Besplatno isprobajte Toyotu Cenovnici i katalozi E-novosti Konfigurišite svoju Toyotu Moja Toyota

U 2015. Toyota u Srbiji povećala prodaju za

deset odsto

U 2015. Toyota je u Srbiji, uprkos turbulentnom tržišnom okruženju, povećala prodaju svojih automobila za deset odsto. Od početka godine, sa uključenim očekivanim isporukama za decembar, prodato je ukupno 1.070 vozila (u 2014. – 980).

Prošlogodišnji trend rasta Toyotinog udela na srpskom automobilskom tržištu je nastavljen i u ovoj godini - sada iznosi 5,5% (u odnosu na 5% u 2014-toj). 
U 2015. najtraženiji Toyotin model u Srbiji ponovo je Yaris: pet prodajnih partnera je isporučilo  330 tih automobila. Sa 230 isporučenih jedinica model Corolla je na drugom, a Auris sa 205 isporučenih na trećem mestu najpopularnijih vozila ove marke u našoj državi.
Ova godina za Toyotu Srbija je značajna i zbog uspešnog tržišnog debija novih modela Auris i Avensis, kao i zbog zapaženog učešća na 52. Međunarodnom salonu automobila u Beogradu.
/
Toyota Srbija je u 2015. nastavila akciju “Hvala što vozite Toyotu”, započetu u decembru 2014. Njome se na svojevrstan način iskazuje zahvalnost vlasnicima Toyota vozila za njihovu vernost tom brendu. Vernost marki je, između ostalog, to što Toyotu izdvaja od konkurencije, jer je lojalnost njenih kupaca već dugi niz godina među najvećima u odnosu na druge automobilske proizvođače.
/
Takođe objavljujemo da  je od sredine decembra novi direktor Toyota Srbija je Damir Višošević. Četrdesetpetogodišnji Višošević je direktor Predstavništa Toyote u Bosni i Hercegovini, zadužen i za tržište Crne Gore, a od nedavno i za tržište Srbije.
Naša politika e-privatnosti

Koristimo kolačiće na našem sajtu kako bismo vam pružili bolju uslugu. Ako se slažete sa tim, nastavite da koristite sajt kao i obično, ili saznajte kako da podesite kolačiće.