoji se iz dve faze ocenjivanja kandidata. U prvoj su čitaoci magazina Auto Bild i posetioci portala blic.rs mogli da glasaju za svoje favorite, podeljene po kategorijama. Ove godine u izboru su učestvovala 44 automobila u sedam kategorija, a za njih je za mesec dana, koliko je trajao prvi krug, pristiglo 22.039 glasova.
Posle ove faze, iz svake kategorije su se, prema broju glasova, po tri automobila plasirala u finalni krug, osim u kategoriji luksuznih i sportskih automobila, u kojoj je pobednik odlučen samo na osnovu glasova publike.
Glasanje
Drugi krug glasanja predviđen je kao ocenjivanje finalista od strane petočlanog stručnog žirija. Od njihovih ocena dobijani su koeficijenti, kojima su množeni glasovi publike i tako dobijeni konačni poeni, a na osnovu njih određeni pobednici po kategorijama i pobednik u generalnom plasmanu.
/
Prvi put u izboru za Zlatni auto ove godine je bila i kategorija pik-apova, jer su se na našem tržištu u rekordno kratkom roku pojavila čak četiri nova modela. Prvi pobednik i osvajač nagrade Zlatni auto – Toyota Hilux je bio u velikoj prednosti već posle zbrajanja glasova čitalaca Auto Bilda. Legendarni pik-ap je oduševio i članove žirija na testiranju organizovanom na kartodromu Ada Huja, pa je tako sigurno i ubedljivo trijumfova ispred dva respektabilna konkurenta renomiranih svetskih proizvođača.

Prva verzija Hiluxa je predstavljena pre gotovo pet decenija, a ovaj model je pod istim imenom do sada prodat u rekordnih 18 miliona primeraka. U izboru za pik-ap godine bila je osma generacija Hiluxa, koja, po oceni stručnog žirija „…ostavlja snažan utisak na posmatrača, što se i očekuje od ‘radne mašine’. Toyota je blago modernizovala svoj pik-ap, kako spolja tako i u kabini, koja deluje kao da je preneta iz luksuznog Land Cruisera.

Japanci su na vreme shvatili da kupci pik-apova traže malo više od asketskog enterijera - oni žele mekanu i fino oblikovanu plastiku, komforna sedišta, multimedijalne sisteme sa velikim ekranom osetljivim na dodir… I, sve što su poželeli, to su u novom Hiluxu i dobili.“
Naša politika e-privatnosti

Koristimo kolačiće na našem sajtu kako bismo vam pružili bolju uslugu. Ako se slažete sa tim, nastavite da koristite sajt kao i obično, ili saznajte kako da podesite kolačiće.