Besplatno isprobajte
Cenovnici i katalozi
E-novosti
Konfigurišite svoju Toyotu

Srećna nova

Toyota

Poslednjih dana decembra, Toyota će početi akciju “Hvala što vozite Toyotu” kojom će iskazati zahvalnost vlasnicima Toyota vozila na njihovoj vernosti.

Poslednjih dana decembra, Toyota će početi akciju “Hvala što vozite Toyotu” kojom će iskazati zahvalnost vlasnicima Toyota vozila na njihovoj vernosti. Vernost marki Toyota je jedna od najvećih u odnosu na druge automobilske marke.
 
Vozači Toyota vozila koja se budu kretala ulicama Beograda u poslednjim danima decembra i prvim danima januara 2015, biće u prilici da dobiju poklone iznenađenja, a u planu je da se akcija proširi i na druge gradove u toku sledeće godine.
/
Toyota povećala tržišni udeo u 2014. godini
Toyota je u Srbiji u 2014. godini ostvarila porast tržišnog udela, u uslovima ukupnog smanjena tržišta novih automobila. Od početka godine, sa uključenim očekivanim rezultatom za decembar, prodato je ukupno 960 vozila. 
 
Mreža Toyota partnera u Srbiji u ovoj godini  ostvarila je rast ukupne prodaje od gotovo 60% u odnosu na prošlu godinu, što je dovelo do porasta udela na tržištu novih automobila koji je dostigao 5%. U uslovima konstantnog pada prodaje novih vozila, ostvareni rezultat je još značajniji i veći. Fleksibilnost i spremnost na prilagođavanje tržišnim uslovima i sve zahtevnijim kupcima, doneli su i adekvatne rezultate”, izjavio je povodom godišnje konferencije za novinare Boban Radoičić, direktor Toyota Srbije.
Toyota je u protekloj godini lansirala potpuno novi Aygo, drugu generaciju malog gradskog automobila, modernog i upečatljivog izgleda. Njemu se pridružio i redizajnirani Yaris, koji je u prodaji od septembra.  
 
Yaris je već nekoliko godina unazad bio najprodavaniji model na našem tržištu, ali u 2014. godini tu titulu preuzeo je Auris, sa ukupnom prodajom od 221 (uključujući Auris TS i Auris Hibrid). Yaris je zauzeo drugo mesto sa 193 prodata vozila, a treće mesto dele Corolla i Rav4 sa prodajom od po 150 vozila. 
/

Pročitajte više o Toyoti

Rast tržišnog učešća Toyote u Evropi Rast tržišnog učešća Toyote u Evropi Dobro poslovanje Toyote u prvoj polovini 2020. godine Briga za Vaše vozilo Briga za Vaše vozilo Ako nameravate da vozite automobil nakon dužeg perioda neupotrebe, dobra ideja je proveriti svoje vetrobransko staklo pre nego što krenete na put. ICHIBAN 2020 - Nagrađeni najbolji Toyotini partneri za izvrsnost u zadovoljstvu stranaka ICHIBAN 2020 - Nagrađeni najbolji Toyotini partneri za izvrsnost u zadovoljstvu stranaka Ichiban na japanskom znači „broj jedan“. Toyotina nagrada Ichiban namenjena je isključivo Toyotinim partnerima u Evropi koji se ističu po kvalitetu usluge. Toyota Motor Europe postavlja vetroturbine i solarne panele u centrali kompanije u Briselu Toyota Motor Europe postavlja vetroturbine i solarne panele u centrali kompanije u Briselu Stvaranje obnovljive energije u radnom okruženju