Besplatno isprobajte Toyotu
Cenovnici i katalozi
E-novosti
Konfigurišite svoju Toyotu
Moja Toyota

Počela prodaja

novog krosovera Toyota C-HR

Avangardna kombinacija - krosover s profilom kupea.

Mesec dana od početka proizvodnje, istovremeno kada i na većini evropskih tržišta, novi model C-HR, stigao je i u Toyotine salone u Srbiji. Potencijalnim kupcima se nudi u tri osnovne verzije: sa Euro 6 turbo benzinskim motorom od 1.197 cm3 (85 kW/116 KS, 185 Nm maksimalnog obrtnog momenta), šestopenim ručnim menjačem i pogonom na prednje točkove, po startnoj ceni od 20.990 evra (u dinarskoj protivvrednosti, sa svim dažbinama);
Sa istim motorom, automatskim menjačem i pogonom na sve točkove, za početnih 26.900 evra i sa hibridnim pogonom – benzinskim motorom od 1.798 cm3 (90 kW/122 KS) i elektromotorom (60 kW/82 KS), eCVT automatskim menjačem (kontinuirana promena stepena) i pogonom na prednje točkove po startnoj ceni od 27.500 evra. Uz sve tri osnovne verzije kupci mogu da biraju jedan od tri paketa opreme: C-ENTER, C-ULT ili C-HIC.
/
Sa dužinom od 4.360 mm, širinom od 1.795 mm i visinom od 1.555 mm (hibridna verzija) i sa međuosovinskim rastojanjem od 2.640 mm, C-HR je identičan konceptu koji je najpre predstavljen na Salonu automobila u Parizu 2014, a veoma dobro primljen od strane publike. Serijska verzija je ostala verna osnovnim elementima sa tog koncepta: spoljašnjost nalik kupeu je svedočanstvo hrabrosti njegovih dizajnera koji su kreirali stil koji se izdvaja u Toyotinoj ponudi, ali postavlja i novi pravac među srednje velikim krosoverima.
Automobilski stručnjaci su već prepoznali „potencijale“ novog modela: C-HR je jedan od sedam finalista koji pretenduju na laskavu titulu Automobil godine 2017 (pobednik će biti poznat početkom marta naredne godine), dok je u ovogodišnjem, takođe vrlo uglednom izboru Autobest zauzeo treće mesto.
Njegov osoben stil, nalik kupeu (Coupe High-Rider), dodatno je naglašen time što su ručice za otvaranje na zadnjim vratima sakrivene i integrisane u zadnji C stub vozila. Pored toga, padajuća linija krova se završava malim spojlerom, što dodatno ističe dinamičnost novog Toyotinog modela.
/
C-HR je potpuno originalan i u unutrašnjosti, koja je dizajnirana i napravljena u duhu novog Sensual Tech koncepta – on kombinuje visoko-tehnološku funkcionalnost sa senzualnim i otmenim stilom. Tvorci ovog modela su imali za cilj da „čulni kvalitet“ (Sensory Quality – SQ), dakle onaj koji se vidi i oseća, bude najbolji u klasi, jer su uvažili činjenicu da se pred potencijalnim kupcima u užem izboru nalaze i konkurentski modeli iz premijum segmenta.
Odgovarajući na zahteve ciljanih kupaca, C-HR može biti opremljen brojnim dodacima. Kao deo Toyotine posvećenosti takozvanoj demokratizaciji napredne bezbednosne opreme, Toyota Safety Sense je standardno ponuđen u svim verzijama. Ovaj skup sistema sadrži Pre-Collision System („prepoznavanje“ sudara, uključujući i Pedestrian Recognition – „prepoznavanje“ pešaka), prilagodljiv tempomat (Adaptiv Cruise Control) upozorenje na napuštanje vozne trake (Lane Departure Alert) sa kontrolom upravljanja, automatsko isključivanje/uključivanje dugih svetala (Automatic High Beam) i prepoznavanje saobraćajnih znakova (Road Sign Assist).
/
Kupci koji se odluče za vrh ponude, mogu da uživaju u mogućnosti grejanja sedišta, zatamnjenih stakala, ulaska u vozilo bez potrebe da ga otključavaju (to radi samo, kada prepozna ključ u džepu vozača). Mogu da izaberu vrhunski „tapacirung“ i sedišta koja su samo delimično izrađena od kože, kao i Toyotin revolucionarni sistem pomoći pri parkiranju S-IPA (Simple Intelligent Park Assist), točkove od 18 inča kao i dvobojno (duoton) ofarbanu karoseriju.
Toyotu C-HR pokreću motori s kojima ima fluidno i privlačno ponašanje u vožnji, baš onako kako žele kupci kojima se „obraća“ novi model. U konvencionalne verzije, sa pogonom na prednje ili na sve točkove, ugrađuje se novi 1,2-litarski turbo benzinski motor sa direktnim ubrizgavanjem, koji je svoj debi imao u modelu Auris. Sa 85 kW/116 KS i obrtnim momentom od 185 Nm (osnovnoj u verziji) omogućava ubrzanja od 0 do 100 km/h za 10,9 sekundi, maksimalnu brzinu i do 190 km/h, emituje 125 g/km CO2 i „beleži“ prosečnu potrošnju od 5,4 l/100 km.
Uz ovaj motor može da se ugradi šestostepeni ručni menjač ili automatik sa kontinuirano varijabilnom transmisijom (CVT). Ako se kupac odluči za CVT menjač, onda se izbor povećava i na vrstu pogona – 4x4 ili samo na prednjim točkovima.
/
Vrh pogonske ponude čini hibridna verzija, koja je jedina takva u segmentu. Ona garantuje uglađenu vožnju, bez vibracija. Sa hibridnim pogonom poslednje generacije, C-HR se odlikuje sa emisijom ugljen-dioksida od svega 82 g/km, što je rekord u ovoj klasi vozila. Istovremeno, prosečna potrošnja je samo 3,5 l/100 km.
Novi hibridni pogon sa 90 kW/122 KS nije samo lakši i efikasniji od prethodnog, već nudi oštrije performanse. Recimo, izmene na motoru su kao rezultat dale termičku efikasnost od 40% – što je rekord za benzinske motore. Ostali elementi hibridnog sistema su napravljeni tako da budu manji i lakši, a njihov položaj je izmenjen kako bi se omogućilo optimalan raspored, sa ciljem postizanja što nižeg težišta.
Sa niskim težištem i multilink zadnjim oslanjanjem, nova TNGA platforma je idealna polazna osnova koja omogućuje da svi kasniji dodaci na karoseriji mogu biti dizajnirani tako da pružaju momentalni i prirodni odziv na vozačeve reakcije i poteze. Upravljanje je projektovano tako da bude linearno, sa što manje zakretanja volana, a to modelu C-HR daje izuzetnu preciznost za jedan krosover. Smanjeno naginjanje karoserije, što je inače mana visokih vozila, odrazilo se na veći komfor. Čak i na evropskim putevima, koji najčešće nisu u najboljem stanju, ovaj krosover se ponaša predvidivo i precizno, što doprinosi samopouzdanju vozača i uživanju u vožnji.
/
Novi C-HR je poseban i po audio „doživljaju“: pruža izuzetnu reprodukciju zvuka za jedan krosover iz C segmenta, jer može da bude opremljen JBL premijum audio-sistemom koji obuhvata 8-kanalno, stereo pojačalo od 576 vati sa devet zvučnika, uključujući i dva potpuno nova JBL visokotonca. Inženjeri Toyote i JBL su tesno sarađivali kako bi izbegli da na zvuk loše utiču različiti elementi enterijera, kao što su, na primer, prozori, stakleni krov i različiti tapacirani elementi, kao i rigidnost strukture koja okružuje svaki zvučnik.
Temeljna analiza kupaca je takođe uzeta u obzir pri rasporedu zvučnika, pre svega pri odluci da visokotonci budu pozicionirani unutar A stuba. Osim toga, audio-sistem sadrži i dva 17 cm „sabvufera“ u prednjem delu kabine, dok su u zadnjem delu dva zvučnika od 15 cm i 19 cm „sabvufer“.

Pročitajte više o Toyoti

Prius Plug-in je prava „zelena mašina” Prius Plug-in je prava „zelena mašina” Toyota Prius Plug-in Hibrid zasijao je na poslednjem uporednom testu ADAC EcoTest: jedini od pet plug-in modela na ispitivanju koji je osvojio pet zvezdica. Intervju sa Rambom Amadeusom Intervju sa Rambom Amadeusom Antonije Pušić, poznatiji kao Rambo Amadeus, kao strastveni zagovornik očuvanja životne sredine, nedavno je klasični automobil zamenio hibridnom Toyotom Prius. Toyota Olimpijsko i Paraolimpijsko Partnerstvo Toyota Olimpijsko i Paraolimpijsko Partnerstvo Sa velikim ponosom objavljujemo naše partnerstvo sa Međunarodnim Olimpijskim komitetom i Međunarodnim Paraolimpijskim komitetom do 2024. Toyota C-HR dobila pet zvezdica na testu sigurnosti Euro NCAP Toyota C-HR dobila pet zvezdica na testu sigurnosti Euro NCAP Potpuno nova Toyota C-HR je osigurala najvišu ocenu od pet zvezdica u nezavisnom ispitivanju sigurnosti Euro NCAP. Toyotinih 10 miliona hibrida Toyotinih 10 miliona hibrida Stopama legendarnog Priusa, koji je sve i pokrenuo, Toyota danas prodaje 33 različita hibridna modela u preko 90 zemalja i područja širom sveta. Toyota C-HR Plutajući kroz noć Toyota C-HR Plutajući kroz noć U čast lansiranju nove Toyote C-HR, Mila Jovović i drutvo poznatih "faca" širom Evrope, "provozali" su se kroz nezaboravan i impresivan pozorišni performans-prvi takve vrste! 2016 YUKO 2016 YUKO Toyota je prva kompanija koja isključivo nudi potpune hibride u okviru pilot projekta Car sharing Salon automobila u Parizu 2016 Salon automobila u Parizu 2016 Kako se automobilski svet skuplja u Gradu Svetlosti, sa svojom bogatom kulturnom i inovativnom istorijom, ne postoji bolje mesto za Toyotu da predstavi svoju viziju budućnosti vožnje od Salona automobila u Parizu. WWF i Toyota - sporazum o ubrzanom globalnom prelazu na održivost. WWF i Toyota - sporazum o ubrzanom globalnom prelazu na održivost. WWF i Toyota korporacija su upravo potpisale ugovor na pet godina sa ciljem procesa ubrzavanja globalne tranzicije ka održivosti. Live chat na sajtu Toyota Srbija Live chat na sajtu Toyota Srbija Toyota Srbija je, kao prva automobilska kompanija u regionu, uvela uslugu live chat-a na svom sajtu. Lakše do Toyota hibrida uz „Toyota eko subvenciju“ Lakše do Toyota hibrida uz „Toyota eko subvenciju“ Od 1. jula u mreži Toyota partnera u Srbiji, svi hibridni modeli su subvencionisani „Toyota eko subvencijom“ u iznosu do 3.000 evra. Nikada povoljnija sajamska ponuda! Nikada povoljnija sajamska ponuda! Japanski proizvođač tradicionalno i ove godine na BG Car Show manifestaciji. Novi RAV4 hibrid Novi RAV4 hibrid U Srbiji u ponudi od 21. januara, po početnoj ceni od 31.100 evra u dinarskoj protivvrednosti. Sajam automobila u Tokiju Sajam automobila u Tokiju Toyota predstavlja tri nova koncept automobila na Sajmu automobila u Tokiju. Toyota je i dalje najvredniji automobilski brend Toyota je i dalje najvredniji automobilski brend Vrednost Toyota brenda se povećala za 16% i na taj način Toyota je zadržala vodeće mesto u automobilskom sektoru. Toyota u Frankfurtu Toyota u Frankfurtu Toyota na predstojećem Međunarodnom sajmu automobila u Frankfurtu (novinarski dani 15-16. septembar, za javnost 19-27. septembar). Prius sa milion pređenih kilometara Prius sa milion pređenih kilometara Pouzdanost Toyota hibrida. Priča o Priusu Priča o Priusu Saznajte priču o Priusu, prvom svetskom serijskom hibridu. 8 miliona prodatih Toyota hibrida 8 miliona prodatih Toyota hibrida Sa 8 miliona prodatih vozila, Toyota dokazuje da hibridni modeli predstavljaju budućnost. Toyota i Lexus hibridi vlasnicima štede novac Toyota i Lexus hibridi vlasnicima štede novac Studija sprovedena od strane Tec-RMI instituta u Nemačkoj dokazuje da Toyota i Lexus hibridi vlasnicima štede novac. Budućnost je stigla u Evropu Budućnost je stigla u Evropu Evropa je dočekala novu Toyotu Mirai, prvu serijsku limuzinu na svetu sa pogonom na gorive ćelije. Nova era za svetske šampione Nova era za svetske šampione TOYOTA Racing započinje novu sezonu u Svetskom šampionatu u izdržljivosti spremna da obrani svoje dve titule. Toyota predstavila novi RAV4 hibrid Toyota predstavila novi RAV4 hibrid Toyota je na međunarodnom Sajmu automobila u Njujorku predstavili hibridni RAV4 sa pogonom na četiri točka. Donacija Vlade Japana Donacija Vlade Japana Vlada Japana donirala Toyota i Lexus ekološke automobile Vladi Srbije. Na tržište dolazi RAV4 hibrid Na tržište dolazi RAV4 hibrid Novi hibrid pridružuje se Toyota porodici - RAV4 hibrid. Toyota zauzima centralno mesto u Ženevi Toyota zauzima centralno mesto u Ženevi Za zaljubljenike u Toyotu, naš štand na 85. međunarodnom Sajmu automobila u Ženevi ima sve: nove modele, inovativnu tehnolgiju, trkačke automobile, pa čak i revolucionarni novi automobil koji emituje samo vodu! Toyotin tim planira da u Brazilu osvoji titulu Toyotin tim planira da u Brazilu osvoji titulu TOYOTA Racing tim ovaj vikend putuje u Brazil, gde ga samo korak deli od titule na Svetskom šampionatu. Pobeda u Bahreinu i titula svetskog šampiona Pobeda u Bahreinu i titula svetskog šampiona TOYOTA Racing tim je osvojio trku u Bahreinu i osigurao titulu u kategoriji vozača, jer je ostala samo još jedna trka do kraja šampionata. TOYOTA Racing tim je briljirao u Kini TOYOTA Racing tim je briljirao u Kini TOYOTA Racing tim je pobedom na trci Šest časova Šangaja drugi put za redom osvojio prvo i drugo mesto. 7 miliona prodatih Toyota hibrida 7 miliona prodatih Toyota hibrida Toyota je objavila je da ukupna globalna prodaja hibridnih Toyota i Lexus vozila premašuje brojku od 7 miliona. Prius+ za 2015. Prius+ za 2015. Prius+ za 2015. je unapređena verzija jedinog evropskog hibridnog sedmoseda.
Naša politika e-privatnosti

Koristimo kolačiće na našem sajtu kako bismo vam pružili bolju uslugu. Ako se slažete sa tim, nastavite da koristite sajt kao i obično, ili saznajte kako da podesite kolačiće.